24 Mart 2013 Nostalji Pikniği

Başlatan FelixCrail, Şubat 09, 2013, 14:19:27 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

FelixCrail



24 Mart 2013 Pazar günü özellikle eski Twingo'cuları bir araya getirip, eski günleri yâd etmek adına Aydos Ormanı'nda piknik yapıyoruz. katılmak isteyen herkes davetlidir.

Herkes yanında kendine göre yiyecek,içecek,mangal vs getirecektir.

Saat 09:30'da İstanbul Anadolu Yakası'ndaki Kartal Köprüsü altında (Ankara'ya gidiş yönü) toplanıp Aydos'a topluca hareket edilecektir.

Katılanlar:
01. FelixCrail
02. B@®ış
03. erkank
04. ORKO ve eşi
05. SYR
06. TaYFuN
07. diado
08. yawe
09. !--Ok@nZi--!
10. Dj Clup
11. oktay duyar
12. majuha
13. RedLine
14. mediz
15. FRACTURE
16. kadir_GEBZE
17. ayd ve eşi
18. yakdoğan ve eşi
19. iboturka
20. haluk_1907
21. ake
22. caballero16
23. BlueBeach
24. bvicil
25. autobot
26. scum
27. ogundmr
28. fejolerli
29. wingtsun
30. tolgavarli
31. çimen -uçanlaz
32. stranger
33. sinan
34. pikachu
35. ekrem58
36. RENOCUPROF
37. Sideswipe
38. anibalite ve eşi
39.
40.
41.
42.
BMW E60

anlgelen


diado

ankaralı eskı dostlar beklıyoruz sızıde bakın :) atkayın asılın twıye gelın olmadı beetle olmadı jazz olmadı old beetle ıle yeterkı gelın :)




aksılık olmazsa ben varım eskı degıl hala twıcıyım :)
41 D 8101 / 1999 / alize / sunroof / 2airbað / ANASONYEÞÝLÝ
http://www.twingofanclub.com/twingocular-sohbet-muhabbet/ufak-bir-ayrinti-diwi-m/

RedLine

Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

mediz

#4
Listede eksik var.. Stranger, Fejolerli, yakdogan, anibalite (Yalın Sayılır), ayd, aklıma gelen isimler en az 25 kişi olmalı. Yaz beni de.
Bir de yanlış kapıdan girmeyelim yine <utan
Belki de… “Saðlýk”a en ziyâde zararlý olan “insanlar”dýr!?..

“Ayný dili konuþanlar deðil, ayný duyguyu paylaþanlar anlaþabi­lir…” (Mevlana)

OzanK


mediz

Alıntı yapılan: OzanK - Şubat 09, 2013, 16:43:02 öS
Bu bahsi geçen orman nerede?
İstanbul'un Anadolu Yakası'nda Kartal ilçesinde.
Belki de… “Saðlýk”a en ziyâde zararlý olan “insanlar”dýr!?..

“Ayný dili konuþanlar deðil, ayný duyguyu paylaþanlar anlaþabi­lir…” (Mevlana)

TaYFuN

Beni yazın diyecektim zaten yazmışlar  <bud
Twi Cooper S


FRACTURE

2 bulusmaya soz verdim 1. de mudurumuz fuara cagirdi gelemedim 2. de arkadasim veffati nedeniyle cenaze vardi katilamadim 3. ye hazirlandim katilmam %99.9 dü iptal oldu buna artik  katilmak isterim BU SÖZ YERE DÜŞMEZ.Allah sağlık verirse %100 ordayım
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

FelixCrail

Eve gecince listeye isimleri yazicam
BMW E60

FRACTURE

#10
 :cimcime
Alıntı yapılan: FelixCrail - Şubat 09, 2013, 19:32:17 öS
Eve gecince listeye isimleri yazicam

eger beni de kabul ederseniz gelirim eger aranizda gelmemi istemeyen arkadaslar var ise gelmem
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

BlueBeach

Çok güzel bir buluşma olacak. Tebrikler şimdiden.  <clap

anibalite

#12
Bak buna gidilir işte bir aksilik olmazsa.
Ömer; levent abi, çimen ( serdar) onlinehakan.. ben bu arkadaşlara ulaşmaya çalışıp davet ederim. yaz listeye hedef yükseltelim :)
But, the more you love, the longer you live..

FelixCrail

BMW E60

FelixCrail

Alıntı yapılan: mediz - Şubat 09, 2013, 16:10:28 öS
Listede eksik var.. Stranger, Fejolerli, yakdogan, anibalite (Yalın Sayılır), ayd, aklıma gelen isimler en az 25 kişi olmalı. Yaz beni de.
Bir de yanlış kapıdan girmeyelim yine <utan


bu sefer ilk giriş kapısının oraya yerleşicez. 2008 de de orda yapmıştık zaten. ben 1 hafta öncesinden gidip giriş kapısını bulucam
BMW E60