24 Mart 2013 Nostalji Pikniği

Başlatan FelixCrail, Şubat 09, 2013, 14:19:27 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

yakdogan

Alıntı yapılan: majuha - Şubat 12, 2013, 09:07:58 öö
Bide benim kösele ayakkabılarım. Beni barış evden almazsa gelmem  ;D

la clio nooldu? onu da mı sattın? :)

majuha

Alıntı yapılan: yakdogan - Şubat 12, 2013, 09:23:47 öö
la clio nooldu? onu da mı sattın? :)
Türk Silahlı Kuvvetlerine hediye ettim.  ;D  Vatan Sana Clio'm Feda.
<b>....BU PROFÝLDEKÝ RESÝMLER DEVRÝM MUHAFIZI HASAN'IN DANDÝK BÝLGÝSAYARI YÜZÜNDEN KALDIRILMIÞTIR....</b>

majuha

<b>....BU PROFÝLDEKÝ RESÝMLER DEVRÝM MUHAFIZI HASAN'IN DANDÝK BÝLGÝSAYARI YÜZÜNDEN KALDIRILMIÞTIR....</b>

yakdogan

Alıntı yapılan: majuha - Şubat 12, 2013, 09:26:29 öö
Türk Silahlı Kuvvetlerine hediye ettim.  ;D  Vatan Sana Clio'm Feda.

hee doğru senin öyle bir durumun vardı :) yalnız dikkat et maliye yapışmasın yakana, bir süre birşey alıp satma :D

RedLine

Alıntı yapılan: majuha - Şubat 12, 2013, 09:26:29 öö
Türk Silahlı Kuvvetlerine hediye ettim.  ;D  Vatan Sana Clio'm Feda.




bedelliye gitti diyosun,


Aksılık olursa hbr ver bende alırım senı   <idea
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

caballero16

#35
büyük bir aksilik olmadığı sürece Bursa lı twicilerde bu güzel düşünülmüş organizasyonda yanınızda olacak  :parti

ake,caballero16,bluebeach,bvicil ve autobot olarak..


tabi Bursa dan katılmak isteyen diğer tüm arkadaşlarımızda bu organizasyona davetlidir..

ake

"5 fil bi twiye nasıl sığar" ı çekicez. uzun metraj  <hehe
1999 Alize AC / Cam Tavan kullanýcýsýydý.
2006 Honda Jazz Elite /M

caballero16

Alıntı yapılan: Ake - Şubat 12, 2013, 15:29:48 öS
"5 fil bi twiye nasıl sığar" ı çekicez. uzun metraj  <hehe
sesli güldüm  <hehe

haluk_1907

Alıntı yapılan: FRACTURE - Şubat 12, 2013, 08:50:16 öö
Şimdiden sorayım Beylikdüzü ,Avcılar,Edirnekapı Yenibosna,Şirinevler,Z.Burnu E-5 civarından çıkıp bu buluşmaya gelecek olanlar varmıdır?


Ben Güngören'de oturuyorum. Z.burnu yada Cevizlibağ'dan E-5'e bağlanırım genelde.

yakdogan

Alıntı yapılan: caballero16 - Şubat 12, 2013, 15:21:21 öS
büyük bir aksilik olmadığı sürece Bursa lı twicilerde bu güzel düşünülmüş organizasyonda yanınızda olacak  :parti

ake,caballero16,bluebeach,bvicil ve autobot olarak..


tabi Bursa dan katılmak isteyen diğer tüm arkadaşlarımızda bu organizasyona davetlidir..

desenize 2013 türkiye buluşması provası gibi birşey olacak :D

BlueBeach

Olursa katılamayacağım için benim provam değil, direk buluşmam olur :) Bu arada Akın twin istediğin gibi basık olucak, Foto filanda çekiceksin sen basık twim görünsün filan diye, Payımı alırım söyliyim :D

B@®ış

Alıntı yapılan: majuha - Şubat 12, 2013, 09:07:58 öö
Bide benim kösele ayakkabılarım. Beni barış evden almazsa gelmem  ;D


bak hele kardeşime sen gelmek istiycende ben seni almıycam varmı öyle bişe


zaten çok sağlam bi buluşma olcak gibi türkiye buluşması tadında bi buluşma olur kalabalığı ve eski ve yeni tayfanın kaynaşmasıyla
Buda Benim Twingom týkla ve gör

http://www.twingofanclub.com/index.php?topic=35.0

mediz

Alıntı yapılan: Ake - Şubat 12, 2013, 15:29:48 öS
"5 fil bi twiye nasıl sığar" ı çekicez. uzun metraj  <hehe

Ben uygun fiyatlı çekici hizmeti veren firmaların telefonlarını aldım. Dönüşte rahat gidersiniz. 4 arkaya bir öne çekici şöföfrünün yanına.
Belki de… “Saðlýk”a en ziyâde zararlý olan “insanlar”dýr!?..

“Ayný dili konuþanlar deðil, ayný duyguyu paylaþanlar anlaþabi­lir…” (Mevlana)

ake

abi bu zenginlerin arasında fakir olupta tek gazlı twi benimki. haliyle bütün plan benim gidiyor olmam ve gazın litre fiyatları üzerinden yapılıyor :) çekici fiyatlarını araştırdıysan benim twi yolda kalıcak diyorsun yani. bu fikir bana hiç çekici gelmedi  :o
1999 Alize AC / Cam Tavan kullanýcýsýydý.
2006 Honda Jazz Elite /M

ORKO

#44
Alıntı yapılan: FelixCrail - Şubat 11, 2013, 18:54:58 öS
adam olmayanları davet et demedik

Ömer bırak bu kini ben tartışmalı olduğumuzu olduğunuzu bile unutmuşum aradan yıllar geçmiş bırak insanlık bizde kalsın
neyse tamam gelmesin...zaten görüştüğüm biri de değil ama kin iyi birşey değil.herneyse..
Biz geliyoruz bir bir aksilik çıkmazsa  ;)

Skoda Fabia

www.sihirshow.com