24 Mart 2013 Nostalji Pikniği

Başlatan FelixCrail, Şubat 09, 2013, 14:19:27 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

fejolerli

en iyi twingo

!--Ok@nZi--!

Tam ayýlýyorum, hafta sonu geliyo...

FelixCrail

BMW E60

mediz

Alıntı yapılan: !--Ok@nZi--! - Şubat 22, 2013, 17:17:53 öS
Hasanım istersen ben seni alırım zabahtan..
motoru da bagaja atarsın artık... havalı be
Belki de… “Saðlýk”a en ziyâde zararlý olan “insanlar”dýr!?..

“Ayný dili konuþanlar deðil, ayný duyguyu paylaþanlar anlaþabi­lir…” (Mevlana)

Sayın

Alıntı yapılan: fejolerli - Şubat 22, 2013, 10:57:35 öö
motorsikletle geliyorum..

Yaş yağmur olur da araçla gelmek istersen bende alabilirim abi.

Hoş işlerden dolayı son gün ancak belli olabilir geleceğim.

FRACTURE

Alıntı yapılan: sayın - Şubat 22, 2013, 23:26:56 öS
Yaş yağmur olur da araçla gelmek istersen bende alabilirim abi.

Hoş işlerden dolayı son gün ancak belli olabilir geleceğim.


Senin başka işin yok mu Hasan kardeş. Sakın motorunan geleyim deme araban bin gel.Eğer gelmezsen arabayla evine gelir çekiciyle çektirtirim aydos a zaten yakın fazla para yazmaz çekici :)
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

mediz

Alıntı yapılan: FRACTURE - Şubat 22, 2013, 23:39:00 öS

Senin başka işin yok mu Hasan kardeş. Sakın motorunan geleyim deme araban bin gel.Eğer gelmezsen arabayla evine gelir çekiciyle çektirtirim aydos a zaten yakın fazla para yazmaz çekici :)

Hasan arabasının sattı. Yazdığın arkadaşın nick'ine bir bak 1-2 gün uzak kaldın. Hocam valla asıl sen gel gerekirse para toplar limuzinle aldırırız ben en çok seni merak ediyorum :)
Belki de… “Saðlýk”a en ziyâde zararlý olan “insanlar”dýr!?..

“Ayný dili konuþanlar deðil, ayný duyguyu paylaþanlar anlaþabi­lir…” (Mevlana)

FRACTURE

Alıntı yapılan: mediz - Şubat 22, 2013, 23:49:16 öS

Hasan arabasının sattı. Yazdığın arkadaşın nick'ine bir bak 1-2 gün uzak kaldın. Hocam valla asıl sen gel gerekirse para toplar limuzinle aldırırız ben en çok seni merak ediyorum :)


Allah razı olsun abicim.Ben sizin sayenizde twiyi sevdim bana da iyi sabır ettiniz arada 1-2 parlayanınız oldu ama yine de idare ettiniz.Ben büyük bir çocuğum hepsi bu.Hatta yaşım 30 olmadığını öne sürenler bile olmuştu aranıza aldınız artık ben çıkmam aranızdan.erdem le tanıştık ilk yüzyüze.Sıra hepinizde inşallah.Kesinlikle Allah tan ölmezsek sağ kalırsak ordayız 2 kişi gelcez ama twimiz yok.Daha doğrusu her an olabilir. :)
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

mutek32

#83
 

İstanbul'a geldiğimde ilkerin çayını kesinlikle içerim :)

41 KK 917 Neokent Güvenlik Hizmetleri

FRACTURE

Alıntı yapılan: mutek32 - Şubat 22, 2013, 23:59:57 öS


İstanbul'a geldiğimde ilkerin çayını kesinlikle içerim :)


Abi çayla bırakmam yemek yeriz söz delikanlı sözü ayıpsın başım gözüm üstüne.
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

Barlas

oo şahane  :alkış hulen buna da gelemezsem yazıklar olsun bana.. +1-4 meçhul.

fejolerli

en iyi twingo

FRACTURE

Alıntı yapılan: fejolerli - Şubat 26, 2013, 08:28:46 öö
ne yiyeceğiz yaaa  ;D


Hasanım ben sucuk düşünüyordum eşim dediki sucuğun ne gereği var dedi ben bir kanat hazırlayayım dedi afiyetle ye dedi kanatlar Orjinal Hatay Kekiği ile soslanacak sadece kekik biraz da zahter bu kekik İstanbul kekiği değil ona göre çok farklı mükemmel onu hazırlıcak eşim istersen gel bana takıl başını da şişirmem :) Ayrıca twin hakkında aklına takılan varsa sorarsın yardımcı olurum Hasanım  <hehe
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

fejolerli

motorun bağajına sağlam bir sucuk olsa mesela sakarya sucuğu bir arkadaş getirmişti  kim di aceba..  <drunk
en iyi twingo

yakdogan

o zamana kadar Uscuk'lar hazır olur Haso :) 
twiyi sattığına göre doluşuruz yine benim scenic'e :)