24 Mart 2013 Nostalji Pikniği

Başlatan FelixCrail, Şubat 09, 2013, 14:19:27 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ayd

 :tamamdir  tmm olur
Alıntı yapılan: anibalite - Mart 05, 2013, 13:12:36 öS

Ellerin yerine koyar mıyım seni abi hiç, ondan önce sen vardın benim hayatımda  ;D 
Sende al ingemi(yenge) beraber gidelim işte. Ama sen istersen başbaşa da gideriz ::)
gamsýz hayat herkeze farklý sunar garip oyunlarýný.

!--Ok@nZi--!

Tam ayýlýyorum, hafta sonu geliyo...

fejolerli

e eşliyse bende didoyu getirimm okeyde getirek kızlar takılsın bizde arabaları kurcalar mangal başında yakıt alırız..  <drunk
 
en iyi twingo

anibalite

Alıntı yapılan: fejolerli - Mart 05, 2013, 16:41:30 öS
e eşliyse bende didoyu getirimm okeyde getirek kızlar takılsın bizde arabaları kurcalar mangal başında yakıt alırız..  <drunk


Yakıt alacaksak ben hatunu getireyim o zaman  <p
But, the more you love, the longer you live..

fejolerli

hatun varsa düzen vardır . hem kalabalık bayan olması salata vs olaylarında süper ayarlama limonu yağı oranlı koymak demek hatun demek, yedek şöfer demek, hatun demek, eve döndüğünde nerdeydin sorularının olmaması demek,  8)
en iyi twingo

mediz

Abi bırakın bu işleri bayanlara karşı değiliz ama bu kadar da kılıbıklığa kılıf uydurmanın anlamı yok. Bayan demek argo yok demek şakalaşmak yok demek aman canım sıkılmadın dimi vs. diyerek kendini sevimli göstermek demek sürekli acaba ne yapıyo sıkıldı mı oturup muhabbet ediyo mu neler yapıyo yalnız kalmasın diye göz takibi yapmak demek.
Belki de… “Saðlýk”a en ziyâde zararlý olan “insanlar”dýr!?..

“Ayný dili konuþanlar deðil, ayný duyguyu paylaþanlar anlaþabi­lir…” (Mevlana)

ÇİMEN

#141
Ne güzel düşünmüşsünüz,Bu buluşmayı ben düzenlemiştim duygulandım şimdi valla.Ozamanlar nişanlıydım şimdi ise kişiyiz.Allahtan bir mani olmaz ise bizde oradayız inşallah.Sanırım Erkan,Barış Serkan,Ömer,Dinçer,Yavuz,Can geliyorlar.Birde Osman vardı oSe bilmiyorum ulaşabilirmiyiz,

Çimen-Ucanlaz-Serdar KAYACıK

Ömer buluşmada benim arabaya operasyonu;

FelixCrail

eskş derken baya eskilere bile ulaştık  :D


OsE ile hiç tanışmadım ama gelirse bekleriz. eskilerden gelmeyen yok şuan.baya kabalık olcak eskiden olduğu gibi.
BMW E60

stranger

piknik var dediler geldik  <hımm
99 Alize AC - AquaGreen
Pay Attention or Pay The Price ! - Dikkat Et yada Bedelini Öde !  Trafikte Sorumluluk Hareketi "Göz Yumma!": http://www.trafikhareketi.org/

B@®ış

bu gidişle listede aksilikler çıkmazsa rekor bi katılım olcak


yanlız arkadaşalr edizinde dediği gibi kılıbıklığa bukadarda kulp takmıyalım :)))) özelikle hasan :) az taşfırın erkeği ol ya vur elini masaya orkoyu geçtin :)
Buda Benim Twingom týkla ve gör

http://www.twingofanclub.com/index.php?topic=35.0

anibalite

#145
Alıntı yapılan: FelixCrail - Mart 05, 2013, 21:08:09 öS
eskş derken baya eskilere bile ulaştık  :D


OsE ile hiç tanışmadım ama gelirse bekleriz. eskilerden gelmeyen yok şuan.baya kabalık olcak eskiden olduğu gibi.
OsE'nin bende bir telefon numarası olacaktı, yazmıştım bir yerlere. Bulursam ararım. Gerçi küsmüştü o bize ama, kandırırız :)

Levent abi de bir aksilik olmazsa gelirim dedi :)
But, the more you love, the longer you live..

FRACTURE

Alıntı yapılan: B@®ış - Mart 06, 2013, 08:16:55 öö
bu gidişle listede aksilikler çıkmazsa rekor bi katılım olcak


yanlız arkadaşalr edizinde dediği gibi kılıbıklığa bukadarda kulp takmıyalım :) ))) özelikle hasan :) az taşfırın erkeği ol ya vur elini masaya orkoyu geçtin :)


Barış Bey ve bu buluşmaya gelenler benimle tanıma fırsatı yakalacaklar. Merak eden antipati sahibi olan kitlemde var forumda ama olsun gerçekten ben hepinizi ama hepinizi çok seviyorum hepiniz abi kardeşim ablamsınız kırdığım incittiğim üzdüğüm kişiler varsa yeniden yeniden özür dilerim kardeşlik içinde bir piknik yapmak isterim inanın.
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

ayd

 salata işini ben yaparım koyarız ortaya malzemeleri sezar salata,gavurdağı, mevsim salata,artık ne varsa.Geri çekilin. tavukları bütün alın onlarıda ben işlerim,fleto,pirzola,biftek gibi  :D Kadınlık öğrenin biraz benden hayyytt.iki efes yeter bana <drunk
gamsýz hayat herkeze farklý sunar garip oyunlarýný.

yakdogan

Alıntı yapılan: ayd - Mart 06, 2013, 09:21:33 öö
salata işini ben yaparım koyarız ortaya malzemeleri sezar salata,gavurdağı, mevsim salata,artık ne varsa.Geri çekilin. tavukları bütün alın onlarıda ben işlerim,fleto,pirzola,biftek gibi  :D Kadınlık öğrenin biraz benden hayyytt.iki efes yeter bana <drunk

Hahahaha, Biliyoruz abi,  senin adamlığın kadar kadınlığında 10 numaradır :D

Kaynak:
[ıMG]http://img442.imageshack.us/img442/7606/15663557.jpg[/img]

Uploaded with ımageShack.us

ake

Alıntı yapılan: FRACTURE - Mart 06, 2013, 09:02:11 öö

Barış Bey ve bu buluşmaya gelenler benimle tanıma fırsatı yakalacaklar. Merak eden antipati sahibi olan kitlemde var forumda ama olsun gerçekten ben hepinizi ama hepinizi çok seviyorum hepiniz abi kardeşim ablamsınız kırdığım incittiğim üzdüğüm kişiler varsa yeniden yeniden özür dilerim kardeşlik içinde bir piknik yapmak isterim inanın.


ilker harikasın yaaa  <hehe


"etkinlik sanatçımız İLKEEER"
1999 Alize AC / Cam Tavan kullanýcýsýydý.
2006 Honda Jazz Elite /M