24 Mart 2013 Nostalji Pikniği

Başlatan FelixCrail, Şubat 09, 2013, 14:19:27 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

FelixCrail

iyi o zaman ben Sana arkandan bi ton laf soyleyip
ileri geri konusup laf sokayim sende bana hala donup kardesim de.
BMW E60

FRACTURE

Alıntı yapılan: haluk_1907 - Şubat 12, 2013, 15:47:57 öS

Ben Güngören'de oturuyorum. Z.burnu yada Cevizlibağ'dan E-5'e bağlanırım genelde.


Aracında 2 kişilik yer olacak mı Haluk hocam :) Sana uygun yerden aracına bineriz.Hala alamadım şu twiyi babam hergün yeni birşeyler yapıp benim facem e ekliyor ben de kıskanıyorum.
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

FRACTURE

Alıntı yapılan: ORKO - Şubat 13, 2013, 00:22:29 öö

Ömer bırak bu kini ben tartışmalı olduğumuzu olduğunuzu bile unutmuşum aradan yıllar geçmiş bırak insanlık bizde kalsın
neyse tamam gelmesin...zaten görüştüğüm biri de değil ama kin iyi birşey değil.herneyse..
Biz geliyoruz bir bir aksilik çıkmazsa  ;)


Bir an bekle, arkana dön ve unuttuklarını anımsa. Kaybettiysen ara, kırdıysan af dile, kırıldıysan affet: Çünkü hayat çık kısa.


Arkadaşıma 3 yıl önce çok kızmıştım bozulmuştum Mersin'den araba almaya İstanbul'a gelip yanıma uğramıyor diye hatta sitem edip son aradığında tlfunumu açmadım. 3 saat sonra Mersin de Mazda aracıyla yanlarken takla açıp vefaat eti.1 gün sonra son aranan 10 numarayı emniyetten aradılar benim de öyle haberim oldu. Çok zoruma gitti.
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

ake

1999 Alize AC / Cam Tavan kullanýcýsýydý.
2006 Honda Jazz Elite /M

FRACTURE

Alıntı yapılan: Ake - Şubat 13, 2013, 09:39:15 öö
fenaymış :(
,


Aynen Akın hocam çok kötü Allah hiç kimsenin başına vermesin..3 günlük dünya ben seni kırsam sen beni dövsen ne olur yani ben yine gelir barışırım.Yine özür dilerim veya dilemesem de büyüklük yaparım. Sende toprağa gidecen ben de bu dünya kime kalmış ki.
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

ORKO

Alıntı yapılan: FelixCrail - Şubat 13, 2013, 06:38:32 öö
iyi o zaman ben Sana arkandan bi ton laf soyleyip
ileri geri konusup laf sokayim sende bana hala donup kardesim de.

Ömer uzatma.............
Skoda Fabia

www.sihirshow.com

ORKO

Alıntı yapılan: FRACTURE - Şubat 13, 2013, 09:48:11 öö
,


Aynen Akın hocam çok kötü Allah hiç kimsenin başına vermesin..3 günlük dünya ben seni kırsam sen beni dövsen ne olur yani ben yine gelir barışırım.Yine özür dilerim veya dilemesem de büyüklük yaparım. Sende toprağa gidecen ben de bu dünya kime kalmış ki.

Arkadaşınız için çok üzüldüm Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun...

Dediklerinizde çok haklısınız,

Neyse geçmişi unutalım o zaman daha güzel günlere inşallah diyelim...
Skoda Fabia

www.sihirshow.com

FRACTURE

Alıntı yapılan: ORKO - Şubat 13, 2013, 10:30:09 öö

Arkadaşınız için çok üzüldüm Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun...

Dediklerinizde çok haklısınız,

Neyse geçmişi unutalım o zaman daha güzel günlere inşallah diyelim...


Orkun hocam sayfada bayağıdır yoktunuz siz gelin buluşmaya,takılırız beraber Sucuk ekmek yeriz.
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

ogundmr


erkank

 
İsimimiz listede, hadi bakalım güzel bir kebap muhabbet olacak gibi. :)
twingofanclub.com :)
----------------------------------------
97 model 1.2 Renault Twingo  Saks Mavi ( bildiðin lacivert :) )
Erkan Karakaþ - Ýstanbul

ORKO

Alıntı yapılan: FRACTURE - Şubat 13, 2013, 10:34:11 öö

Orkun hocam sayfada bayağıdır yoktunuz siz gelin buluşmaya,takılırız beraber Sucuk ekmek yeriz.

Eyvallah İlker kardeşim yaklaşımınız için sağolun, forumda yokluğumuzun nedeni twilerimizi satmamızdan kaynaklı oldu ee birde işler güçler gerçi burası biraz bahane :)  ama bizler hala görüşüyoruz aslında gerçek hayatta arada da olsa benim forumda kimseyle bir takışmam olmadı ben zaten geleceğim kısmetse buluşmaya bahsettiğimiz arkadaş eskilerden biriydi nerden aldıysam ağzıma Ömer dellendi :) durum bu kısmetse orda olacağız sucuk ekmekleri güzel güzel götürürüz birlikte sizinde dediğiniz gibi  :)
Saygılar...
Skoda Fabia

www.sihirshow.com

FRACTURE

Alıntı yapılan: erkank - Şubat 13, 2013, 10:55:00 öö

İsimimiz listede, hadi bakalım güzel bir kebap muhabbet olacak gibi. :)


Abiler tam 5 aydır Adana dan Mersin den uzaktayım 5 aydır Midem ne Adana Kebap gördü ne Tantuni.


Kimseler yok mu kebap yapmayı bilen ortaklaşa 10-15 kg kıyma alsak adana yapsak en temizi olur sucuk falan diyoruz da Adana kebap yok diye diyoruz .Hazıra Adana lar yenmiyor çok iğrenç oluyor yok mu elinin ehli kimse ADANA KEBAP a gelll desin.
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

B@®ış

orko taşfırın yine son dakka izin problemin olmaz dimi :D gerçi sen taşfırınsın ne izin problemi olcak benimkide laf :))))) 
Buda Benim Twingom týkla ve gör

http://www.twingofanclub.com/index.php?topic=35.0

anlgelen

Vay bee kaç yil sonra yine ayni muhabbet. Serkan kurtulamayacksin olm lightliktan :)

FelixCrail

Valla bana esli mi dedi ilk basta. Yok dedim. Bikac dk kayboldu ortadan. Sonra geliyoruz biz dedi. Anlayan anlamistir :)
BMW E60