24 Mart 2013 Nostalji Pikniği

Başlatan FelixCrail, Şubat 09, 2013, 14:19:27 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

yakdogan

#165
Alıntı yapılan: ayd - Mart 07, 2013, 09:12:48 öö
   tavukları bütün alın işlerim onları ben.. pirzola,fileto,şinitzel yaparım..

Bu kadar adam için uğraşılır mı yav :) alan kendine göre alacak zaten, kim ne isterse alsın ona göre yaptırsın bence :)
benim uscuklar gelicek bu haftasonu inşallah tavuk mavuk gerenk yok abi :)
İleti Birleştirildi: Mart 07, 2013, 09:21:05 öö

>
Alıntı yapılan: fejolerli - Mart 06, 2013, 16:53:17 öS

tek geliyorum ule şimdi dağılın.. >:(

Hayrola Hasan? Dido neden gelmiyor?
Gerçi her türlü gelir o bence :)

ayd

Herkes yanında kendine göre yiyecek,içecek,mangal vs getirecektir...


... bi dünya mangal olur yaw.. mangal yerine kömür olsun ;)
gamsýz hayat herkeze farklý sunar garip oyunlarýný.

mediz

Alıntı yapılan: ayd - Mart 07, 2013, 10:23:52 öö
Herkes yanında kendine göre yiyecek,içecek,mangal vs getirecektir...


... bi dünya mangal olur yaw.. mangal yerine kömür olsun ;)
Herkes getirecekse ben getirmim bişey bari israf olmasın ;D
Belki de… “Saðlýk”a en ziyâde zararlý olan “insanlar”dýr!?..

“Ayný dili konuþanlar deðil, ayný duyguyu paylaþanlar anlaþabi­lir…” (Mevlana)

fejolerli

kepek mepek olduk çavdar olduk getirmiyorum.. ben gelicem belki stepway ı alırım belkim onunla gelirim.. dün gittim konuştum . dci 1,5 full stepway ahanda seçtiğim renk
en iyi twingo

bvicil

hastasıyız dede...


mükemmel tercih diyorum...
16 LHA 28 Twi 1.2 Pack 99 Cam Tavan - old one
16 CMC 42 Jazz Comfort 05 - new one

ake

hasan konuyu bulandırma. aç kendine bi konu. şimdi sen yazınca çok cevap toplarsın :)



1999 Alize AC / Cam Tavan kullanýcýsýydý.
2006 Honda Jazz Elite /M

mediz

Alıntı yapılan: Ake - Mart 07, 2013, 12:00:52 öS
hasan konuyu bulandırma. aç kendine bi konu. şimdi sen yazınca çok cevap toplarsın :)
Konuyu bulandırma diyip bulandırıp üstüne gaz veriyosun :D
Belki de… “Saðlýk”a en ziyâde zararlý olan “insanlar”dýr!?..

“Ayný dili konuþanlar deðil, ayný duyguyu paylaþanlar anlaþabi­lir…” (Mevlana)

ake

abi biliyom ben bunu. adam satılık ilanı verdi , 8 sayfa.... açsın konu  :)
1999 Alize AC / Cam Tavan kullanýcýsýydý.
2006 Honda Jazz Elite /M

ayd

Kaç kişi eşli gelecek,eşlimi eşsizmi. afaki olarak gelecek kişilerin yanına yazılsada.ona göre hanıma söyleyeyim proğram yapmasın.
gamsýz hayat herkeze farklý sunar garip oyunlarýný.

BlueBeach

Bursa grubu eşli gelmeyecek. :D Gelebilirsek tabi, gazlı olan arkadaşımızda ufak sorunlar var gibi izlenimler var :D

yakdogan

#175
Alıntı yapılan: fejolerli - Mart 07, 2013, 11:36:28 öö
kepek mepek olduk çavdar olduk getirmiyorum.. ben gelicem belki stepway ı alırım belkim onunla gelirim.. dün gittim konuştum . dci 1,5 full stepway ahanda seçtiğim renk

Bulandırma Volume 1: la alsana aydın abinin stepwayini :)

fejolerli

e bi liste oluşturalım  eşli ve öfkeli gibi ..
en iyi twingo

mediz

Abi serbest isteyen tereddüt etmeden tabii hava durumunu da göz önünde bulundurarak eşli çoluklu çocuklu gelsin <idea
Belki de… “Saðlýk”a en ziyâde zararlý olan “insanlar”dýr!?..

“Ayný dili konuþanlar deðil, ayný duyguyu paylaþanlar anlaþabi­lir…” (Mevlana)

ake

Alıntı yapılan: BlueBeach - Mart 07, 2013, 14:32:13 öS
Bursa grubu eşli gelmeyecek. :D Gelebilirsek tabi, gazlı olan arkadaşımızda ufak sorunlar var gibi izlenimler var :D


yıl olmuş 2013 hala kepekli adamlar var yaa :) volkanda gelicem diyor. sığışırsınız bi arabaya ben gelemezsem. yada al aketwi yi gidin. pazar günü nilay ı ikna ederseniz gelirim  <utan 
1999 Alize AC / Cam Tavan kullanýcýsýydý.
2006 Honda Jazz Elite /M

ayd

ben her zaman söylüyorum. kadını koluma taktımmı yakıştırır,duvara çarptımmı yapıştırırım.. :seytani
gamsýz hayat herkeze farklý sunar garip oyunlarýný.