24 Mart 2013 Nostalji Pikniği

Başlatan FelixCrail, Şubat 09, 2013, 14:19:27 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

!--Ok@nZi--!

Arkadaşlar buluşma eşli olacak değil mi? Yoksam ben zor izin alırım. Bilen bilir.   :P
Tam ayýlýyorum, hafta sonu geliyo...

mediz

#121
Alıntı yapılan: yakdogan - Mart 04, 2013, 09:39:31 öö
Uzunçayır bir ki, Uzunçayır bir ki, gel gel kalkıyooooor :)
Arkalara doğru ilerleyelim beyler ;D
İleti Birleştirildi: Mart 04, 2013, 10:29:13 öö

>
Alıntı yapılan: !--Ok@nZi--! - Mart 04, 2013, 10:10:43 öö
Arkadaşlar buluşma eşli olacak değil mi? Yoksam ben zor izin alırım. Bilen bilir.   :P
Bir başka buluşmada görüşmek dileğiyle esen kalın...
Belki de… “Saðlýk”a en ziyâde zararlý olan “insanlar”dýr!?..

“Ayný dili konuþanlar deðil, ayný duyguyu paylaþanlar anlaþabi­lir…” (Mevlana)

diado

eeeee  buluşma eşlimi olcak ozamana kadar buluruz belkii bir eş  :)
41 D 8101 / 1999 / alize / sunroof / 2airbað / ANASONYEÞÝLÝ
http://www.twingofanclub.com/twingocular-sohbet-muhabbet/ufak-bir-ayrinti-diwi-m/

!--Ok@nZi--!

İleti Birleştirildi: Mart 04, 2013, 10:29:13 öö
>Bir başka buluşmada görüşmek dileğiyle esen kalın...


Yok beaa. Soriiim dedim.
Tam ayýlýyorum, hafta sonu geliyo...

FelixCrail

ben eşli geliyorum diyerek gazı vereyim. ORKO (serkan) da eşli gelecek. (son anda kıvırmazsa gene tabi)
BMW E60

anibalite

Fark etmez, eşli de gelebilirim, tek tabanca da gelebilirim. Kendisi karar verecek :)
But, the more you love, the longer you live..

dolama_kablo

merhaba arkadaşlar eşli olacaksa bende gelmeyi planlıyorum buna bi duruma bi el atılırsa çok makbule geçer herkese iyi forumlar... <shake
Teneke tavan deðil  Oda artýk Sanruuflu :)

twicoper

listeye beni de yazın arkadaşlar 41 RU 152 darıca

yakdogan

Alıntı yapılan: dolama_kablo - Mart 05, 2013, 08:32:26 öö
merhaba arkadaşlar eşli olacaksa bende gelmeyi planlıyorum buna bi duruma bi el atılırsa çok makbule geçer herkese iyi forumlar... <shake

ne kadar çavdar varmış forumda be arkadaş :)))))))

dolama_kablo

Alıntı yapılan: yakdogan - Mart 05, 2013, 09:14:23 öö
ne kadar çavdar varmış forumda be arkadaş :) ))))))
bizimki çavdarlık değil neticede tek bi insan değilim isterimki sevdiğim insanda yanımda olsun oda eylensin temiz hava alsın gezsin... bu etkinlik herzaman olan bişey değil dimi arkadaşım.
Teneke tavan deðil  Oda artýk Sanruuflu :)

ayd

Alıntı yapılan: anibalite - Mart 04, 2013, 22:31:33 öS
Fark etmez, eşli de gelebilirim, tek tabanca da gelebilirim. Kendisi karar verecek :)
hani senin eşin bendim,hani beni alacaktın. hepiniz aynısınız  <dontknow  beni koyamassın eller yerine... :D

gamsýz hayat herkeze farklý sunar garip oyunlarýný.

yakdogan

Alıntı yapılan: dolama_kablo - Mart 05, 2013, 09:52:48 öö
bizimki çavdarlık değil neticede tek bi insan değilim isterimki sevdiğim insanda yanımda olsun oda eylensin temiz hava alsın gezsin... bu etkinlik herzaman olan bişey değil dimi arkadaşım.

orası tabi ki öyle, yalnız forumdaki muıhabbetten böyle bir şey çıkartmanda enteresan yani.. neyse uzatmayalım, nasıl olsa anlaşılamayacağız ;)

anibalite

Alıntı yapılan: ayd - Mart 05, 2013, 09:56:35 öö
  hani senin eşin bendim,hani beni alacaktın. hepiniz aynısınız  <dontknow  beni koyamassın eller yerine... :D

Ellerin yerine koyar mıyım seni abi hiç, ondan önce sen vardın benim hayatımda  ;D 
Sende al ingemi(yenge) beraber gidelim işte. Ama sen istersen başbaşa da gideriz ::)
But, the more you love, the longer you live..

dolama_kablo

#133
Alıntı yapılan: yakdogan - Mart 05, 2013, 12:03:26 öS
orası tabi ki öyle, yalnız forumdaki muıhabbetten böyle bir şey çıkartmanda enteresan yani.. neyse uzatmayalım, nasıl olsa anlaşılamayacağız ;)





uzatılcak bişey yok zaten arkadaşım yorumuna kendi yorumumu kattım   <idea
Teneke tavan deðil  Oda artýk Sanruuflu :)

CedriC^^

Aracım haftasonu yapılırsa bende geleceğim :) Osman ustaya duyurulur :)  <bigrin
Sabýr, en büyük erdemdir.