24 Mart 2013 Nostalji Pikniği

Başlatan FelixCrail, Şubat 09, 2013, 14:19:27 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

diado

evet bu buluşma saglam olur renk renk twılerın yadında buyumus modellerde yer alıcaktır kesın






turkiye buluşması ıcınde yer konuşmaya baslıyalım artık subat ortası oldu
41 D 8101 / 1999 / alize / sunroof / 2airbað / ANASONYEÞÝLÝ
http://www.twingofanclub.com/twingocular-sohbet-muhabbet/ufak-bir-ayrinti-diwi-m/

FelixCrail

twilerin yanında bir sürü farklı model de olacak  :)
primera,ibiza,scenic,getz,auris,fabia vs
BMW E60

kadir_GEBZE

hoppa aksilik olmaz ise oradayım aga yaz benide

haluk_1907

Artık bir buluşmaya katılmak istiyorum...İnşallah bir aksilik olmaz. Kardeşimle geleceğim inşallah... 8)

B@®ış

çok güzel olcak arkadaşlar çok eski tayfa yeni tayfa güzel bi kaynaşma ve miğde şölenine dönüşcek sucuklar köfteler kanatlar ohh mis işkembeler dolduktan sonra paintball da yaparız sözün özü güzel bi organizasyon bizi bekliyor dostlar
Buda Benim Twingom týkla ve gör

http://www.twingofanclub.com/index.php?topic=35.0

ayd

gamsýz hayat herkeze farklý sunar garip oyunlarýný.

iboturka


yakdogan

#22
ahanda, fikir şahane olmuş :) beni de yaz tahtaya Ömer :)

ORKO

vay vay vay özledim valla bu tayfayı güzel olacağa benziyor yılda 1 yapılmalı  <drunk

syr djjjjj gökhan daha niceleri... laa birde mamut vardı onuda çağıralım  :)
Skoda Fabia

www.sihirshow.com

diado

eski üyeler dökülmeye basladı hedi gelin heppiniz
41 D 8101 / 1999 / alize / sunroof / 2airbað / ANASONYEÞÝLÝ
http://www.twingofanclub.com/twingocular-sohbet-muhabbet/ufak-bir-ayrinti-diwi-m/

FelixCrail

Alıntı yapılan: ORKO - Şubat 11, 2013, 16:05:27 öS
vay vay vay özledim valla bu tayfayı güzel olacağa benziyor yılda 1 yapılmalı  <drunk

syr djjjjj gökhan daha niceleri... laa birde mamut vardı onuda çağıralım  :)

adam olmayanları davet et demedik
BMW E60

Dj Clup

Tamam eski topraklar bende geliyorum  <smiledance kendisi eski twingosu yeni
Minik Bir Tutkudur Twi Ya Hiç Binmezsin Ya Hiç Ýnmezsin By Dj Clup Gökan ATÝK

meli-kedi

Alıntı yapılan: diado - Şubat 09, 2013, 14:37:50 öS
ankaralı eskı dostlar beklıyoruz sızıde bakın :) atkayın asılın twıye gelın olmadı beetle olmadı jazz olmadı old beetle ıle yeterkı gelın :)




aksılık olmazsa ben varım eskı degıl hala twıcıyım :)


daha baya bi zaman olduğu için şimdiden kesin bişey söyleyemiyoruz.. aslında eski dostlarla zaten sürekli görüşüyoruz :) ama yine de çok güzel olurdu pikniğe katılmak... bakalım, duruma göre belki gelebiliriz :)

FRACTURE

Şimdiden sorayım Beylikdüzü ,Avcılar,Edirnekapı Yenibosna,Şirinevler,Z.Burnu E-5 civarından çıkıp bu buluşmaya gelecek olanlar varmıdır?
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

majuha

Alıntı yapılan: FelixCrail - Şubat 09, 2013, 23:18:51 öS
twilerin yanında bir sürü farklı model de olacak  :)
primera,ibiza,scenic,getz,auris,fabia vs
Bide benim kösele ayakkabılarım. Beni barış evden almazsa gelmem  ;D
<b>....BU PROFÝLDEKÝ RESÝMLER DEVRÝM MUHAFIZI HASAN'IN DANDÝK BÝLGÝSAYARI YÜZÜNDEN KALDIRILMIÞTIR....</b>