24 Mart 2013 Nostalji Pikniği

Başlatan FelixCrail, Şubat 09, 2013, 14:19:27 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

yakdogan

Alıntı yapılan: Ake - Mart 06, 2013, 09:58:36 öö

ilker harikasın yaaa  <hehe


"etkinlik sanatçımız İLKEEER"

Gelenler NERDE LAN BU İLKER modunda olmasında :)

ilker fan club :)

caballero16

Alıntı yapılan: yakdogan - Mart 06, 2013, 09:57:49 öö
Hahahaha, Biliyoruz abi,  senin adamlığın kadar kadınlığında 10 numaradır :D

Kaynak:


Uploaded with ımageShack.us
abi bunlar hep,2 efesten sonramı oluyor  <s1 ben iyiki bırakmışım alkolü  :P   :D

mediz

Alıntı yapılan: Ake - Mart 06, 2013, 09:58:36 öö

ilker harikasın yaaa  <hehe


"etkinlik sanatçımız İLKEEER"
Assolist diyecektin herhalde formun  Divası fevkaladenin fevkinde kendisi.
Belki de… “Saðlýk”a en ziyâde zararlý olan “insanlar”dýr!?..

“Ayný dili konuþanlar deðil, ayný duyguyu paylaþanlar anlaþabi­lir…” (Mevlana)

Pikachu

OO buluşma güzelmiş büyük bir aksaklık olmazsa geliyorum ben de inşallah.
34 UG 4869 "Ben bu arabanýn dostluðunu sevdim."
http://www.twingofanclub.com/index.php?topic=5868.0

SİNAN

benide yazın benideeee :) bi aksilik olmazsa bende ordayım inşallah
98 TWÝ 130.000 KM KAPALI 34UE 6899 ÝSTANBUL
SAKS MAVÝ

anibalite

Alıntı yapılan: SİNAN - Mart 06, 2013, 12:12:36 öS
benide yazın benideeee :) bi aksilik olmazsa bende ordayım inşallah

Yürü bee :) dinozorlar toplantısı olacak galiba.
But, the more you love, the longer you live..

SİNAN

aynen fosillerin hepsi burda baksana :)

98 TWÝ 130.000 KM KAPALI 34UE 6899 ÝSTANBUL
SAKS MAVÝ

ÇİMEN

angelen,scum,Sinan ve tabiki Oktay abi  ile Levent abiler
heyyt be,Hatırladıkça yazıcam isimleri.Osmana ulaşırsan Can süper olur yada bana telefonu filan var ise iletirsen ben bi ariyim

ayd

#158
Alıntı yapılan: SİNAN - Mart 06, 2013, 12:20:46 öS
aynen fosillerin hepsi burda baksana :)
naftalin kokuyo her taraf.
İleti Birleştirildi: Mart 06, 2013, 15:09:07 öS

>
Alıntı yapılan: caballero16 - Mart 06, 2013, 10:50:40 öö
abi bunlar hep,2 efesten sonramı oluyor  <s1 ben iyiki bırakmışım alkolü  :P   :D
işe başlamadan önce içecen ki hatırlamayasın..boşuna bırakmışın.. :D
gamsýz hayat herkeze farklý sunar garip oyunlarýný.

caballero16

Alıntı yapılan: ayd - Mart 06, 2013, 15:07:24 öS
  naftalin kokuyo her taraf.
İleti Birleştirildi: Mart 06, 2013, 15:09:07 öS
> işe başlamadan önce içecen ki hatırlamayasın..boşuna bırakmışın.. :D
ama baksana abi ölümsüzleştirmişler  :D

fejolerli

Alıntı yapılan: B@®ış - Mart 06, 2013, 08:16:55 öö
bu gidişle listede aksilikler çıkmazsa rekor bi katılım olcak


yanlız arkadaşalr edizinde dediği gibi kılıbıklığa bukadarda kulp takmıyalım :) ))) özelikle hasan :) az taşfırın erkeği ol ya vur elini masaya orkoyu geçtin :)

tek geliyorum ule şimdi dağılın.. >:(
en iyi twingo

B@®ış

hasan bak gaza  gelip fırça yeme taş fırın olunmaz taş fırın doğulur :))))
Buda Benim Twingom týkla ve gör

http://www.twingofanclub.com/index.php?topic=35.0

ayd

ctsiden bulaşık,temizlik,çamşır v.s işlerinizi bitirin. rahat rahat izin alırınız .ben öyle yapıyorum :cimcime
gamsýz hayat herkeze farklý sunar garip oyunlarýný.

tek61

#163
Alıntı yapılan: ayd - Mart 06, 2013, 09:21:33 öö
salata işini ben yaparım koyarız ortaya malzemeleri sezar salata,gavurdağı, mevsim salata,artık ne varsa.Geri çekilin. tavukları bütün alın onlarıda ben işlerim,fleto,pirzola,biftek gibi  :D Kadınlık öğrenin biraz benden hayyytt.iki efes yeter bana <drunk


süpersin aydın
--

ayd

Alıntı yapılan: tek61 - Mart 06, 2013, 20:24:19 öS

süpersin aydın
tavukları bütün alın işlerim onları ben.. pirzola,fileto,şinitzel yaparım..
gamsýz hayat herkeze farklý sunar garip oyunlarýný.