24 Mart 2013 Nostalji Pikniği

Başlatan FelixCrail, Şubat 09, 2013, 14:19:27 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

FRACTURE

Alıntı yapılan: yakdogan - Mart 01, 2013, 09:17:35 öö
en iyisini yaparsın abi, bende geçtiğimiz ay dedim artık yeter, kira kira nereye kadar, gittim konut kredisi çektim kira verir gibi ev taksidi ödüyorum şimdi :)
çok sevindim adına. bu arada sahibinden linkini atsana bizde paylaşalım
Allah kiracıların yardımcısı olsun İstanbul gibi lanet bir yerde tam 3 yıl kira verdim bana en çok koyan o oldu maddi anlamda.Hele  kiradayken 3. yılımda ev sahibi zamn ayında direk eft yaptıgım için cumartesi hafta sonu kahvaltısında ardı İlkercim kiraya zam yapmamışsın dedi o an yediğim ekmek boğazıma takıldı ,abi kiracı benim niye zam yapayım kiraya zamı yaparsan sen yaparsın dedim, eeeee İlkercim burası İstanbul burada kiracılar zam yapar dedi zamlı halde farkı o gün yatırdım ev almaya kesin gözle karar verdim Allah a şükür 3 yıldır kredi çektiğim kendi evimdeyim kimse zam var demiyor 2 senem kaldı çok huzurluyum Allah olmayanlara nasip etsin inşallah.
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

ayd

EEE şimdi ben kimle geleceğim.kimseden ses yok..145 tuzla / cevizlibağ halk otobüsünemi binecem bari onu söyleyin :)
gamsýz hayat herkeze farklý sunar garip oyunlarýný.

anibalite

Alıntı yapılan: ayd - Mart 01, 2013, 15:30:38 öS
EEE şimdi ben kimle geleceğim.kimseden ses yok..145 tuzla / cevizlibağ halk otobüsünemi binecem bari onu söyleyin :)

Ben geçerken alayım seni aydın abi nerdeydin ki sen ?
But, the more you love, the longer you live..

yakdogan

Alıntı yapılan: ayd - Mart 01, 2013, 15:30:38 öS
EEE şimdi ben kimle geleceğim.kimseden ses yok..145 tuzla / cevizlibağ halk otobüsünemi binecem bari onu söyleyin :)

hahaha süper :D

ayd

Alıntı yapılan: anibalite - Mart 01, 2013, 16:04:00 öS

Ben geçerken alayım seni aydın abi nerdeydin ki sen ?
güngören / merter .kale centerin ora :)
gamsýz hayat herkeze farklý sunar garip oyunlarýný.

mediz

Alıntı yapılan: ayd - Mart 01, 2013, 15:30:38 öS
EEE şimdi ben kimle geleceğim.kimseden ses yok..145 tuzla / cevizlibağ halk otobüsünemi binecem bari onu söyleyin :)
Abi sen atla metrobüse gel Uzunçayır'dan alayım seni :)  Şimdi twingocular alırım der almazlar kandırırlar seni, üzerler abi sonra hepsine çift dalmak zorunda kalırsın yorulursun <p
Belki de… “Saðlýk”a en ziyâde zararlý olan “insanlar”dýr!?..

“Ayný dili konuþanlar deðil, ayný duyguyu paylaþanlar anlaþabi­lir…” (Mevlana)

anibalite

Alıntı yapılan: ayd - Mart 01, 2013, 16:30:38 öS
   güngören / merter .kale centerin ora :)

Tamam olur, cumartesi akşamı o zaman sizde kalayım  ;D  en hasından bir ufak tekirdağ yeter bize herhalde  ;)
But, the more you love, the longer you live..

ayd

gel başım üstüne canım.üstüne cilalarda benden. <drunk
gamsýz hayat herkeze farklý sunar garip oyunlarýný.

yakdogan

Alıntı yapılan: mediz - Mart 01, 2013, 17:14:30 öS
Abi sen atla metrobüse gel Uzunçayır'dan alayım seni :)  Şimdi twingocular alırım der almazlar kandırırlar seni, üzerler abi sonra hepsine çift dalmak zorunda kalırsın yorulursun <p

çık aradan istanbul :)))

ayd

tekirdağdan çok yazmasın bide.uzunçayırdanmı gitsem acaba :D
gamsýz hayat herkeze farklý sunar garip oyunlarýný.

FRACTURE

beni aranıza alan kabul eden hala kimseler yok herhalde :(
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

FelixCrail

aracına almak isteyen çoktan söylerdi. toplu taşıma ile ulaşabileceğin bir yer değil gidilen yer bu arada
BMW E60

mediz

Alıntı yapılan: FRACTURE - Mart 03, 2013, 01:20:19 öö
beni aranıza alan kabul eden hala kimseler yok herhalde :(
Daha zaman var illaki biri çıkar olmadı gelcen metrobüsle Uzunçayır'a alrım ben seni.
Belki de… “Saðlýk”a en ziyâde zararlý olan “insanlar”dýr!?..

“Ayný dili konuþanlar deðil, ayný duyguyu paylaþanlar anlaþabi­lir…” (Mevlana)

FRACTURE

Alıntı yapılan: mediz - Mart 03, 2013, 20:55:04 öS
Daha zaman var illaki biri çıkar olmadı gelcen metrobüsle Uzunçayır'a alrım ben seni.


Neden olmasın çok sevinirim teşekkürler.  <bud
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

yakdogan

Alıntı yapılan: mediz - Mart 03, 2013, 20:55:04 öS
Daha zaman var illaki biri çıkar olmadı gelcen metrobüsle Uzunçayır'a alrım ben seni.

Uzunçayır bir ki, Uzunçayır bir ki, gel gel kalkıyooooor :)