24 Mart 2013 Nostalji Pikniği

Başlatan FelixCrail, Şubat 09, 2013, 14:19:27 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

FRACTURE

Barış hocam arabanla mı geleceksin eğer arabayla gelirsen bizim para işini Sulh yoluyla hallederiz. :) Benzin Lpg koyabilirim petrolden kredi kartıyla :) Olmazsa nakit çalışır ne yapalım.
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

wingtsun

2003 - 2006 yılları arasında uğurmumcuda oturmuştuk ...Aydos ormanı burnumuzun dibiydi sadece bir sabah kahvaltı yapabilmiştik ..böyle yerler insanın yanı başında olduğunda ne hikmetse pek gitmiyor :) kısmet bakalım.. şimdi küçükçekmecedeyiz..Öncelikle eski üyeler denmiş ama kısmetse bizde katılmak istiyoruz..olursa bizide yazabilirsiniz sıraya..

FRACTURE

Alıntı yapılan: wingtsun - Şubat 15, 2013, 10:16:38 öö
2003 - 2006 yılları arasında uğurmumcuda oturmuştuk ...Aydos ormanı burnumuzun dibiydi sadece bir sabah kahvaltı yapabilmiştik ..böyle yerler insanın yanı başında olduğunda ne hikmetse pek gitmiyor :) kısmet bakalım.. şimdi küçükçekmecedeyiz..Öncelikle eski üyeler denmiş ama kısmetse bizde katılmak istiyoruz..olursa bizide yazabilirsiniz sıraya..


Beni de alırmısın çekmece e-5 ten
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

fejolerli

en iyi twingo

!--Ok@nZi--!

Bende gidiyomuşum haberim yok.   :D
Tam ayýlýyorum, hafta sonu geliyo...

B@®ış

Alıntı yapılan: FRACTURE - Şubat 15, 2013, 09:19:42 öö
Barış hocam arabanla mı geleceksin eğer arabayla gelirsen bizim para işini Sulh yoluyla hallederiz. :) Benzin Lpg koyabilirim petrolden kredi kartıyla :) Olmazsa nakit çalışır ne yapalım.


hallederiz sıkıntı yok :)
Buda Benim Twingom týkla ve gör

http://www.twingofanclub.com/index.php?topic=35.0

yakdogan

Alıntı yapılan: wingtsun - Şubat 15, 2013, 10:16:38 öö
2003 - 2006 yılları arasında uğurmumcuda oturmuştuk ...Aydos ormanı burnumuzun dibiydi sadece bir sabah kahvaltı yapabilmiştik ..böyle yerler insanın yanı başında olduğunda ne hikmetse pek gitmiyor :) kısmet bakalım.. şimdi küçükçekmecedeyiz..Öncelikle eski üyeler denmiş ama kısmetse bizde katılmak istiyoruz..olursa bizide yazabilirsiniz sıraya..

Herkes bu etkinliğe davetli, öncelik falan yok merak etme :) eski üyeler gelirse eski günleri yad ederiz anlamında "özellikle eski üyeler" demiş ömer. cümleye pek takılmayalım  :tamamdir

mediz

Alıntı yapılan: !--Ok@nZi--! - Şubat 15, 2013, 14:19:30 öS
Bende gidiyomuşum haberim yok.   :D


Senin araba sığmaz şimdi dağa taşa..
Belki de… “Saðlýk”a en ziyâde zararlý olan “insanlar”dýr!?..

“Ayný dili konuþanlar deðil, ayný duyguyu paylaþanlar anlaþabi­lir…” (Mevlana)

FelixCrail

buluşmaya gelmek için eski yeni ayrımı yok, herkes gelebilir. 2008 de yapılan piknik gene aynı yerde olmuştu. o zamanki üyelerle yeniden tekrarlayım diye eskilerin adı geçiyor özellikle
BMW E60

FRACTURE

Alıntı yapılan: yakdogan - Şubat 15, 2013, 16:30:31 öS
Herkes bu etkinliğe davetli, öncelik falan yok merak etme :) eski üyeler gelirse eski günleri yad ederiz anlamında "özellikle eski üyeler" demiş ömer. cümleye pek takılmayalım  :tamamdir


Evet ben de eski üyelerdenim 2 üyeliğim vardı biri iptal olan biri de bu yaklaşık 2 yıla yakındır üyeyim bayağı eskimişim :)
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

tolgavarli

That was just a dream

!--Ok@nZi--!

Alıntı yapılan: mediz - Şubat 15, 2013, 17:16:13 öS

Senin araba sığmaz şimdi dağa taşa..

Bana 1,5 araçlık yer açın..   :P
Tam ayýlýyorum, hafta sonu geliyo...

ake

twingo boyutlrında 1,5 araçlık yer ayırın abime  <hehe
1999 Alize AC / Cam Tavan kullanýcýsýydý.
2006 Honda Jazz Elite /M

mediz

Alıntı yapılan: Ake - Şubat 21, 2013, 12:56:53 öS
twingo boyutlrında 1,5 araçlık yer ayırın abime  <hehe
En az 2 twingo'luk yer lazım Okan'a 1.5'ta bana şimdi dağılııın.
Belki de… “Saðlýk”a en ziyâde zararlý olan “insanlar”dýr!?..

“Ayný dili konuþanlar deðil, ayný duyguyu paylaþanlar anlaþabi­lir…” (Mevlana)

yakdogan

Alıntı yapılan: mediz - Şubat 21, 2013, 13:11:26 öS
En az 2 twingo'luk yer lazım Okan'a 1.5'ta bana şimdi dağılııın.
hüleeaayyn birileri büyük mü dedi :D
3'ümüz 5 tane twingo ederiz herhalde :D