24 Mart 2013 Nostalji Pikniği

Başlatan FelixCrail, Şubat 09, 2013, 14:19:27 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

FRACTURE

Hsan sattın mı twiyi hayırlısı olsun diyeceğim ama nasıl hayırlısı olacak twiden daha güzel araba yok bence.Neyse hayırlı olsun alana da satana da. Bu arad en iyi sucuk CUMHURİYET afyon
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

fejolerli

En iyi sucuk şu ana kadar yediğin sucuktur oda sakarya el yapımı 15 cm *50 cm özenle bükülmüş dövülmüş sevilmiş, kokusu, dokusu, yağ,ı tad,ı eşsiz olan yusufun getürdüğü anadolu kokan ,yaedimi ayıltan, yuttumu bayıltan, o sucuktur.o sucuk milletimindir ancak..  <idea 
en iyi twingo

B@®ış

en iyi sucuk mangalın üstünde çatur çutur ses çıkaran sucuktur gerisi hikaye sucuk kanat köfte fark etmez löp löp götürcez ;)
Buda Benim Twingom týkla ve gör

http://www.twingofanclub.com/index.php?topic=35.0

yakdogan

Alıntı yapılan: B@®ış - Şubat 27, 2013, 08:26:23 öö
en iyi sucuk mangalın üstünde çatur çutur ses çıkaran sucuktur gerisi hikaye sucuk kanat köfte fark etmez löp löp götürcez ;)

aynen coni vaynen :) Herkese göre değişir, sonuçta yemediğimiz tatmadığımız bir çok sucuk türü var. ama henüz bizim sucuğu yiyipte tadını unutmuş birine denk gelmedim :D 
İnşallah o zamana kadar makul bir miktarda getiririm de herkes tadına bakar :)

Hasanım sana ayrıca ev ahalisine getireceğim, geçen seferkinin akıbetine uğratmazsan ama :)

haluk_1907

bu arada yemek organizasyonu nasıl olacak ? Herkes kafasına göre mi bir şeyler getirecek ?


Birde takım çantası getirmenin faydası olur heralde[size=78%]:)[/size] :arastiriyorum

volkanbayraktar

Benide Yazarmısınız İş yeri Ayarlandı ..... Allah Ölüm Hastalık Vermedikçe Başka bahanem yok ordayım inşallah .......... <clap

B@®ış

Alıntı yapılan: haluk_1907 - Şubat 27, 2013, 20:38:43 öS
bu arada yemek organizasyonu nasıl olacak ? Herkes kafasına göre mi bir şeyler getirecek ?


Birde takım çantası getirmenin faydası olur heralde[size=78%] :) [/size] :arastiriyorum


yemek olayı dediğin gibi herkez kendi getircek zaten yakın çevrede büyük marketler var hemen orda bişeler hazırlatmakta mümkün geçen sefer bu şekilde olmuştu yine aynı olur
Buda Benim Twingom týkla ve gör

http://www.twingofanclub.com/index.php?topic=35.0

ayd

eee ben arabayı satarsam benide bi twicike sığdırırsınız..istanbul kart'ı geçen varsa benide alsın bende ortağım.
gamsýz hayat herkeze farklý sunar garip oyunlarýný.

yakdogan

Alıntı yapılan: ayd - Şubat 28, 2013, 17:35:46 öS
eee ben arabayı satarsam benide bi twicike sığdırırsınız..istanbul kart'ı geçen varsa benide alsın bende ortağım.

Hayırdır abi?  <s1

green5163

Alıntı yapılan: volkanbayraktar - Şubat 27, 2013, 23:45:57 öS
Benide Yazarmısınız İş yeri Ayarlandı ..... Allah Ölüm Hastalık Vermedikçe Başka bahanem yok ordayım inşallah .......... <clap




volkanın arabayla gelom bende birlikte gelcez :D

caballero16



yakdogan

türkiye buluşması gibi birşey olacak he :) katılıma bak. bari yan çizmese kimse.

ayd

Alıntı yapılan: yakdogan - Şubat 28, 2013, 19:09:29 öS
Hayırdır abi?  <s1
sahibindende araba satılıkta.. zaten sene sonu satacaktım .şimdiden satışa koyayım diye..nedeni kiradan kurtulmak için..
gamsýz hayat herkeze farklý sunar garip oyunlarýný.

yakdogan

#104
Alıntı yapılan: ayd - Mart 01, 2013, 09:04:06 öö
  sahibindende araba satılıkta.. zaten sene sonu satacaktım .şimdiden satışa koyayım diye..nedeni kiradan kurtulmak için..

en iyisini yaparsın abi, bende geçtiğimiz ay dedim artık yeter, kira kira nereye kadar, gittim konut kredisi çektim kira verir gibi ev taksidi ödüyorum şimdi :)
çok sevindim adına.