24 Mart 2013 Nostalji Pikniği

Başlatan FelixCrail, Şubat 09, 2013, 14:19:27 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ake

#180
örtün başınızı     <hehe
1999 Alize AC / Cam Tavan kullanýcýsýydý.
2006 Honda Jazz Elite /M

caballero16

Alıntı yapılan: Ake - Mart 07, 2013, 17:04:35 öS

yıl olmuş 2013 hala kepekli adamlar var yaa :) volkanda gelicem diyor. sığışırsınız bi arabaya ben gelemezsem. yada al aketwi yi gidin. pazar günü nilay ı ikna ederseniz gelirim  <utan
benimkinin hiç birşeyden haberi yok,face ten buluşma için msj atınca haberi alıyor  :) nilay ı ikna edenler benimkinide bir haberdar etsin konudan  ;)

yakdogan

Yahu Haftasonu piknik var çoluk çocuk eğleneceğiz yiycez içicez diyeceksiniz alıp geleceksiniz ne izini?  <s1 erkek arkadaşınızla dışarı çıkmaktan bahsetmiyoruz burada :)

BlueBeach

Ohhoo Bursa grubu falso veriyor, warning warning   :cimcime :cimcime

RENOCUPROF


ake

birileri erken gidip mekanda bi kanal kazsınlar , hazır ustada var bakımları aradan çıkarırız  <p
1999 Alize AC / Cam Tavan kullanýcýsýydý.
2006 Honda Jazz Elite /M

bvicil

piknik hakkında facebook'ta duyulmadığı konuşuluyor. bir etkinlik sayfası açıp herkesi davet mi etsen Ömer? ne dersin?
16 LHA 28 Twi 1.2 Pack 99 Cam Tavan - old one
16 CMC 42 Jazz Comfort 05 - new one

EMREREN

Bende şans eseri gördüm denildiği gibi facebookda bi etkinlik oluşturmak katılımı arttırabilir ayrıca bende geliyorum inş :) :parti

B@®ış

faceden duyuru yapılmıştı buyurun link burda


http://www.facebook.com/events/234104166726855/


yanlız farklı face gurupları var diğerlerinde duyuruldumu bilmiyorum
Buda Benim Twingom týkla ve gör

http://www.twingofanclub.com/index.php?topic=35.0

anibalite

Alıntı yapılan: B@®ış - Mart 12, 2013, 12:14:40 öS
faceden duyuru yapılmıştı buyurun link burda


http://www.facebook.com/events/234104166726855/


yanlız farklı face gurupları var diğerlerinde duyuruldumu bilmiyorum

Türk solu gibiyiz zaten, bölünmeden yapamıyoruz. Nasıl bir iktidar savaşıysa artık..
But, the more you love, the longer you live..

FRACTURE

Alıntı yapılan: bvicil - Mart 12, 2013, 11:19:30 öö
piknik hakkında facebook'ta duyulmadığı konuşuluyor. bir etkinlik sayfası açıp herkesi davet mi etsen Ömer? ne dersin?


Bünyamin hocam nasıl duyulmaz benim geleceğim belli Billboardlar hazırlanıyor haftaya SAW çıkışından başlanıp asılacak.Geleceğim duyulunca yer gök titremesi lazım TARKAN konseri gibi :))))))))))))))  çok gülüyorum o günkü gırgıra vallahi siz de şakacısınız inanın :)


"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

bvicil

aslında cevabı Can vermiş çok kasmamak lazım...


1789 yılından beri insanların damarlarında bir ayrılma virüsü dolaşıp duruyor. aman bir araya gelelim diyen yok. şahsi oluşan kırgınlık ve kavgalar haricinde neden birden fazla parçaya ihtiyaç var hala anlamış değilim. yeri burası değil ama sırf bu yüzden tüm üyeliğimi silmeyi dahi düşünüyorum.


insanlar farklı bakış açılarında ve görüşlerde olabilirler ama burada ortak noktamız twingo. ben şimdi 24 mart pikniğine aykırı bir tipte gelsem beni kabul etmeyecek misiniz? en fazla selamımı alır sonra da bakarsınız kendi dalganıza... diye düşünüyorum en azından. yanlış mı düşünüyorum acaba?
16 LHA 28 Twi 1.2 Pack 99 Cam Tavan - old one
16 CMC 42 Jazz Comfort 05 - new one

ake

#192
ne kadar "aykırı" diyerek konuyu sulandırayım.
İleti Birleştirildi: Mart 12, 2013, 14:23:17 öS

>
ya bişi dicem, bu piknik nostarjilikten çıktı bence artık. bunu türkiye buluşması olarak adlandırsakmı? bidaha bukadar twiyi toplayamazsınız bi araya. yazında kamp diye yapılır bi organizasyon.
1999 Alize AC / Cam Tavan kullanýcýsýydý.
2006 Honda Jazz Elite /M

FRACTURE

Alıntı yapılan: bvicil - Mart 12, 2013, 13:56:38 öS
aslında cevabı Can vermiş çok kasmamak lazım...


1789 yılından beri insanların damarlarında bir ayrılma virüsü dolaşıp duruyor. aman bir araya gelelim diyen yok. şahsi oluşan kırgınlık ve kavgalar haricinde neden birden fazla parçaya ihtiyaç var hala anlamış değilim. yeri burası değil ama sırf bu yüzden tüm üyeliğimi silmeyi dahi düşünüyorum.


insanlar farklı bakış açılarında ve görüşlerde olabilirler ama burada ortak noktamız twingo. ben şimdi 24 mart pikniğine aykırı bir tipte gelsem beni kabul etmeyecek misiniz? en fazla selamımı alır sonra da bakarsınız kendi dalganıza... diye düşünüyorum en azından. yanlış mı düşünüyorum acaba?


Abi birtanesin başımızın üzerinde yerin var ayıpsın ne olursan ol yine de gel demiş Mevlana.
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

Sayın

Bende gelecegim ama 9.30 da sizle beraber çıkamıyorum ne yazık ki.

24 Mart'ta YGS sınavı var, eski ÖSS. Malum benim ora tıkış tıkış olacak yine. Çocuğunu eşini dostunu götürecek varsa hatırlatayım.

Öğlene doğru yaninizdayim bir problem olmazsa.