29 Ekim 2014 Cumhuriyet Bayramı Etkinliği

Başlatan Sayın, Ekim 21, 2014, 02:18:17 öö

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

KeReMCeNK25

kanal 7 de bir şey yayınlanmadı maalesef  <dontknow

TwinRS

Alıntı yapılan: KeReMCeNK25 - Ekim 29, 2014, 20:58:56 öS
kanal 7 de bir şey yayınlanmadı maalesef  <dontknow
Kanal 7 ana haber 17.50 de idi.Ben web sayfasindan baktim cepten ama bugunun haberlerini izleyemedim.
Sen izledin heralde Kerem?

KeReMCeNK25

#92


GT-P1000 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


İleti Birleştirildi: Ekim 29, 2014, 21:20:07 öS

>
Alıntı yapılan: TwinRS - Ekim 29, 2014, 21:12:53 öS
Kanal 7 ana haber 17.50 de idi.Ben web sayfasindan baktim cepten ama bugunun haberlerini izleyemedim.
Sen izledin heralde Kerem?


izledim abi bütün haberleri izledim bizim haber çıkmadı yaw :agla

zebb

Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

LEVENT ÇELİK

Ezberlemiş bir "Otomobil tutkunları " lafı gevelemiş durmuş.
Twingo dese reklama mı girer diye mi acaba  <hımm

yakamozkan

Alıntı yapılan: LEVENT ÇELİK - Ekim 30, 2014, 07:48:09 öö
Ezberlemiş bir "Otomobil tutkunları " lafı gevelemiş durmuş.
Twingo dese reklama mı girer diye mi acaba  <hımm
Doğru soyluyon abi.her yerde diyom araba deme diye.bu araba değil twi diyom.demekki daha sık demek lazım.
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

zebb

Alıntı yapılan: yakamozkan - Ekim 30, 2014, 08:15:31 öö
Doğru soyluyon abi.her yerde diyom araba deme diye.bu araba değil twi diyom.demekki daha sık demek lazım.

adam bilmiyor Özkan abi öğrenecek
:parti

yokmu başka resim mübarekler  <kicking
illa face mi açak  <smiledance
Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

ÜSKÜDARLI

Her şey çok güzeldi, Kanal Türk' de Ozan'ın konuşması ve görüntüler harikaydı. Kanal 7 bizi yayınlamadı, haberciler ile görüştüm Twingo ismini kullanmak reklam olduğu için otomobil tutkunları ifadesi kullanılıyor. İHA ve diğer linki paylaşan arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Dün anladım ki, birlikten kuvvet doğuyormuş  :alkış katılımda bulunan tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Biz gerçekten büyük bir AİLEYİZ ! Hem de çok büyük. Daha güzel işler yapacağız . . . 
'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü

Mr.murat

#98
http://www.haberexen.com/otomobil-tutkunlari-sehitleri-unutmadi-778749h.htm

Otomobil Tutkunları Şehitleri Unutmadı
Edirnekapı Şehitliği’nde bir araya gelen otomobil tutkunları, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı’nın 91’inci yıl dönümü nedeniyle şehitleri andı.


- Edirnekapı Şehitliği’nde bir araya gelen otomobil tutkunları, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı’nın 91’inci yıl dönümü nedeniyle şehitleri andı.

29 Ekim Cumhuriyet Bayramı yurdun her köşesinde coşkuyla kutlanmaya devam ediyor. Cumhuriyetin 91’inci yıl dönümünde şehitleri unutmayan otomobil tutkunları, Edirnekapı Kara Şehitliği’nde bir araya geldi. Yaklaşık 30 otomobil tutkunu Türk bayraklı araçlarıyla oluşturdukları konvoy ile şehitliğe geldi. Otomobil tutkunları şehitler için okunan duaların ardından kornalar çalarak Boğaziçi Köprüsü’ne hareket etti. Köprü üzerinde bir süre araçlarını durdurarak bekleyen grup, daha sonra etkinliği devam ettirmek üzere Bağdat Caddesi’ne doğru hareket etti.

Otomobil tutkunu Volkan Karakurt Cumhuriyet Bayramı’nı kutlamak için burada olduklarını dile getirerek, “Şehitlerimizi ziyaret edeceğiz. Onlara karşı olan minnet duygularımızı dualarımızla dile getireceğiz. Fakat üzücü bir olayla karşı karşıyayız maden kazasında hayatını kaybeden şehitlerimiz var. Onlara da Allah’tan rahmet diliyoruz. Ailelerine sabırlar diliyoruz. Ulusumuzun Cumhuriyet Bayramı’nı kutluyoruz” dedi.

Dökmetaş ailesi ise, şehitleri anmak için bir araya geldiklerini belirterek, “Bu özel ve mutlu günde hep beraber ailecek şehitlerimizi anmak için toplandık. Onlara Allah’tan rahmet diliyoruz. Bir aile olarak çocuklarımızla beraber evlatlarımızla beraber biz araba demiyoruz evlatlarımız diyoruz onlar için. Onlarla beraber bu anlamlı günde beraber olmayı düşündük” şeklinde konuştu.
İleti Birleştirildi: Ekim 30, 2014, 09:03:40 öö

>
http://www.milliyet.com.tr/otomobil-tutkunlari-sehitleri-unutmadi-istanbul-yerelhaber-448264/
Psikoloða gittim korkularýnýn üzerine gitmelisin dedi.
Ýþ çýkýþý Muhsin abinin üstüne yürüdüm,
arkadaþlar adamýn elinden zor aldý beni..

yilmazugur

Alıntı yapılan: zebb - Ekim 29, 2014, 16:17:45 öS
Çok şeyler kaçırdın Uğur çook
Resimler yetmez anlatmaya :parti


ya zebb sen yapma bari harbi oturur ağlarım ha :S :D
"KorkusuzIuk sahipIeri neden kemer arkasýnda siIah taþýr?"

www.yilmaztekne.com

yakamozkan

Kanakturk linki yokmu.baktim bulamadim.illede gidip bilgisayar kursumu aliym yav.  ;D
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

KeReMCeNK25

 :tamamdir güzel ve anlamlı bir gündü umarım her günümüz her organizasyonumuz böyle geçer  :nazar  çektiğim resimlerinin çoğunu kendi face sayfamda yayınladım hatta videoları da dileyen arkadaşlarım alıp paylaşabilir fan-club a da resim attım tabiki de  daha da atabilirim bilginize :anlastik 

ÜSKÜDARLI

Hürriyet Gazetesi de oradaydı, ama bugün aldığım gazete de bizden haber yok. Teknoloji özürlüyüm  :-[ internet gazetesi olarak bir habere ulaşan var mı? Olmadı bi kulaklarını çekmek lazım  <s9
'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü

zebb

Alıntı yapılan: üsküdarlı - Ekim 30, 2014, 09:58:40 öö
Hürriyet Gazetesi de oradaydı, ama bugün aldığım gazete de bizden haber yok. Teknoloji özürlüyüm  :-[ internet gazetesi olarak bir habere ulaşan var mı? Olmadı bi kulaklarını çekmek lazım  <s9

Ben sabah bütün hürriyeti dolandım ama göremedim abi
Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

yakamozkan

O zaman bidaki buluşmaya hürriyeti cagirmayin.dum gelip haber yapmayan kimler varsa cagirmayin.
Tavır şekli yapmış oluruz  ;D
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...