29 Ekim 2014 Cumhuriyet Bayramı Etkinliği

Başlatan Sayın, Ekim 21, 2014, 02:18:17 öö

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ÜSKÜDARLI

Yarın meteoroloji yaÄŸmur göstermiyor  <idea


http://www.mgm.gov.tr/tahmin/il-ve-ilceler.aspx?m=ıSTANBUL
'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü

RedLine

Alıntı yapılan: üsküdarlı - Ekim 28, 2014, 09:56:17 öö
Yarın meteoroloji yaÄŸmur göstermiyor  <idea


http://www.mgm.gov.tr/tahmin/il-ve-ilceler.aspx?m=ıSTANBUL


ÅŸeker deÄŸiliz erimeyiz abi,sorun yok :)
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

ÜSKÜDARLI

'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü

TwinRS

Atasehir,Kadikoy ilcelerinden gelmek isteyen olursa alabilirim.

RedLine

Alıntı yapılan: TwinRS - Ekim 28, 2014, 10:38:42 öö
Atasehir,Kadikoy ilcelerinden gelmek isteyen olursa alabilirim.

ben sarıyerden gelicem , beni alırmısınız rica etsem :)
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

ÜSKÜDARLI

Ümit,
Ben seni Konstantinapolis sınırları içinde her yerden alabilirim  ;) Yarın görüşmek üzere
'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü

LEVENT ÇELİK

Volkan abi uzun zamandır Fatih'e gitmiyorsunuz galiba
Fevzipaşa Caddesi minibuslere kapanalı 10 seneden fazla oldu herhalde :)

ebay

çok istiyorum gelmek fakat patron işçisin sen işçi kal diyor  :offf

TwinRS

Alıntı yapılan: RedLine - Ekim 28, 2014, 11:06:33 öö
ben sarıyerden gelicem , beni alırmısınız rica etsem :)
Tabiki ama benim taksimetre disco topu gibi fıldır fıldır doner ama  <hehe <hehe

ÜSKÜDARLI

Levent, demek ki ihtiyarlıyorum artık, eÄŸer trafiÄŸin aktığı bir yol varsa o bize yeter  ;)
'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü

zebb

Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar


22S@met

Bi aksilik olmazsa Yavru Bukalemun da geliyor  :tamamdir
â–'â–"█▀â–,,â–€<lac Yavru Bukalemun'um olmadan asla<lac â–,,â–€â–,,â–ˆâ–"â–'
â–'â–"â–ˆâ–,,â–€â–,,34 FV 3163â–,,▀█â–"â–'

yilmazugur

"KorkusuzIuk sahipIeri neden kemer arkasýnda siIah taþýr?"

www.yilmaztekne.com

KeReMCeNK25

#59
Anadolu yakasından gelebilecek arkadaşlar yardımcı olmak adına bilgi veriyorum sabah 09:30 sularında Maltepe köprüsünde olacağım inşallah,
nasıl gelebilirim hangi yolu kullanabilirim diyen dostlar arayabilirler elimden geldiÄŸince yardımcı olurum 0533 962 0125-KeremCenk  <idea
İleti Birleştirildi: Ekim 28, 2014, 18:57:59 öS

>
:yapma önemli not: ayrıca yanımıza bayrak almayı unutmayalım  :yapma