29 Ekim 2014 Cumhuriyet Bayramı Etkinliği

Başlatan Sayın, Ekim 21, 2014, 02:18:17 öö

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Sayın

Arkadaşlar artık gelenekselleşen 29 Ekim konvoyumuzu yine en güzel şekilde yapmayı planlıyoruz.


Bu sene biraz farklı olsun istedik ve Volkan Abinin (üsküdarlı) fikri ile Edirnekapı Şehitliğini ziyaret planladık. Bayram çoşkusunu yaşarken şehitlerimize de dualarımızı etmiş oluruz.


Sonrasında Boğaziçi Köprüsünde güzel bir konvoy, Bağdat Caddesi turu ve Maltepe Sahil'de sohbet edebileceğimiz bir mekanda çaylarımızı içeceğiz.


Gazete, TV ve ajanslara haber verdik, ilgi çekeceğini düşünüyoruz birileri gelecektir.


Her zamanki gibi bayraklarımızı unutmayalım  :)


Etkinlik planımız şu şekilde olacaktır;


10:00 Altunizade Toplanma Noktası (Anadolu Yakasındakiler için)
11:00 Edirnekapı Şehitlik (Avrupa Yakasından direkt buraya katılınız)
12:00 Boğaziçi Köprüsünden Dönüş ve Konvoy
12:30 Bağdat Caddesi Turu
13:00 Maltepe Dinlenme Sohbet


Sorularınız için bana ulaşabilirsiniz. 0532 204 94 10



ANADOLU YAKASı TOPLANMA NOKTASı : ALTUNİZADE OPET HARİTA İÇİN TıKLAYıNıZ

AVRUPA YAKASı TOPLANMA NOKTASı : EDİRNEKAPı ŞEHİTLİK HARİTA İÇİN TıKLAYıNıZ

ÜSKÜDARLI

Değerli Arkadaşlar,

29 Ekim Cumhuriyet Bayramı etkinliği için değerli forum yöneticisi Ozan kardeşimin teveccühüne bir kaç kelime eklemek istiyorum. İlk dileğim; yüksek sayıda araç katılımlı bir günde önceki organizasyonlarda olduğu gibi bir arada olalım. Edirnekapı Kara Şehitliğinin günün anlamı ile örtüştüğü için böyle bir öneride bulundum.

Sonrasında Twingo Fan Clup organizasyonumuzun yazılı ve görüntülü basında yer alabilmesi umuduyla; Gazetelerden, Sabah, Hürriyet, Akşam,Takvim, Bugün, Satar ile ve Televizyon Kanallarından NTV, İhlas Haber Ajansı, Kanal Türk, Cihan Haber Ajansı, Doğan Haber Ajansı, Anadolu Haber Ajanslarına davetiye niteliğinde bir mail ve önceki organizasyonlarımızın yer aldığı fotoğraflı bir ileti gönderdim. Aldığım geri bildirimler ile bazı gazete ve TV kanalları bu konu ile ilgilenebileceklerini söylediler, lakin(!) 29 Ekim tarihinde çok sayıda habere gitme olasılıklarının olduğunu ve gündemde oluşabilecek sıcak bir haber olursa o bölgede olabilecekleri hakkında bilgiler aldım.  Özetlemek gerekirse bizlere katılmaları çok zor olmamakla birlikte çok kolay da değil. Belli zamanlarda bu yerler ile görüşmelerim devam etmektedir, olumlu bir gelişme olduğunda forum üzerinden sizlere bilgi aktarılacaktır. Sizlerin bu kanallardan herhangi birinde irtibata geçebileceğimiz birileri var mı? Bir elin nesi var derler ya iki elin sesi var misali ....
Araç sayısının fazla olduğu 29 Ekim Çarşamba günü bir arada olmak dileğiyle, . . .


'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü

zebb

O gün tatil olursak mutlaka gelicem şehitlik ziyareti gerçekten çok iyi fikir
Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

zko85

Hep gelmek istemiştim buluşmalara ama hic gelemedim.hadi bakalim bu sefer inş.diyorum. <shake

ÜSKÜDARLI

zebb ve zko85 ile katılım başladı  :D , hadi hayırlısı
'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü

RedLine

volkan abi ben yazmıyorum bile gelicem diye , 28 ekim akşamı başlarım nöbete şehitlikte ..
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

ÜSKÜDARLI

Sen var ya ! 10 numara forma giymen lazım  ;)
'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü

creep

Aynı şekilde izin olması halinde oradayım. Hem ilk defa bu kadar yakında bir etkinlik oluyor hem de sebebi kıymetli.

EMREREN

tabiki bende orada olacağım ayrıca gelecekler arasında mahmut sunar serkan akyar dinçer çolak fethi yeğin keremcenk25 de var

ÜSKÜDARLI

Emre, umarım çok güzel bir gün olacak. Katılmak isteyen diğer arkadaşlar da yazarlarsa sayı aşağı yukarı belli olur. Mahmut'un gelmesine sevindim, dua için bir hacı Abi'ye ihtiyacımız olacak ... ;)
'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü

EMREREN

yasin okumaya geliyorum dedi zaten inş  sözünü tutar  :)

ÜSKÜDARLI

'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü

TwinRS

Yazmaya gerek duymamistim ama baktim gelenler kendini belli ediyor.O zaman bende geliyor demek istedim  <idea

LEVENT ÇELİK

Aranızda olmayı istiyorum fakat iş durumuma bağlı olarak ben de beklemedeyim arkadaşlar.  <hımm

KeReMCeNK25

yalnız bu kortej zaten bağdat caddesinden başlıyor ?