29 Ekim 2014 Cumhuriyet Bayramı Etkinliği

Başlatan Sayın, Ekim 21, 2014, 02:18:17 öö

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ÜSKÜDARLI

KeremCenk,
Başka kimler gelecek? İrtibatta oldukların var mı?
'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü

haquan

BursaGTI

Fevcin


ÜSKÜDARLI

Hakan ve Fatih'i ayakta alkışlıyorum  <clap twi'ler ile gelirseniz harika olur . . .
'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü

KeReMCeNK25

Alıntı yapılan: üsküdarlı - Ekim 22, 2014, 13:37:19 öS
KeremCenk,
Başka kimler gelecek? İrtibatta oldukların var mı?


abi ben Emre Gürel,


Kadir Emre Sosyal,


Fethi Yeğin,


Serkan Akyar ile görüşürüm hepsini çağırmaya çalışırım bende kendimi ayarlamaya çalışacağım ayrıca  :tamamdir




ÜSKÜDARLI

Senin o yakışıklı twi olmazsa olmaz KeremCenk, diğer arkadaşlar da mutlaka katılsın. Şehitlik ziyareti çok anlamlı ve güzel olacak . . .
'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü

zebb

katılımda genelde bay var heralde .
birde piknikteki gibi belirli bi ücret varmı ?
Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

EMREREN

konvoy katılım bedeli araç başı 50 tl dir :D


Fevcin

Alıntı yapılan: zebb - Ekim 22, 2014, 17:08:34 öS
katılımda genelde bay var heralde .
birde piknikteki gibi belirli bi ücret varmı ?


yok kardeşim aksine  ; emre ve ozandan araç başı 30 lira benzin parası tahsil edilecek :)

Sayın

Katılım her etkinliğimizde olduğu gibi yine ailece olacaktır.

KeReMCeNK25

Alıntı yapılan: üsküdarlı - Ekim 22, 2014, 15:32:53 öS
Senin o yakışıklı twi olmazsa olmaz KeremCenk, diğer arkadaşlar da mutlaka katılsın. Şehitlik ziyareti çok anlamlı ve güzel olacak . . .


abi sahibinin yansıması demek ki değil mi  8)

ÜSKÜDARLI

Cevat Kahraman abi de geliyor, dün telefonda görüştüm. Katılım Listesini yavaş yavaş hazırlasak mı?
'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü

zebb

Bayrağımız Yerinden Çıkarıldı Yıkamaya Atıp Temiz Ve Pak Bir Şekilde Beklemeye Alınacak. <idea
Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

maniacemre

Merhaba arkadaşlar etkinliğe bende geleceğim listeye ekleyiniz  <clap

Fakat bir şey sormak istiyorum. Normalde kortej saat 10.00 da Suadiye Otelin in önünden başlar ve bagdat caddesi boyunca devam eder.Oradan Edirnekapı Şehitliğine gidilir.Biz motorsiklet gruplarıyla bu şekilde yapıyorduk.
Birde her seferinde anadolu yakasında biryerlere gidiliyor. Avrupa yakasında bilinen güzel bir yerde gidilebilir.Bu sayede avrupa yakasından daha çok katılım olacağına inanıyorum. Çünkü dönüşte çoğunluk Anadolu'ya geçmek istemiyecektir. Benim düşüncem bu şekildedir. Yetkililere duyurulur  ;D ;D ;D
Bu buluşma diğerlerinden farklı bir amaç taşıdığı için hassas davranilmasi gerekir.  :tamamdir

kacmazberk67

Romantizim mi istiyorsun sevgilim kapat þehrin ýþýklarýný yakalým sisleri kuralým düþleri;)