29 Ekim 2014 Cumhuriyet Bayramı Etkinliği

Başlatan Sayın, Ekim 21, 2014, 02:18:17 öö

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

zko85

Hatta bidahaki buluşmada bizi haberlere koymayan haber ajanslarının önüne gidip kornayla boykot edelim .Akşam saatlerinde canlı yayında haber yapan zeytinburnu sahildeki stüdyonun önüne gidip pankartla protesto yapalım. :sopa2 :sopa2

ÜSKÜDARLI

Güzel fikir , işte bunu yaparsak o akşam bütün haber kanalları bizi son dakika-sıcak gelişme haberi olarak kesin yayınlar.  :tamamdir
'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü

Mr.murat

bir dahaki buluşmaya ailelerle katılsak daha çok kaynaşma olur aile çok önemliii :D
Psikoloða gittim korkularýnýn üzerine gitmelisin dedi.
Ýþ çýkýþý Muhsin abinin üstüne yürüdüm,
arkadaþlar adamýn elinden zor aldý beni..

zebb

Alıntı yapılan: Mr.murat - Ekim 30, 2014, 10:56:12 öö
bir dahaki buluşmaya ailelerle katılsak daha çok kaynaşma olur aile çok önemliii :D

Murat abi normalde hep eş dostlu oluyoda hatta bende eşimle gelicektim baktım kimse kız arkadaşı eşi vs gelmiyo eşime dedim sen de kendine bi program yap
önceki akşam da Kerem(Keremcenk) le konuştum oda kız arkadaşıyla gelicekmiş sende eşinle gel dedi de eşim program yapmıştı
Neyse bundan sonraki piknik,yemek,kahvaltı,bayram vs lere nasipse
Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

Mr.murat

benim ilk buluşma olduğu için böyle yorum yaptım üzerime vazife değil tabi ki.. çocuklar kaynaşırdı aileler tanışırdı nacizane düşüncemdi lütfen yanlış anlaşılmasın organizasyon süperdi  En kısa zamanda yeni buluşmalar bekliyoruz yöneticilerimizden duyrulur  hepinize sevgiler.
Psikoloða gittim korkularýnýn üzerine gitmelisin dedi.
Ýþ çýkýþý Muhsin abinin üstüne yürüdüm,
arkadaþlar adamýn elinden zor aldý beni..

zebb

Alıntı yapılan: Mr.murat - Ekim 30, 2014, 13:03:56 öS
benim ilk buluşma olduğu için böyle yorum yaptım üzerime vazife değil tabi ki.. çocuklar kaynaşırdı aileler tanışırdı nacizane düşüncemdi lütfen yanlış anlaşılmasın organizasyon süperdi  En kısa zamanda yeni buluşmalar bekliyoruz yöneticilerimizden duyrulur  hepinize sevgiler.

yok abicim yanlış anlaşılcak bişi yok benim verdiğim cevap da sana ters için değil hani öyle oluyo ve çok zevkli oluyo aileyle onu demek istedim
sakın yanlış düşünme Murat abi vazife değil olurmu burda herkes +- söyliycekki doğruyu bulalım
yüzyüze oturup konuşamadık çoğu insanla ama bundan sonrakilerde inşallah
Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

Mr.murat

Psikoloða gittim korkularýnýn üzerine gitmelisin dedi.
Ýþ çýkýþý Muhsin abinin üstüne yürüdüm,
arkadaþlar adamýn elinden zor aldý beni..

ÜSKÜDARLI

Murat ve Alparslan, her toplantı için olmasa da biz organizasyonlarda aileler ile birlikte olmaya gayret ediyoruz. Aile ortamı elbette daha güzel oluyor, ben de 29 Ekim'e ailem ile gelecektim ama son anda planlar değişti. İnşallah daha pek çok etkinlikte bir arada oluruz...
'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü

Mr.murat

bende son anda çay molasından dönmek zorunda kaldım biliyorsun durumu tabiki insanlık hali
Psikoloða gittim korkularýnýn üzerine gitmelisin dedi.
Ýþ çýkýþý Muhsin abinin üstüne yürüdüm,
arkadaþlar adamýn elinden zor aldý beni..

Sayın

Önerilere, fikirlere ve desteğe çok ihtiyacımız var arkadaşlar.


Forum sitesinden yerel gazetelere sonrasında ise TV kanalına çıktık. Demek ki oluyor, daha iyisini yapabiliriz  8)





ÜSKÜDARLI

#115
Hokus pokus  ;) bir kaç proje var aklımda, sosyal sorumluluk projeleri  ;) Nerden başlasam, nasıl anlatsam . . . En önemlisi artık birileri Twingo Fan Club'ü biliyor . . .
İleti Birleştirildi: Ekim 30, 2014, 14:36:47 öS

>
Eğer son günlerde yaşanan maden kazası olmasaydı ve Cumhuriyet bayramı kutlamaları iptal edilmeseydi İHA nın internet sitesinde yayınladığı ve tüm kanallara servis ettiği o uzun görüntülerimiz Kanal Türk dışında diğer kanallarda da yayınlanabilirdi. . . 
'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü


ÜSKÜDARLI

İşyerindeyim ve açamıyorum hay aksi ! Bin kunduz  :D
'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü

yakamozkan

... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

zebb

Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar