29 Ekim 2014 Cumhuriyet Bayramı Etkinliği

Başlatan Sayın, Ekim 21, 2014, 02:18:17 öö

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

yilmazugur

Resim atın bari cok gelmek istedim ama kısmet olmadı :(  :agla
"KorkusuzIuk sahipIeri neden kemer arkasýnda siIah taþýr?"

www.yilmaztekne.com

zebb

Çok şeyler kaçırdın Uğur çook
Resimler yetmez anlatmaya :parti
Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

TwinRS


TwinRS


zko85

Vay arkadaş gerçekten çok güzel olmuş resimlerden belii yaniyor arabalar yukardaki kameraman hangi kanalın bari akşam onu izleyekte bi nebzede olsa sevinek hala mesaiden sevgiler  :offf :offf

serkangulener

Küçükyalı e5 te selamladım konvoyunuzu kornamla neladar büyük bir aile olduğunuzu birkez daha gördüm


zebb

Kanaltürk
Ve iha geldi tv olarak gazete olarak hürriyetti
Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

kemalsoner

http://www.iha.com.tr/video-otomobil-tutkunlari-sehitleri-unutmadi-43858/ video linki arkadaslar. Herkesin emegine saglik super bir organizasyon tebrik ediyorum.

Nexus 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

imzamýzý da çok yakýnda atacaðýz.

Mr.murat

Psikoloða gittim korkularýnýn üzerine gitmelisin dedi.
Ýþ çýkýþý Muhsin abinin üstüne yürüdüm,
arkadaþlar adamýn elinden zor aldý beni..

Sayın

Murat abi valla o prensesin sayesinde ünlü oldun  :D  Maşallah  :nazar

zebb

Saat 19.00 ile 19.13 arasında haberimiz Kanaltürk'te yayınlanmıştır
Ozan'ın konuşması ile
Yalnız haberci bu araçlar klasik değil ama yakında olucak dediğinde içimde bişiy yandı :parti
Neyse çok güzel organizasyondu katılımda bulunan ve gönlü bizimle olan herkesin Cumhuriyet ini tebrik ederim
Konvoy Şehitlik ziyareti ve çay sohbeti 10 numaraydı
Teşekkürler
Twingo Fan Ailesi

Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

TwinRS

#87
Kanalturk ana haberde de etkinligimiz yayinlandi arkadaslar. <clap
İleti Birleştirildi: Ekim 29, 2014, 19:38:46 öS

>
Benim roportaji yayinlamamislar teessuflerimi bildirmek uzere genel yayin yonetmeni ile gorusecegim  <hehe
Medya da ilgi gormemiz ailemiz acisindan cok faydali oldu.Bundan sonrasinda ilgi odagi olmaya devam edecegimizi umuyorum.
Emegi gecen herkese tesekkurler.Artik etkinliklerimiz de daha planli programli ve etkili oluyor <idea
Hepimizin bayrami kutlu olsun..

Mr.murat

Evet ozancım hiç sorma çok düşünüyorum o durumu 😄
Psikoloða gittim korkularýnýn üzerine gitmelisin dedi.
Ýþ çýkýþý Muhsin abinin üstüne yürüdüm,
arkadaþlar adamýn elinden zor aldý beni..

yakamozkan

Yayınlanan haberin linki varmi.tiklayimda seyrediym.boyle link falan güzel oluyor yav.sabaha kaa kaç kere seyrederim bilmiyom artik  <hehe
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...