29 Ekim 2014 Cumhuriyet Bayramı Etkinliği

Başlatan Sayın, Ekim 21, 2014, 02:18:17 öö

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

KeReMCeNK25

Alıntı yapılan: yakamozkan - Ekim 30, 2014, 14:55:53 öS
Keremcenk sağol. <idea


ne demek yakamozkancığım yardımcı olabildikten sonra ne mutlu bana  :anlastik


EMREREN

volkan abiye inancından ve özverili çalışmalarından dolayı çok teşekkür ederim izledikçe gururlanıyorum


zebb

Resimler için teşekkürler
Çok güzel olmuş ya
Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

ÜSKÜDARLI

Volkan abiniz sizinle birlikte olmaktan çok mutlu  <utan  son eklenen Boğaziçi Köprüsü resimleri Hürriyet Gazetesi muhabirinden alınmıştır, muhabir bizimle birlikte olmaktan keyif aldığını ve çok güzel bir gün geçirdiğini ifade etti. Diğer etkinliklerimizden haberdar olmak istiyor, 
'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü

22S@met

Emeği gecen herkese sonsuz teşekkür ederim. Bu arada resimlerin orjinal boyutlusunu nasil aliriz
'"█▀,,▀<lac Yavru Bukalemun'um olmadan asla<lac ,,▀,,█"'
'"█,,▀,,34 FV 3163,,▀█"'

Mr.murat

Ozan bey resimler için teşekkürler hepsi çok güzel ..mükemmel bir Gündü herkese teşekkürler
Psikoloða gittim korkularýnýn üzerine gitmelisin dedi.
Ýþ çýkýþý Muhsin abinin üstüne yürüdüm,
arkadaþlar adamýn elinden zor aldý beni..

Sayın

Bu fotoğrafların bu kadar güzel olmasını sizler sağladınız ben teşekkür ederim.


Samet orijinal boyutlar yok maalesef gazeteden resize edilmiş olarak mail atıldı.

ogundmr

slm arkadaslar tesadüf eseri gördüm tebrik ederim güzel bir buluşma olmuş

maniacemre

herkes ve herşey çok güzeldi  :tamamdir  bundan sonrada sosyal sorumluluk projelerine daha çok önem vermeliyiz ve basınla koordineli olmalıyız ki fankulübümüzü herkes tanısın  :tamamdir   


ayrıca kahvaltı ne güzeldi ya ye ye bitmedi  <hehe  dimi yakamozkan  <hehe

yakamozkan

Alıntı yapılan: maniacemre - Ekim 30, 2014, 23:18:52 öS
herkes ve herşey çok güzeldi  :tamamdir  bundan sonrada sosyal sorumluluk projelerine daha çok önem vermeliyiz ve basınla koordineli olmalıyız ki fankulübümüzü herkes tanısın  :tamamdir   


ayrıca kahvaltı ne güzeldi ya ye ye bitmedi  <hehe  dimi yakamozkan  <hehe
Hic sorme yav.harbi ye ye bitmedi.ne kaa çok yediysem nefes alamadim bi ara. <hehe
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

ÜSKÜDARLI

Arkadaşlar,

Konu açılmışken aklımda olan öneri ve sosyal sorumluluk projelerinde nasıl yapabiliriz sizlerle paylaşmak istiyorum;

1-Şehitlik ziyaretini geleneksel hale getirip her yıl yapmalıyız, bunu her yıl bir motor grubu yapıyor.
2-Arabalarımızı süsleyecek bir logo/sticker geliştirebiliriz ve üzerine Twingo Otomobil Klübü yazılabilir.
3-Daha önce irtibatta olduğumuz Renault Mais genel müdür İbrahim Aybar'a 29 Ekim etkinliğimizi anlatan bir haber maili atılabilir. İbrahim Aybar yaptığı iş, vizyonu ve tecrübesi ile Cumhuriyetçi bir büyüğümüz olduğunu düşünüyorum. Bu haber mail'i sonrasında Renault'a olan taleplerimiz için olumlu bir kanaat olacağını düşünüyorum. Yayınlanan haberlerde en uygun link'in aşağıdaki link olduğunu düşünüyorum;

http://www.kanalturk.com.tr/haber/103849/istanbulda-29-ekim-co%C5%9Fkusu

4-Sosyal Sorumluluk projesi olarak; Lösev, Darülaceze(Okmeydanı ve Kayışdağı), Bahçelievler Çocuk Esirgeme Kurumu ve Sokak Hayvanları barınakları  yine basın desteği aracılığı ile ziyaret edilebilir.

Sağlıkla kalın ...

Not; Daha fazla okunma sayısı için yeni bir başlıkta paylaşılacaktır...

Dört proje hakkında öneri ve görüşlerinizi paylaşabilir misiniz. Farklı önerisi olan arkadaşlar da bir şeyler yazabilirler...
'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü

KeReMCeNK25

Alıntı yapılan: üsküdarlı - Ekim 31, 2014, 10:51:49 öö
Arkadaşlar,

Konu açılmışken aklımda olan öneri ve sosyal sorumluluk projelerinde nasıl yapabiliriz sizlerle paylaşmak istiyorum;

1-Şehitlik ziyaretini geleneksel hale getirip her yıl yapmalıyız, bunu her yıl bir motor grubu yapıyor.
2-Arabalarımızı süsleyecek bir logo/sticker geliştirebiliriz ve üzerine Twingo Otomobil Klübü yazılabilir.
3-Daha önce irtibatta olduğumuz Renault Mais genel müdür İbrahim Aybar'a 29 Ekim etkinliğimizi anlatan bir haber maili atılabilir. İbrahim Aybar yaptığı iş, vizyonu ve tecrübesi ile Cumhuriyetçi bir büyüğümüz olduğunu düşünüyorum. Bu haber mail'i sonrasında Renault'a olan taleplerimiz için olumlu bir kanaat olacağını düşünüyorum. Yayınlanan haberlerde en uygun link'in aşağıdaki link olduğunu düşünüyorum;

http://www.kanalturk.com.tr/haber/103849/istanbulda-29-ekim-co%C5%9Fkusu

4-Sosyal Sorumluluk projesi olarak; Lösev, Darülaceze(Okmeydanı ve Kayışdağı), Bahçelievler Çocuk Esirgeme Kurumu ve Sokak Hayvanları barınakları  yine basın desteği aracılığı ile ziyaret edilebilir.

Sağlıkla kalın ...



Not; Daha fazla okunma sayısı için yeni bir başlıkta paylaşılacaktır...

Dört proje hakkında öneri ve görüşlerinizi paylaşabilir misiniz. Farklı önerisi olan arkadaşlar da bir şeyler yazabilirler...






Bence ayrıca gündemde olan şehitlerimiz doğal afet acı kayıplarımız için zaman zaman soma faciası olduğu zaman yaptığımız gibi sosyal sorumluluk adına konvoy ve etkinlik düzenlenebilinir( o zaman 19 mayıs ile birleştirmiştik kendi bünyemizde)başka tv kanallarını da zorlarız misal TRT misal Tv8 gibi ünlü-medyatik olarak nitelendirilen birilerini organizasyonumuza dahil etmeye çalışırız vb...

ÜSKÜDARLI

O zaman ilk fırsatta Validebağ Korusuna araçlarımız ile gidip destek verelim ... :sopa
'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü