29 Ekim 2014 Cumhuriyet Bayramı Etkinliği

Başlatan Sayın, Ekim 21, 2014, 02:18:17 öö

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

yakamozkan

Bayraklar hazir mi arkadaşlar...???
Değilse hazirlayin.
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

zko85

Yav yok boyle bir patron yeminli mali müşavir olmuşsun ne isin var resmi tatilde ofiste arkadaslar cok gelmek istiyordum ama bu seferde boyle bir aksilik oldu yarin calisiyorum vatan cd sinde emlak bank konutlarinada YMM de mesai etmek isteyen varsa beklerim cay kahve iktamimiz vardr off ulenn off kahrolsun özel sektör  :arastiriyorum.

22S@met

'"█▀,,▀<lac Yavru Bukalemun'um olmadan asla<lac ,,▀,,█"'
'"█,,▀,,34 FV 3163,,▀█"'

sksemih

Somurtkan şirin de bir aksilik cikmazsa geliyor.

yakamozkan

Yine soruyom.
Bayraklar hazir mi arkadaşlar...???
Yine soyluyom.
Hazir değilse hazirlayin...
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

ÜSKÜDARLI

Arkadaşlar,
Son dakika bir aksilik çıkmaz ise Kanal Türk haber kanalı ve Hürriyet Gazetesi Edirnekapı şehitliğinde bizimle birlikte olacak.

Bayraklarımızı unutmayalım !!!!! Arabalar gıçır olsun ;)
.[/size]
Uğur Yılmaz kardeşim , sen sabah KeremCenk ile gelmeye çalış, onlar 4-5 araba Altunizadeye gelecekler..
'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü

zebb

Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

TwinRS

Alıntı yapılan: yakamozkan - Ekim 28, 2014, 19:29:29 öS
Yine soruyom.
Bayraklar hazir mi arkadaşlar... ???
Yine soyluyom.
Hazir değilse hazirlayin...
Ozkan anten için ufak bayrak ayarlarmısın varsa etrafında.Ben çalışıyorum temin edemedim

Mr.murat

Arkadaşlar bende Edirnekapı da Olacağım Görüşmek üzere
Psikoloða gittim korkularýnýn üzerine gitmelisin dedi.
Ýþ çýkýþý Muhsin abinin üstüne yürüdüm,
arkadaþlar adamýn elinden zor aldý beni..

metallica061

Alıntı yapılan: TwinRS - Ekim 28, 2014, 13:07:42 öS
Tabiki ama benim taksimetre disco topu gibi fıldır fıldır doner ama  <hehe <hehe
abi o taksimetreye el koyarım taksimetreci adamız  :D
2004 Mavi Honda Cývýc 1.6 Sport 34 EFS 39

kucukbey

Aracımın termostatı  bozuldu yarın sabah onu yaptırmam lazım siz dönene kadar işim inş biter yakalarım sizleri caddede

harunburcu

41UL940 Bende ge.li.yo.ru.m sewe sewe bayraklar hazir edirne kapi sehitlikdeyim yarin <clap
Hurriyet mahallesi kagithaneden

LEVENT ÇELİK

Yarın çalışıyorum arkadaşlar dolayısıyla katilamiyacagim.
herkese iyi bayramlar iyi eğlenceler diliyorum.

kemalsoner

Etkinlik fotograflarini bekliyoruz

Nexus 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

imzamýzý da çok yakýnda atacaðýz.

TwinRS

ılk goruntuler bizden olsun.Osman ustanin ordan cikiyoruz