29 Ekim 2014 Cumhuriyet Bayramı Etkinliği

Başlatan Sayın, Ekim 21, 2014, 02:18:17 öö

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Sayın

Volkan abi yapacağımız etkinliklerde maalesef siyasi görüşümüzü bir kenara bırakmak zorundayız, yoksa gönül çok şey istiyor ama temsil ettiğimiz bir topluluk söz konusu.

zko85

Yıkıcı değil yapıcı olunmalı , karıştıran değil çözen olmalıyız hatta siyaset yapılan  yerden kaçınılmalı kendi görüşüm.

ÜSKÜDARLI

Öneri geri alınmıştır  <shake uyarılar için teşekkürler 
'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü

metallica061

Alıntı yapılan: üsküdarlı - Ekim 30, 2014, 21:25:30 öS
Volkan abiniz sizinle birlikte olmaktan çok mutlu  <utan  son eklenen Boğaziçi Köprüsü resimleri Hürriyet Gazetesi muhabirinden alınmıştır, muhabir bizimle birlikte olmaktan keyif aldığını ve çok güzel bir gün geçirdiğini ifade etti. Diğer etkinliklerimizden haberdar olmak istiyor,
tabi memnun olur abi benim arabayla geldi  :parti
2004 Mavi Honda Cývýc 1.6 Sport 34 EFS 39

TwinRS

Alıntı yapılan: metallica061 - Ekim 31, 2014, 21:18:32 öS
tabi memnun olur abi benim arabayla geldi  :parti
Frenleri az tutuyordu galiba demis ama  <hehe <hehe <hehe

yakamozkan

... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

metallica061

Alıntı yapılan: TwinRS - Ekim 31, 2014, 21:24:59 öS
Frenleri az tutuyordu galiba demis ama  <hehe <hehe <hehe
yaptırdım abi frenleri daha önceden o filtre sesinden veya benim sesimden etkilenmiş  <smiledance
2004 Mavi Honda Cývýc 1.6 Sport 34 EFS 39

KeReMCeNK25

#142
 :yapma ben bizim ile birlikte bize uyum sağlayan ve bundan tat alan keyif alabilen muhabir arkadaşların hepsini tek tek yürekten kutluyorum özellikle bayan foto muhabirinin cesaretini takdir ettim önce biraz korktu çekindi ama sonra amaann saldım çayıra mevlam kayıra hesabı güzel kareler yakaladı kameraman arkadaşlar aynı şekilde güzel bir cesaret örneği sergilediler bizim evlatlar da böylelikle sahne korkusu yada kamera fobisini yenmiş oldular gerçi poz vermeye çok yabancı sayılmazlar ama olsun bu başka bir olaydı cümleten sağlıklı bir organizasyondu gerçi ben arkadaşları eşleri ile gelecek sanıyordum o ayrı ki o şekilde daha bir aile havası yakalayabiliriz diye düşünüyorum. <bye
İleti Birleştirildi: Kasım 02, 2014, 16:25:22 öS

>
https://www.youtube.com/watch?v=2H34QOeWfWY bölüm-2




https://www.youtube.com/watch?v=12isNynız80  bölüm-2







http://www.youtube.com/watch?v=7KWffnSH4AQ&feature=youtu.be bölüm-1




https://www.youtube.com/watch?v=VMhJqPEyAPg bölüm-1


maksat sosya medya da yer alalım  :anlastik

ÜSKÜDARLI

Hepsi çok güzel olmuş Burak, ellerine sağlık . . . Emeği geçen herkese teşekkürler. Bu işleri bilmediğim için soruyorum; youtube'e twingo yazınca bu videoları görebilecek miyiz?
'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü

22S@met

'"█▀,,▀<lac Yavru Bukalemun'um olmadan asla<lac ,,▀,,█"'
'"█,,▀,,34 FV 3163,,▀█"'

zko85

videolar rekli çekim olsaydı tam tadında olacaktı ama buda güzel olmuş emeğe saygı :) <clap <clap

KeReMCeNK25

sevgili dostlar bilerek videonun orijinal seslerini ve renklerini değiştirdim bu zamana kadar hiç bir oynama yapmadan yayınladım çektiğim videoları bu seferkiler değişik olsun istedim ama çok detaylı ve çok daha fazla emek verilen bir çalışma olabilirdi bir yandan mesai bir yandan bu tarz çalışma ancak bu kadar oluyor artık idare ediniz adım hıdır elimden gelen budur hesabı  <dontknow


ayrıca volkan abicim you tube 29 Ekim boğaziçi çıkarması part-1 yada part-2 yazdığın zaman çıkıyor benim kişisel fikrim çok güzel bir anı oldu çok da iyi oldu çok da güzel oldu :alkış

ÜSKÜDARLI

Birimiz hepimiz, hepimiz birimiz için... Birlikten kuvvet doğuyor
'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü

Mr.murat

Psikoloða gittim korkularýnýn üzerine gitmelisin dedi.
Ýþ çýkýþý Muhsin abinin üstüne yürüdüm,
arkadaþlar adamýn elinden zor aldý beni..