05.07.2014 TWİNGO FAN CLUB İFTAR YEMEÐİ

Başlatan EMREREN, Haziran 25, 2014, 17:32:36 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

RedLine

Alıntı yapılan: mediz - Haziran 27, 2014, 11:06:25 öö
Hacı yurdu terk ettim. Taharet musluğu arıyom 3 gündür medeniyetine sı........ Bu avrupanın.

hayırdır yurtdışındamısın ?  türk lokantasına git oralarda var birtek taharet muslugu :)

yada 3 istiridye kabuğunu kullanmayı ögren..
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

mediz

Alıntı yapılan: RedLine - Haziran 27, 2014, 11:34:18 öö
hayırdır yurtdışındamısın ?  türk lokantasına git oralarda var birtek taharet muslugu :)

yada 3 istiridye kabuğunu kullanmayı ögren..

Kültür şehri viyanadayiz. :P Ben çözümü bldum bilahere anlatirim.
Belki de… “Saðlýk”a en ziyâde zararlý olan “insanlar”dýr!?..

“Ayný dili konuþanlar deðil, ayný duyguyu paylaþanlar anlaþabi­lir…” (Mevlana)

RedLine

#77

kanka bana Wanner getir - mozart'tan sonra en meşhur şeyi  ;D


nerde bulurum dersen süper marketlerde var ( bizim 9kat gofret tarzında bır yıyecek   :tamamdir
İleti Birleştirildi: Haziran 27, 2014, 12:39:51 öS

>
şekil 1 a
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

EMREREN

arkadaşlar burası iftariyelik konusu askerlik yada yurtdışı hatıraları bölümü değil lütfen birazdaha özen rica ediyorum :)

RedLine


Alıntı yapılan: EMREREN - Haziran 27, 2014, 14:03:58 öS
arkadaşlar burası iftariyelik konusu askerlik yada yurtdışı hatıraları bölümü değil lütfen birazdaha özen rica ediyorum :)


çok pardon emre bey  <utan
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

EMREREN


RedLine

özürdiledik ya ne uzatıyosunuz ,emre bey  ;D


uyarınızı dikkate alacağım sayın emre bey.. 


( ev'ini biliyorum )
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

ERCAN ALİ YILDIRIM

MERHABA ARKADAŞLAR ÖNCELİKLE HAYıRLı RAMAZANLAR OLSUN DİYORUM HERKESİN TUTTUĞU ORUÇLARı ALLAH KABUL ETSİN. RAMAZAN ıN İLK GÜNLERİNDE OLURSA İFTAR ORGANİZASYONU BEN KATıLABİLİRİM ÇÜNKÜ TEMMUZ UN 6 SıNDAİZİNE ÇıKıYORUM ERDEK'TE OLUCAM GÖRÜŞMEK ÜZERE SEVGİLER...

pörtük

Sevgili dostlarım. Evdeki hesabım çarşıya uymayacak sanırım. Bu 1 hafta içerisinde doğum gerçekleşebilirmiş. O yüzden İftar ve Sahur muhabbetine dahil olamayacağım için üzgünüm.


Bu da küçük Kahraman'ımızın fotoğrafı. Nazar etmeyin hee.



Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

RedLine

Rabbim sağlık sıhat nasıp etsın hayırlarla gelsın aramıza inşallah , yenğemizede kolaylıklar nasib etsin..!

her türlü ihtiyacın için 10 haneli telefon'un ardındayım..  hayırlı hbr'leri bekliyorum

Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

ByEteRNaL

#85

Bu da küçük Kahraman'ımızın fotoğrafı. Nazar etmeyin hee.






Allah size bağışlasın kardeşim. Hayırlı evlat olsun.
İleti Birleştirildi: Haziran 27, 2014, 16:43:19 öS

>
:nazar NAZARLıK KOYMAMıŞıM <grr :nazar

MGoktas

Alıntı yapılan: pörtük - Haziran 27, 2014, 15:51:31 öS
Sevgili dostlarım. Evdeki hesabım çarşıya uymayacak sanırım. Bu 1 hafta içerisinde doğum gerçekleşebilirmiş. O yüzden İftar ve Sahur muhabbetine dahil olamayacağım için üzgünüm.


Bu da küçük Kahraman'ımızın fotoğrafı. Nazar etmeyin hee.





Allah nazardan saklasın abi gözünüz aydın  :nazar  :nazar  :nazar

Sanırım böylelikle forumun en genç üyesi ünvanımı kaybediyorum  <p  <hehe

swen_ss

FERHAN ALLAH analı babalı büyütsün şimdiden vatana millete hayırlı olsun :)

FRACTURE

Ferhan Allah bağışlasın anali babali insallah büyütürsünüz.

Bu arada 3200 g maşallah iyi beslenmiş insallah sağlıklı aıhhatli doğar.

Bu arada kız mı erkek mi yeni twingocumuz
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

pörtük

İlerleyen zamanlarda buluşmaların görüntülerini daha rahat çekebileceğim. Erkek geliyor çünkü. O arabayı kullanırken bende kayıt yaparım.  <bigrin

Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!