05.07.2014 TWİNGO FAN CLUB İFTAR YEMEÐİ

Başlatan EMREREN, Haziran 25, 2014, 17:32:36 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

RENOCUPROF

Alıntı yapılan: pörtük - Haziran 27, 2014, 19:51:07 öS
İlerleyen zamanlarda buluşmaların görüntülerini daha rahat çekebileceğim. Erkek geliyor çünkü. O arabayı kullanırken bende kayıt yaparım.  <bigrin
hay maaşallah  :tapma

BatuR6

Ben kafayı yiyerek orucumu açıyorum size iyi iftarlar :D
Zalýmýn twingosu carrot (:

FRACTURE

Alıntı yapılan: BatuR6 - Haziran 29, 2014, 10:08:49 öö
Ben kafayı yiyerek orucumu açıyorum size iyi iftarlar :D

Allah kabul etsin oruç sabır ister. Ben zor şartlarda olsam da tutmaya özen gösteriyorum yalnız çok başın ağrıyorsa şunu yap hocam 1 adet 250 mg paraseptomel içeren ağrı kesici Minoset iç son bardak suyunda sahurda.Aç kalınca genelde başım çatlar ağrıdan ama gece sahurun sonunda içtiğin suda alırsan hapı gün boyu çok faydası oluyor.Tecrübeyle sabittir.
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

ottoman

Alıntı yapılan: FRACTURE - Haziran 29, 2014, 20:05:47 öS
Allah kabul etsin oruç sabır ister. Ben zor şartlarda olsam da tutmaya özen gösteriyorum yalnız çok başın ağrıyorsa şunu yap hocam 1 adet 250 mg paraseptomel içeren ağrı kesici Minoset iç son bardak suyunda sahurda.Aç kalınca genelde başım çatlar ağrıdan ama gece sahurun sonunda içtiğin suda alırsan hapı gün boyu çok faydası oluyor.Tecrübeyle sabittir.
arkadasin sinir sisteminde bir problem olabilir ilkercim buna bir önerin varmidir...  ;)
Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

FRACTURE

#94
Alıntı yapılan: ottoman - Haziran 30, 2014, 08:10:57 öö
arkadasin sinir sisteminde bir problem olabilir ilkercim buna bir önerin varmidir...  ;)


Ona çare sende Mahmut abi.Okusan olmaz mı?Veya doktora gidecek ama ağrı kesici açlık baş ağrısına çare kesinlikle.
İleti Birleştirildi: Haziran 30, 2014, 10:18:22 öö

>
şimdi iftar yemeği nerde olacak karar verildi mi oylama yapıldı mı nasıl yapılacak ona göre safımız belli olsun. :arastiriyorum
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

ottoman

Alıntı yapılan: FRACTURE - Haziran 30, 2014, 09:09:02 öö

Ona çare sende Mahmut abi.Okusan olmaz mı?Veya doktora gidecek ama ağrı kesici açlık baş ağrısına çare kesinlikle.
İleti Birleştirildi: Haziran 30, 2014, 10:18:22 öö
>
şimdi iftar yemeği nerde olacak karar verildi mi oylama yapıldı mı nasıl yapılacak ona göre safımız belli olsun. :arastiriyorum
gelecenmı ılkerciğim:)
Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

FRACTURE

Alıntı yapılan: ottoman - Haziran 30, 2014, 15:44:27 öS
gelecenmı ılkerciğim:)


güngörendeki kebapçılarda yap geleceğim söz.Gidip harbi kebap yemek istiyorum 5 gün oldu ağabey. :tapma
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

ottoman

Alıntı yapılan: FRACTURE - Haziran 30, 2014, 16:47:15 öS

güngörendeki kebapçılarda yap geleceğim söz.Gidip harbi kebap yemek istiyorum 5 gün oldu ağabey. :tapma
neden güngören sen nasıl km hesabı yapıp uzak dıyrsan karşıdan buraya gelenler ne yapacak o bakımdan üsküdar daha uygun bıt marmaray a gel en kötü arabanla ölsen gelmezsın o ayrı ya :)
Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

RedLine

Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

ottoman

Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

RedLine

Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

ottoman

Alıntı yapılan: RedLine - Haziran 30, 2014, 17:44:47 öS
aç kaldık yani :(
olmadı sen patlatırsın bır mekan hiç olmadı gideriz abı uykuluğa ;)
Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

RedLine

yok hacı - ramazanda iftar organizasyonlarını müslüman'lara bıraktım :)

Ben sadece katılımcı olurum
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

ottoman

Alıntı yapılan: RedLine - Haziran 30, 2014, 17:51:23 öS
yok hacı - ramazanda iftar organizasyonlarını müslüman'lara bıraktım :)

Ben sadece katılımcı olurum
dua et oruçluyum
Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

RedLine

Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...