05.07.2014 TWİNGO FAN CLUB İFTAR YEMEÐİ

Başlatan EMREREN, Haziran 25, 2014, 17:32:36 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

pörtük

İftar bize uyar ancak sahur ters kaldı.  Malum temmuz 20 doğum olacak.

Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

haluk_1907

İftar kaçmaz.. Admin, listeye +1 çekk pleasee  8)
:arastiriyorum

RedLine

bu yıl ki geleneksel iftar yemeği  -  Şanlıurfa balıklı göl'de yapılacaktır,lütfen katılımcı listesini dolduralım arkadaşlar..   :P




Evet  :arastiriyorum    kimler geliyor bakalım  ;D
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

pörtük

Alıntı yapılan: RedLine - Haziran 26, 2014, 09:48:24 öö
bu yıl ki geleneksel iftar yemeği  -  Şanlıurfa balıklı göl'de yapılacaktır,lütfen katılımcı listesini dolduralım arkadaşlar..   :P




Evet  :arastiriyorum    kimler geliyor bakalım  ;D


:yapma  Ben geliyom.

Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

haluk_1907

Alıntı yapılan: RedLine - Haziran 26, 2014, 09:48:24 öö
bu yıl ki geleneksel iftar yemeği  -  Şanlıurfa balıklı göl'de yapılacaktır,lütfen katılımcı listesini dolduralım arkadaşlar..   :P




Evet  :arastiriyorum    kimler geliyor bakalım  ;D


OO abi tam yerini seçmişsiniz bizim akrabalar var urfa'da size bi ciğer ziyafeti çekeriz üstüne ORJİNAL içli köfte + çiğ köfteyiyide gömdükmü tamamdır  :)

RedLine

şalgam yoksa gelmem ama haluk :)

tatlıda isterem :P
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

haluk_1907


FRACTURE

Arkadaşlar Güngören Köyiçi'nde bir yer var Kilis Sofrası Diye arkadaş bir kaç kez oraya götürdü bizi mükemmel yer yemin ki kebap ciğer kuşbaşı yemeye doyamazsınız ayranı yayık ayran, Künefeyi Hatay'lı bir abi yapıyor sıcacık geliyor çayla beraber süper gidiyor ama kim gelir Güngören' e ki? Orda bir buluşma yapsak süper olur bence arkadaşlar mükemmel bir yer.
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

RedLine

ben gelirim ilker o konuda şüphen olmasında - cemaait bilemem..!

uzun zamandır forumda aktif olan ama pek çok buluşmaya ve organizasyona gelmeyen üyelerimiz var..

Forumda sadece bilgi almak için girenler , arıza tespiti yapmaya girenler , döküntü araç alıp forumda işleri görülene kadar samimi görünüp forum üyelerinden BELEŞ parça toplayıp arabasını onarıp faiş fiyata satanlar  v.s  v.s

Bu abi neler gördü ilker bu forumda bilemezsin..!    Sağlık olsun ; dilim yorulmaz benim söylerim sağ'lı sol'lu vurmaya devam ederim..
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

EMREREN

güngören etkinliğini bayramdan sonraya bırakalım diyorum

haluk_1907

Süper olur..Güngören bizim mekan :D fan club tarihinde katıldığım en uzak buluşma olur. Evimden yaklaşık 500 mt falan  8) :arastiriyorum

RedLine

Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

haluk_1907

Alıntı yapılan: RedLine - Haziran 26, 2014, 11:24:02 öö
ıt doesn't matter to me


Nice, see you on Güngören/Koyici Merkez in Kilisli Kebab House.  8)

swen_ss

abiler iftar bana zor biraz haftanın bir günü evde oruç açıcaz oda cumartesi hatuna desem twingo fan club takilerle açıcam iftarda beni yer :) ama sahur büyük bir ihtimalle bana uyar şimdiden sahurda eyüp sultanda görüşürüz

FRACTURE

Alıntı yapılan: RedLine - Haziran 26, 2014, 11:08:37 öö
ben gelirim ilker o konuda şüphen olmasında - cemaait bilemem..!

uzun zamandır forumda aktif olan ama pek çok buluşmaya ve organizasyona gelmeyen üyelerimiz var..

Forumda sadece bilgi almak için girenler , arıza tespiti yapmaya girenler , döküntü araç alıp forumda işleri görülene kadar samimi görünüp forum üyelerinden BELEŞ parça toplayıp arabasını onarıp faiş fiyata satanlar  v.s  v.s

Bu abi neler gördü ilker bu forumda bilemezsin..!    Sağlık olsun ; dilim yorulmaz benim söylerim sağ'lı sol'lu vurmaya devam ederim..


Döküntü aracı forumdan toplamak için buluşma gerekmez ki abi bence.Bu arada bende topluyorum ama döküntü değil abi GıRTLAK dolu  ;D
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)