05.07.2014 TWİNGO FAN CLUB İFTAR YEMEÐİ

Başlatan EMREREN, Haziran 25, 2014, 17:32:36 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

EMREREN

Arkadaşlar her sene ramazanlarda yaptığımız iftar ve sahurlar gitgide klasikleşiyor,
Bu sene ise ilk etkinliğimiz iftar olacaktır
ramazan sonuna doğruda eyüp sultanda sahur etkinliği yapılacaktır


iftar etkinliği  05.07.2014 Cumartesi günü üsküdarda  gerçekleşecektir
mekan,menü,fiyat henüz belli değil herkesin kendini ayarlaması açısından konuyu hemen açmak istedim
en yakın zamanda detaylar belirlenecektir


herkese şimdiden hayırlı ramazanlar.  :nazar






















RedLine

hayırlısı olsun diyelim , ateşli gençlik heyecan yaptınız hemen.
konu sohbet muhabbet alanına dönecek ilerleyen iletilerde.
bu tarz organızasyonlar yapılmadan once konusup kararlastırıp organıze olursak daha ıyı olacak..

ıznık bulusması dıye konu acıp orhangazıde kapm yapmayalım yıne :)
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

ottoman

Alıntı yapılan: RedLine - Haziran 25, 2014, 17:44:57 öS
hayırlısı olsun diyelim , ateşli gençlik heyecan yaptınız hemen.
konu sohbet muhabbet alanına dönecek ilerleyen iletilerde.
bu tarz organızasyonlar yapılmadan once konusup kararlastırıp organıze olursak daha ıyı olacak..

ıznık bulusması dıye konu acıp orhangazıde kapm yapmayalım yıne :)
ele bası sensın muhabet konusunda maşallah, muhabettıne de doyum olmuyor sen yazdıkca mıllet te yazıyor Allah muhabbetımızı bozmasın gerısı boş :)
Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

EMREREN

Alıntı yapılan: RedLine - Haziran 25, 2014, 17:44:57 öS
hayırlısı olsun diyelim , ateşli gençlik heyecan yaptınız hemen.
konu sohbet muhabbet alanına dönecek ilerleyen iletilerde.
bu tarz organızasyonlar yapılmadan once konusup kararlastırıp organıze olursak daha ıyı olacak..

ıznık bulusması dıye konu acıp orhangazıde kapm yapmayalım yıne :)
ya abi üsküdar diye açtık sarıyerde olur iftar farketmez maksat birlik beraberlik  :D

pinardenizz

Birinin ar damarý ne zaman çatlar bilir misin?
Birinin gönül kýrýklýðýna ve göz yaþýna sebep olduðu halde sanki hiçbir þey yokmuþ gibi davranmaya baþladýðýnda..

RedLine

ben aklıma geleni söyliyimde , hani bir laf vardır '' aklıma gelen başıma gelir ''  bana bu çok olur..!

Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

EMREREN

kısmet be abi mahmut abinin gazıyla açtık bir konu bakalım sonucu nereye varacak :)

ottoman

Alıntı yapılan: EMREREN - Haziran 25, 2014, 18:04:56 öS
kısmet be abi mahmut abinin gazıyla açtık bir konu bakalım sonucu nereye varacak :)
satışın hangi çeşidi bu emre organıze patlarsa mahmut abı acıtrdı olacak dımı yedik tamam
Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

RedLine

Alıntı yapılan: EMREREN - Haziran 25, 2014, 18:02:27 öS
ya abi üsküdar diye açtık sarıyerde olur iftar farketmez maksat birlik beraberlik  :D

Siz muhabbete başlayında bakalım nereye gidecek konu - ben sarıyerde organize yapmıstım 2 sene once ıftar yemegı dıye - ama bir çok kişiye sarıyer uzak geldiği ıcın pek gelen olmamıstı 20 kısı felandık en fazla..!

mekan konusunda sıkıntımız yok -

Yardıma ihtiyacınız olursa forum içinde bir yerlerdeyim - ekmek kırıntılarını takip edin :)

Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

FRACTURE

Alıntı yapılan: RedLine - Haziran 25, 2014, 17:44:57 öS
hayırlısı olsun diyelim , ateşli gençlik heyecan yaptınız hemen.
konu sohbet muhabbet alanına dönecek ilerleyen iletilerde.
bu tarz organızasyonlar yapılmadan once konusup kararlastırıp organıze olursak daha ıyı olacak..

Orhangazide kamp yapan mı oldu yoksa abiler bir ben ogretmenevinde kaldim saniyordum demek baskalari da varmis

ıznık bulusması dıye konu acıp orhangazıde kapm yapmayalım yıne :)
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

oguzcan

Gerçi o gün gündüzcüyüm ama 1 saat önce gelse arkadaş çıktığım gibi yetişirim üsküdara iftar saatine kadar sandalyemi ayırın


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
1997  wind

RedLine

İlker , bonzai felanmı kullanıyosun sen ? Hangi kafayla yazıyosun bunları çözemiyorum ..!
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

FRACTURE

Alıntı yapılan: RedLine - Haziran 25, 2014, 19:05:24 öS
İlker , bonzai felanmı kullanıyosun sen ? Hangi kafayla yazıyosun bunları çözemiyorum ..!

Ben akrisik iciyom abi. Ne kafasi direk lafi vana vurfun benden baska kim gitti orhangaziye.ben sirf sozumde durmak icin geldim.Mahmut abi cihan ve ferhan inaiyoryordu onlari yaniltmamak icin
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

RedLine

Kapyeri mevkii olarak hangi ilçeye yakındı. ?
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

ottoman

Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali