05.07.2014 TWİNGO FAN CLUB İFTAR YEMEÐİ

Başlatan EMREREN, Haziran 25, 2014, 17:32:36 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

FRACTURE

Ben de benim diye bir an icin cok korkmustum çaktırmadım ama neyse ki degilmisim ümit abinin bu aynı lafı 2. Deyişiydi o konuda da ben vardım neyseki atlattık.Biz de seni severiz abi.
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

ottoman

Alıntı yapılan: FRACTURE - Haziran 30, 2014, 21:16:12 öS
Ben de benim diye bir an icin cok korkmustum çaktırmadım ama neyse ki degilmisim ümit abinin bu aynı lafı 2. Deyişiydi o konuda da ben vardım neyseki atlattık.Biz de seni severiz abi.
üzerine aldıysan sıkıntı ;)
Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

FRACTURE

Alıntı yapılan: ottoman - Haziran 30, 2014, 21:27:51 öS
üzerine aldıysan sıkıntı ;)

O an idin gruba mudahil olup sohbette olan forumda ben ile cihan vardık mecburen ben kendi uzerime alindim direk ya bana ya cihana diye düşündüm ozellikle kendime. Neyseki sıkıntı yok hocam ?  :tamamdir
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

EMREREN

Bu akşamki iftar organizasyonun beklenenden kalabalık olması nedeniyle cumartesi günkü iftar yemeğimizi katılımcıların ricası ile ileriki bir tarihe erteliyoruz
Herkesin bilgisine .

RedLine

Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

FRACTURE

ben gelmeyince buluşma bayağı kalabalık olmuş İznik Geleneksel Buluşmaya yakın bir topluluk olmuş ben geliyorum diye Renault Genel Müdürü bile iptal etti İznik i


Anladım ki bena rtık buluşmalarda yokum öyle normal ziyarete gelirim. <bye
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

yakamozkan

#126
Kardeşim sende gelseydin keşke musaitsen.bidahaki sefere seni özel cagiracam.
İleti Birleştirildi: Temmuz 02, 2014, 10:26:14 öö

>
Reno mudurunude cagirsak mili bidaki sefere. Balik ekmek severmiş acep.gerçi sevmezse midye kalamar yer oda.acliktan ölmezya. ;D
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

FRACTURE

Alıntı yapılan: yakamozkan - Temmuz 02, 2014, 10:23:08 öö
Kardeşim sende gelseydin keşke musaitsen.bidahaki sefere seni özel cagiracam.


ok abicim ellerinden öperim.saygılar
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

yakamozkan

Alıntı yapılan: FRACTURE - Temmuz 02, 2014, 10:26:14 öö

ok abicim ellerinden öperim.saygılar
Saygi benden kardeşim.bizim eller sıkılmalık (o kadar yaşlı degilim yav  <hehe) başköye rezerve ettim yerini.
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

pörtük

İlker senin gideceğin vakti Özkan izinli gününe denk getirecekmiş.

Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!