05.07.2014 TWİNGO FAN CLUB İFTAR YEMEÐİ

Başlatan EMREREN, Haziran 25, 2014, 17:32:36 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Fevcin

bende de 4.


sonuç olarak elle tutulan 4 kelime yok demek istediğim buydu :D


yok sayıyorum bu konuyu  ;D

RedLine

#61
konu başlığı altındaki ilk yorumuma bakınız ;

BKNZ: http://www.twingofanclub.com/istanbul/05-07-2014-twingo-fan-club-iftar-yemegi/
İleti Birleştirildi: Haziran 26, 2014, 16:27:06 öS

>
+ bu konu seni ilgilendirmiyor zaten fatih   ;D
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

pörtük

Alıntı yapılan: FRACTURE - Haziran 26, 2014, 15:28:51 öS

İnat demiyorum Ferhan kardeşim söz verdim sözümde durayım diye geldim diyorum lafı yanlış yere çekmeyelim beni tanıyan tanır şişirmeyin beni  :yapma


Söz verme kardeşim. Hanım kusacak çocuk hasta olacak araba çok yakacak bu kadar düşüncenin arasına birde söz düşüncesini sokma. Contan yanacak.

Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

FRACTURE

Alıntı yapılan: pörtük - Haziran 26, 2014, 16:45:31 öS

Söz verme kardeşim. Hanım kusacak çocuk hasta olacak araba çok yakacak bu kadar düşüncenin arasına birde söz düşüncesini sokma. Contan yanacak.


hanımda sıkıntı yok tanımadığı ortama girmez pek.çocukta astım alejık bronsıt var onun ıcın fethı paşaya gelemedık bır de yol cok uzak bızımkıler sıgarayı çatalla ıcerler her yere ucakla gıderle yol tutuyor  :tamamdir


Benzin yaksa ne olacak zaten puanlarla alıyorum yarısını
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

ottoman

İlker hasta yatagindan yaziyom gelecenmi sen simdi
Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

pörtük

Neyse İlker'im şeydiret.

Bu İftar muhabbeti konusunda;

İftar yemeğini yedikten sonra sahura kadar bol muhabbet edip sahuru EYÜP SULTAN'da yapmayı düşünüyorum. Muhabbete dahil olmak isteyenler iftar sonrası ayrılmayabilirler.

(Bu düşüncem ise Ramazan sonuna doğru hanımın doğum yapacak olmasından kaynaklanmıştır. Bilgilerinize arz ederim.)

Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

RedLine

Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

pörtük

Valla kısmet olursa eğer ben üsküdarda iftar yapıp Eyüp Sultanda Sahur yapmayı düşünüyorum. Muhabbete dahil olmak isteyenlere sözüm açıktır.

Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!


FRACTURE

Alıntı yapılan: ottoman - Haziran 26, 2014, 18:06:37 öS
İlker hasta yatagindan yaziyom gelecenmi sen simdi

Abi hayirdir İnzik te sifayi kaptin sanirim Allah sifa versin burnum o gunden beri akıyor .Çarptı temiz hava birden herhalde.

İftara diyosan abi ben almayayım ama gelirsem sürpriz olmasın. <shake
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

mediz

Belki de… “Saðlýk”a en ziyâde zararlý olan “insanlar”dýr!?..

“Ayný dili konuþanlar deðil, ayný duyguyu paylaþanlar anlaþabi­lir…” (Mevlana)

RedLine

Alıntı yapılan: mediz - Haziran 27, 2014, 01:25:05 öö
Pilavlı mı var?
Ooooooo gece kuşu , nerelerdesin sabahtan beri. Hep seni aradı gözlerim.
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

FRACTURE

Alıntı yapılan: mediz - Haziran 27, 2014, 01:25:05 öö
Pilavlı mı var?


O cama yaslanmış pilav neyidüğü belirsiz pilav nasıl kursağınızdan geçer anlamadım abiler ablalar ?


Adam cama yaslamış kaç saat önce pişirmiş pis mi temiz mi cam hele ki içinde nohut var üfffff   <s
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

RedLine

Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

mediz

Alıntı yapılan: RedLine - Haziran 27, 2014, 02:00:23 öö
Ooooooo gece kuşu , nerelerdesin sabahtan beri. Hep seni aradı gözlerim.

Hacı yurdu terk ettim. Taharet musluğu arıyom 3 gündür medeniyetine sı........ Bu avrupanın.
Belki de… “Saðlýk”a en ziyâde zararlý olan “insanlar”dýr!?..

“Ayný dili konuþanlar deðil, ayný duyguyu paylaþanlar anlaþabi­lir…” (Mevlana)