05.07.2014 TWİNGO FAN CLUB İFTAR YEMEÐİ

Başlatan EMREREN, Haziran 25, 2014, 17:32:36 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

pörtük

Ha şu ilkeri gaza getirmeyin. Ondan sonra inada bindirip buluşmaya geliyor. Ondan sonra da Ferhan Mahmut inanmıyordu geleceğime onlara inat geldim diyor. O dedikçe de benim kafam kiziyor. Buluşmaya inadına değil muhabbetine gel hacıııı.

Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

RedLine

Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

EMREREN


pörtük


Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

RedLine

Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

FRACTURE

Alıntı yapılan: pörtük - Haziran 26, 2014, 15:15:55 öS
Ha şu ilkeri gaza getirmeyin. Ondan sonra inada bindirip buluşmaya geliyor. Ondan sonra da Ferhan Mahmut inanmıyordu geleceğime onlara inat geldim diyor. O dedikçe de benim kafam kiziyor. Buluşmaya inadına değil muhabbetine gel hacıııı.


İnat demiyorum Ferhan kardeşim söz verdim sözümde durayım diye geldim diyorum lafı yanlış yere çekmeyelim beni tanıyan tanır şişirmeyin beni  :yapma
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

oguzcan

1997  wind

RedLine

Alıntı yapılan: oguzcan - Haziran 26, 2014, 15:33:01 öS
kim didi kime didi ne didi

vallaha ilker az önce ferhan'a atar  yaptı 

'' şişirmeyin beni dedi - birde parmak salladı '' abi   
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

oguzcan

Oooo peki bu olaya ferhan ne didi osman usta birşey didi mi ?


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
1997  wind

RedLine

mevzu ikisi arasında - biz karışmayalım abi - sonra 3.kişi oluyoruz
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

Fevcin

 ;D 


4 Sayfa yazı okudum.


Ve çok pişmanım keşke okumasaydım. Yapmayın bunu  ;D

RedLine

Alıntı yapılan: Fevcin - Haziran 26, 2014, 16:10:54 öS
;D 


4 Sayfa yazı okudum.

Ve çok pişmanım keşke okumasaydım. Yapmayın bunu  ;D


henüz 2. sayfadayız pc'de - tapatalktan bakıyorsan 4.sayfa olmuştur..
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

Fevcin

Alıntı yapılan: RedLine - Haziran 26, 2014, 16:12:30 öS

henüz 2. sayfadayız pc'de - tapatalktan bakıyorsan 4.sayfa olmuştur..


bence siz yazmaktan bakmaz olmuşsunuz 4. sayfa net.!

RedLine

Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

EMREREN

konuyu fazla dağıtmaya gerek yok  iftar mekanına bakıcam ben detayları yazıcam