05.07.2014 TWİNGO FAN CLUB İFTAR YEMEÐİ

Başlatan EMREREN, Haziran 25, 2014, 17:32:36 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

FRACTURE

Alıntı yapılan: ottoman - Haziran 30, 2014, 16:53:53 öS
neden güngören sen nasıl km hesabı yapıp uzak dıyrsan karşıdan buraya gelenler ne yapacak o bakımdan üsküdar daha uygun bıt marmaray a gel en kötü arabanla ölsen gelmezsın o ayrı ya :)

Ben gelmesem Üsküdar a gelmezdim vay cag kebapcisi nerdeydi oraya gelmezdim arabam.ile ok.

Senin klavuzun yanlış kişi Mahmut Hocam.
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

ottoman

Alıntı yapılan: FRACTURE - Haziran 30, 2014, 18:38:35 öS
Ben gelmesem Üsküdar a gelmezdim vay cag kebapcisi nerdeydi oraya gelmezdim arabam.ile ok.

Senin klavuzun yanlış kişi Mahmut Hocam.
işte bı orda gorduk senı sonrası muamma ;)
Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

RedLine

vallaha davet ettiler bende kabul ettim - anadolu kavağı :)
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

FRACTURE

#108
Alıntı yapılan: ottoman - Haziran 30, 2014, 18:39:36 öS
işte bı orda gorduk senı sonrası muamma ;)

Uskudar, ve diger samandiraya sence niye geldim bi tahmin et

Öyle her istediğim buluşmaya gidemem bizde teokratik yönetim yok demokratik yönetim var  <idea

Sen bilmezsin ben aydosa iett ile geldim o zaman twim yoktu babama hediye etmistim ilk arabasiydi arabasiz kalinca iett ile gittim.
İleti Birleştirildi: Haziran 30, 2014, 19:08:19 öS

>
Haaa bu arada güngörendeki bir yer nere olursa olsun bana 27-30 km sadece gelişim bir de dönüşü var en aşağı git gel 54 km ok

Ev esenyurt incirtepe mahallesinde Fatih veya Bakırköy de fln değil.
Hadi ortak bir yer bulalım herkes benim gittiğim yola yakın gitsin.ayrica yol icin degil ben cok yerde kebap yedim 5 para etmez ustalar yaptı
İstanbulda iki yer gungorendekiler 1
Taksimde mc donalds arkasindaki hayri usta 2
Tecrübe konusuyor Mahmut abicim.Traştan konuşmuyoruz.İlkerin gezmedigi yemediği kebap yoktur.
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

ottoman

Alıntı yapılan: FRACTURE - Haziran 30, 2014, 19:02:12 öS
Uskudar, ve diger samandiraya sence niye geldim bi tahmin et

Öyle her istediğim buluşmaya gidemem bizde teokratik yönetim yok demokratik yönetim var  <idea

Sen bilmezsin ben aydosa iett ile geldim o zaman twim yoktu babama hediye etmistim ilk arabasiydi arabasiz kalinca iett ile gittim.
bende marmaryi kullanacam siknti yok yani :)
Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

FRACTURE

Alıntı yapılan: ottoman - Haziran 30, 2014, 19:08:27 öS
bende marmaryi kullanacam siknti yok yani :)

Marmaray nerde abiler bizim mudurluk yapiminin kontrolunu yapti ama nerde bilmem.marmaraya bayagi iyi herhalde orada trafik cok oluyor mu?
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

hasta_twci

Alıntı yapılan: FRACTURE - Haziran 30, 2014, 19:10:21 öS
Marmaray nerde abiler bizim mudurluk yapiminin kontrolunu yapti ama nerde bilmem.marmaraya bayagi iyi herhalde orada trafik cok oluyor mu?

ilkerim marmaraya arabayla girmeyi düşünmüyosun heralde
Rahatsýzzz etme baþka biþey istemem

FRACTURE

Alıntı yapılan: hasta_twci - Haziran 30, 2014, 19:13:44 öS

ilkerim marmaraya arabayla girmeyi düşünmüyosun heralde

Cihan kardesim bak dosyaya bizkm mühendis ler bakti sadece tup gecit olduğunu biliyorum araba gidip geliyor diye tahmin yurutuyorum yeminle.yani oruc fln vurdu deme vurmadi
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

RedLine

Arkadaşlar bırakın atışmayı. Forumda sohbet muhabbet etmeyen konularda bilgi paylaşmayan bulusmalara gelmeyen ama forum un etinden sütünden faydalanan araçlarına yaptıklarını gözümüze  soka soka paylaşanlar var. İste benim en sevmedigim kitle bunlar..
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

yakamozkan

Alıntı yapılan: RedLine - Haziran 30, 2014, 20:30:16 öS
Arkadaşlar bırakın atışmayı. Forumda sohbet muhabbet etmeyen konularda bilgi paylaşmayan bulusmalara gelmeyen ama forum un etinden sütünden faydalanan araçlarına yaptıklarını gözümüze  soka soka paylaşanlar var. İste benim en sevmedigim kitle bunlar..
off.
birden bire ve sert bi hamleydi sanki
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

pörtük

Esenyurt Üsküdar 46 Km


Tuzla Üsküdar 39 Km.


Ben katılım gösteremeyeceğim için üsküdar yerine istediğiniz yer.

Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

FRACTURE

Ümit abi birine pis laf etti ama bu kime çıkaramadım. :tamamdir
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

hasta_twci

Alıntı yapılan: RedLine - Haziran 30, 2014, 20:30:16 öS
Arkadaşlar bırakın atışmayı. Forumda sohbet muhabbet etmeyen konularda bilgi paylaşmayan bulusmalara gelmeyen ama forum un etinden sütünden faydalanan araçlarına yaptıklarını gözümüze  soka soka paylaşanlar var. İste benim en sevmedigim kitle bunlar..

söylede bilelim kimmiş onlar mesela ben yaptıklarımı bol bol paylaşırım
Rahatsýzzz etme baþka biþey istemem

RedLine

Sizler değilsiniz gencler, neyse uzatmayalım mevzuyu.gelişine yazdım, ama az çok anlamanız lazim kimler olduğunu.
Onlar hep uzak kalırlar boyle muhabbetlerden. Cihan ilker üzerinize alınmayınca sakin ikinizide çok severim
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

hasta_twci

Alıntı yapılan: RedLine - Haziran 30, 2014, 20:52:42 öS
Sizler değilsiniz gencler, neyse uzatmayalım mevzuyu.gelişine yazdım, ama az çok anlamanız lazim kimler olduğunu.
Onlar hep uzak kalırlar boyle muhabbetlerden. Cihan ilker üzerinize alınmayınca sakin ikinizide çok severim

sıkıntı yok abi senki kalkıp yiğenimin asker eğlencesine gelmiş adamsın kim olduğunu merak ettim ya neyse sallıyorum
Rahatsýzzz etme baþka biþey istemem