05.07.2014 TWİNGO FAN CLUB İFTAR YEMEÐİ

Başlatan EMREREN, Haziran 25, 2014, 17:32:36 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

RedLine

Emreeeeeeeeeeeee


okuyorsun dimi yorumları :)

urfa,gungoren.eyup geziyoruz biz - dolana dolana :P

Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

FRACTURE

Alıntı yapılan: RedLine - Haziran 26, 2014, 14:15:33 öS
Emreeeeeeeeeeeee


okuyorsun dimi yorumları :)

urfa,gungoren.eyup geziyoruz biz - dolana dolana :P


Abi Güngören de en iyi kebapçı Antep Kilis sofrası diyeyim fiyatlar uygun ve indirim yaparlar arkadaşın akrabası Antepliler


bir künefe var aklın durur burda yapın iftar yemeği gelmezsem tükürün yüzüme hadi hodri meydan açık açık dedim.
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

erhanaksu

Gungoren eyup bir aksilik olmazda gelecegim mutlaka urfa kadar beni izin kalmadi :(

SM-N7500Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


RedLine

Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

oguzcan

1997  wind

FRACTURE

Alıntı yapılan: FRACTURE - Haziran 26, 2014, 14:17:40 öS

Abi Güngören de en iyi kebapçı Antep Kilis sofrası diyeyim fiyatlar uygun ve indirim yaparlar arkadaşın akrabası Antepliler


bir künefe var aklın durur burda yapın iftar yemeği gelmezsem tükürün yüzüme hadi hodri meydan açık açık dedim.


edıt d
zeltme özür dilerim BAĞDAT OCAKBAŞı CEZAYİR İN YERİ imiş fiyatlar zaten uygun ve doyurucu


Yarım kuzu ciğer
1,5 Adana
1 Adet künefe doyuruyor beni
Çaylar şirketten 2 adet çay içiyorum çay limiti yok bize.


https://www.google.com/maps/place/Ba%C4%9Fdat+Ocakba%C5%9F%C4%B1+Cezayir'in+Yeri/@41.025439,28.872227,17z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x0:0xbcf119b959f68047




"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

oguzcan

o cüsseyle hepsini tek başınamı yedin ilker sen o saydıklarının  <hehe <hehe
1997  wind

FRACTURE

#37
Alıntı yapılan: oguzcan - Haziran 26, 2014, 14:28:26 öS
o cüsseyle hepsini tek başınamı yedin ilker sen o saydıklarının  <hehe <hehe


Abi bu bünyeyle yedim yarım lavaş ciğer abi ; 1,5 adana 1 pideye bişey yok ki 1 pide avcun kadar ama abi ben hatay a defalarca eşim okurken gitmiştim orda bile traş yeminle ki hikaye burası resmen one number
abi yeni bir başlık açalım mı Güngören Bağdat Ocakbaşı buluşması yapalım mı İftar için <s1
İleti Birleştirildi: Haziran 26, 2014, 14:33:39 öS

>
Künefe cısır cısır sıcacık yapıyor video atayım mı dün gitti KLAVUZ daha :parti
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

RedLine

yemek organizasyonlarında hesabın yarısını organızator oduyor , bunu unutmayın konu acarken arkadaslar..
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

oguzcan

O zaman girişte oturmadan tahsilatlar yapılır :)
1997  wind

haluk_1907

BAĞDAT CEZAYİRİN YERİ çok iyidir, yalnız bulunduğu yer organizasyon yapısına pek uygun değil. Otopark + içerisi kalabalık olduğundan yer problemi olabilir. Rezerv durumuda neredeyse imkansız. İftar için çokda mantıklı değil ama sahur buluşması için düşünülebilir  :anlastik

FRACTURE

#41
Alıntı yapılan: RedLine - Haziran 26, 2014, 14:36:50 öS
yemek organizasyonlarında hesabın yarısını organızator oduyor , bunu unutmayın konu acarken arkadaslar..


Öyle birşey yok abi Girişte herkesten adam başı 25 tl alıncak çıkarken artanlar elden ödenecek veya fun clube yardım olarak dönecek :anlastik
İleti Birleştirildi: Haziran 26, 2014, 14:39:29 öS

>
Alıntı yapılan: haluk_1907 - Haziran 26, 2014, 14:38:32 öS
BAĞDAT CEZAYİRİN YERİ çok iyidir, yalnız bulunduğu yer organizasyon yapısına pek uygun değil. Otopark + içerisi kalabalık olduğundan yer problemi olabilir. Rezerv durumuda neredeyse imkansız. İftar için çokda mantıklı değil ama sahur buluşması için düşünülebilir  :anlastik


Sahurda ciğer ye de göreyim seni o iftar geliyor mu  <hehe
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

RedLine

oooooo  - daha ne yiyeceğimiz belli degil - fiyat çıkmış bile hemen /

Hayırlı işler
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

FRACTURE

Eyüpsultan da yesek  ne kadar oalcağı belli değil


1.5 adana
yarım kavurma veya ciğer
1 adet künefe yanına tabi salata çiğ köfte ücretsiz ikram soğan salatası sumak salatası onlara para almazlar akdeniz ve doğu insanı
Herşeyin gelcek yayık ayran künefe veya başka tatlı


25 tl ye nerde yicen damak tadıyla


1,5 Adana 9 tl ben 8 yaptırırım
1 adana 6 tl    ben  5,5 derim
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

RedLine

tamam o zaman emre ile irtıbata gecin bu konu hakkında konusup karar verın - yapalım bır seyler
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...