4 Temmuz 2015 İftar Etkinliği

Başlatan Sayın, Haziran 22, 2015, 09:59:04 öö

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

RENOCUPROF

https://www.youtube.com/watch?v=s7ıq1mXkC20

RedLine

#46
Alıntı yapılan: ozcan4x4 - Haziran 25, 2015, 21:22:29 öS
Senide yazıyoruz ümit abi...

Yaz tabikide özcancım, ben bu aile ile mutluyum.
Her zaman yerim ailemin yanıdır.
İleti Birleştirildi: Haziran 26, 2015, 12:58:26 öS

>
Alıntı yapılan: harunburcu - Haziran 25, 2015, 22:35:39 öS
ümit abi aracınla gelmez isen benim twiyle beraber gidebiliriz bebegimiz dogdu :nazar abi ben tek gelicem  :cimcime :cimcime :cimcime <clap <clap <clap

Sağol haruncum nazik düşüncen için. Twingo'm olmasa da bir yolunu bulur araçsız kalmam biliyorsun.
Ufaklik için tekrar hayırlı olsun,Rabbim sağlık sihat mutlu bir omur nasip etsin.
İleti Birleştirildi: Haziran 26, 2015, 13:02:19 öS

>
Alıntı yapılan: Cadde53 - Haziran 26, 2015, 00:03:08 öö
Bende Rize de olduğumdan katılamayacam  ama Karadenizdeki iftar yemeğine inşallah gitmeye Çalışa cam şimdiden Allah kabul etsin niyetinizi

Topragim memleketimize buradan slmlar soyle, müsait olursan karadenizdeki kardeşlerumizi yanlız bırakma,bizleri temsilen yanlarinda olmani dilerim.
Karadenizinimizli guzel kardeşlerimede çok slmlar

Guzel etkinliginizin tescilli resimlerini bekliyorum
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

cuneytilkay

Umit abi adamin dibisin seviliyosun resimler gelcek tabii  ;D <bigrin

maniacemre

Eminim ki son zamanların en güzel etkinliği olacak katılım listesi müthiş görünüyor  :tamamdir  Ama eksikler var herkes elini çabuk tutsun işini gücünü ayarlasın çünkü çok güzel sürprizlerimiz olacak aile olmanın farkına birkez daha varacagiz.  <clap Hepinizi bekliyoruz gelmeyen çok şey kaçırır bizden söylemesi  <bigrin

cuneytilkay

Alıntı yapılan: maniacemre - Haziran 26, 2015, 17:09:55 öS
Eminim ki son zamanların en güzel etkinliği olacak katılım listesi müthiş görünüyor  :tamamdir  Ama eksikler var herkes elini çabuk tutsun işini gücünü ayarlasın çünkü çok güzel sürprizlerimiz olacak aile olmanın farkına birkez daha varacagiz.  <clap Hepinizi bekliyoruz gelmeyen çok şey kaçırır bizden söylemesi  <bigrin

<clap <clap

KeReMCeNK25

 <kicking gel gel iftar organizasyonuna gel  <kicking  güzel olacağından şüpheniz olmasın inşallah :nazar biz büyük bir aileyiz...

FRACTURE

İsmimi yazacağım.listeye ama.bir turlu açılmıyor nedense .acaba cep tlfu mu desteklemedi neyse 4 temmuzda oradayiz saglik sıhhat sorunu olmadığı takdirde.
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

cuneytilkay

Alıntı yapılan: FRACTURE - Haziran 28, 2015, 00:09:13 öö
İsmimi yazacağım.listeye ama.bir turlu açılmıyor nedense .acaba cep tlfu mu desteklemedi neyse 4 temmuzda oradayiz saglik sıhhat sorunu olmadığı takdirde.

Hayirdir ilker mensubu oldugun diger forum duzenlemiyomu iftar yemegi ?

ozcan4x4

twingo alýrken neye dikkat etmeliyiz ???
cevap: tabiiki Ý.A ....

RedLine

#54
Arkadaşlar organizasyon herkese açıktır,nerelere üye olduğumuzun bir önemi yok.

Amma , sulh'u bozacak davranışta bulunan olursa yada tatsızlık gerginlik yaratacak tavırla düşünce ile gelecek olan olursa bunun sonuçlarına katlanır,affınıza sığınarak söylüyorum ilk karşısına ben çıkarım..

Kimse kimseye saygısızlık etmesin, seviyesiz davranışları siz değerli arkadaşlarıma asla yakıştıramam.

Bölümde atışma ve imalı ileti görmek istemiyorum şahsen,forum kuralları bellidir.

Hayırlı geceler
İleti Birleştirildi: Haziran 28, 2015, 01:29:51 öö

>
Mübarek ramazan ayında olduğumuzu unutmayalım ve sulh içinde bir arada olalım, LÜTFEN
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

yakamozkan

... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

KeReMCeNK25

ben bu filmi daha önce de izlemiştim diyesim var ama bittabi desem daha iyi <idea

yakamozkan

... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

TwinRS

Evet arkadaslar son birkac gun kaldi.Yuksek katilim bekliyoruz :sopa2

swen_ss

Alıntı yapılan: TwinRS - Haziran 30, 2015, 01:51:02 öö
Evet arkadaslar son birkac gun kaldi.Yuksek katilim bekliyoruz :sopa2
taylan ahmet amca ya haber veriyim mi 😂😂😂😂😂