4 Temmuz 2015 İftar Etkinliği

Başlatan Sayın, Haziran 22, 2015, 09:59:04 öö

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

TwinRS

Alıntı yapılan: munsal1980 - Temmuz 03, 2015, 12:04:27 öS

Bende o saatte orda olurum inş. varmı avrupa yakası buluşma yeri?  Baktım ama göremedim. Ben b.düzünden geleceğim..
Karsidan gelenler benim bildigim Unal Dinlemis Harun Kayaoglu var listedeki numaralarindan rtibata gecersen karsi grubuda hep beraber bir konvoy seklinde gelebilir

ksenyuzlu

Ben cennet mah. Den geleceğim ama iş ten dolayı iftardan sonra orda olurum :(


Sent from my iPhone using Tapatalk

XFACTOR

Güzel bir organizasyon olacak gibi görünüyor.


Şimdiden herkese iyi eğlenceler, afiyet olsun...
Yakamozzz ...

ozcan4x4

twingo alýrken neye dikkat etmeliyiz ???
cevap: tabiiki Ý.A ....

swen_ss

Yarın allahın izniyle güzel olacak güzel insanlarla

TwinRS

Alıntı yapılan: swen_ss - Temmuz 03, 2015, 22:37:47 öS
Yarın allahın izniyle güzel olacak güzel insanlarla
Tatili de yedin be Serkanim.Bakalim yarin seni taniyabilecekmiyiz.Taniyamazsak kusura bakma sen simdi bronzlasmisindir falan tabi <hehe

FRACTURE

"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

RedLine

Alıntı yapılan: TwinRS - Temmuz 03, 2015, 23:24:45 öS
Tatili de yedin be Serkanim.Bakalim yarin seni taniyabilecekmiyiz.Taniyamazsak kusura bakma sen simdi bronzlasmisindir falan tabi <hehe

:) o güzel kardeşim doğuştan bronz
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

CaffeeBean

buluşmaya karşıdan gelecek arkadaşlar,
dün babamın besıktas dan tuzlaya gelmesi 3.5 saat almış. iftara zor yetişti. buluşma saatimiz tam trafiğin başladığı saate denk geliyor. daha sonradan stres e girmemeniz için nacizane tavsiyem buluşma yerine gelmek için biraz erken yola koyulmak. tabi bu istanbul trafiği sabit bir trafik yok malesef.
0 sýkýntý O_o

RedLine

evet arkadaşlar , alper hakklı. Konvoyu kaçırmamak adına buluşma yerıne erken gelmenızı tavsıye ederım bende.
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

ksenyuzlu


ksenyuzlu

Son dakika geldiğimiz iftardan dönüşümüz [emoji2]   
En azından 1 bardak fanta içtik. [emoji2]
Herkese çok teşekkürler güzel bi etkinlikti yol tarifinde yardımcı olanlara ayrıca teşekkürler   
Herkese iyi sahurlar.


Sent from my iPhone using Tapatalk

CaffeeBean

cok hos cok sekerdi. tesekkur emegi gecen herkese <idea
0 sýkýntý O_o

çakır

herkesin eline emeğine sağlık çok güzel keyifli bir iftardı Allah daha nice iftarlarda  hep birlikte olmayı nasip etsin

ÜSKÜDARLI

Organizasyonda emeği geçen tüm dostlara ve TwiTeam ekibine teşekkürler !  <clap <clap  Diğer resimleri de bekliyoruz...

'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü