4 Temmuz 2015 İftar Etkinliği

Başlatan Sayın, Haziran 22, 2015, 09:59:04 öö

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ozcan4x4

Bu gün itibariyle katılım 25 araç a ulaşmıştır...

Durmak yok yola devam...
Teşekkürler
twingo alýrken neye dikkat etmeliyiz ???
cevap: tabiiki Ý.A ....

RENOCUPROF

birkişi daha  polemik yapacak yorum yazmasın      lütfen konu kapanmıştır ......................... :sopa2

daima2002

Rabbim ibadetlerimizi ksbul etsin... bir yanlis anlasilma ve benim tezcanliligim yuzunden bi sorun yasandi konuya vakif olanlardan basta osman topcu abiden birde nekadar haz etmesemde kendinden   keremcenk arkadastan ozur dilerim... hayirli ramazanlar. .. diger yorumumu silebilirsiniz...

cuneytilkay

Alıntı yapılan: daima2002 - Haziran 22, 2015, 12:38:27 öS
Rabbim ibadetlerimizi ksbul etsin... bir yanlis anlasilma ve benim tezcanliligim yuzunden bi sorun yasandi konuya vakif olanlardan basta osman topcu abiden birde nekadar haz etmesemde kendinden   keremcenk arkadastan ozur dilerim... hayirli ramazanlar. .. diger yorumumu silebilirsiniz...

Bize yakisan ve olmasi gerenke budur  <clap <clap

LEVENT ÇELİK

#19
Beni afvediniz zira; Ramazan ayları bendenizin en yoğun olduğu gunler, özellikle iftar vakitleri. Anneme bile iftara gidemiyorum.   :(
İleti Birleştirildi: Haziran 22, 2015, 13:15:15 öS

>
Bir hadis-i Şerif aklıma geldi. Ramazan gününun hurmetine hepimize hatirlatayim ; "Birbirinizi sevmedikce kâmil mânâda iman etmiş olamazsınız"


RENOCUPROF

Alıntı yapılan: daima2002 - Haziran 22, 2015, 12:38:27 öS
Rabbim ibadetlerimizi ksbul etsin... bir yanlis anlasilma ve benim tezcanliligim yuzunden bi sorun yasandi konuya vakif olanlardan basta osman topcu abiden birde nekadar haz etmesemde kendinden   keremcenk arkadastan ozur dilerim... hayirli ramazanlar. .. diger yorumumu silebilirsiniz...
<clap <clap <clap <clap

yakamozkan

#21
Alıntı yapılan: pinardenizz - Haziran 22, 2015, 12:12:02 öS
arkadaşlar cidden boşverin bunları etkinliğinize bakın. İzmir bile 2'ye bölündü yeni yetmeler yüzünden ama sıkıntı yok. kim kiminle huzurlu ise onlar onlarla etkinlik yapsın ama şu foruma yansıtmayın burada hepimiz aileyiz birimizin canına bişi olsa yine bizler yardım ederiz birbirimize.
Afferim pınar. Dahada bisey denmez heralde
İleti Birleştirildi: Haziran 22, 2015, 20:01:09 öS

>
Oooooo.
Bir n birinci sahifedeki yorumu okudum.yazdım.ikinci sahifeyi bile doldurmisuz.
Ama son yazılar hepsi birbirinden veri gud olmuş.  ;D
Tabi... :)
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...


ozcan4x4

#23
Teşekkürler ozan gürsu....
İleti Birleştirildi: Haziran 23, 2015, 12:45:30 öS

>
Pardon Göksu. ;)
İleti Birleştirildi: Haziran 23, 2015, 12:50:13 öS

>
Arkadaşlar cepten isim eklenemiyor, (en azından ben beceremedim )
Pc den giriş yapıp eklemenizi rica ederim.

İsim ekleyemeyenler bana sms atsınlar ben ps den eklerim.
0532 205 97 43

Teşekkürler
twingo alýrken neye dikkat etmeliyiz ???
cevap: tabiiki Ý.A ....

CaffeeBean

bi uçak kaçmazsa benim vardiyama, bende geliyorum 2 kişi. Gebze harika olmuş tuzla da oturunca  <smiledance
0 sýkýntý O_o

maniacemre

Ben ve yeni twingom bizde oradayiz  :tamamdir :tamamdir :tamamdir

KeReMCeNK25

Alıntı yapılan: maniacemre - Haziran 23, 2015, 15:23:42 öS
Ben ve yeni twingom bizde oradayiz  :tamamdir :tamamdir :tamamdir


seni ekledim bile ama bana plaka bilgisi ver dostum :alkış

munsal1980

Bu gibi etkinlikler hele ki böyle anlamlı zamanlarda olması yeni dostluklar ve arkadaşlıklar kurmak için güzeldir. Allah'tan bir mani olmazsa katılacağız inşallah...  :alkış
Munsal

ozcan4x4

#28
Alıntı yapılan: munsal1980 - Haziran 23, 2015, 17:50:29 öS
Bu gibi etkinlikler hele ki böyle anlamlı zamanlarda olması yeni dostluklar ve arkadaşlıklar kurmak için güzeldir. Allah'tan bir mani olmazsa katılacağız inşallah...  :alkış


İnşallah aramızda olusunuz.
tanışmak umudu ile...
İleti Birleştirildi: Haziran 24, 2015, 09:23:50 öö

>
Alıntı yapılan: Sayın - Haziran 23, 2015, 11:40:49 öö
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Ln92JBNMUQX0-yNDeFd7jb_agQefTwkvS3g68Q5D_L8/edit?usp=sharing


Gelecek arkadaşlar listeye isimlerini ekleyebilirler.

Tabii... :parti
twingo alýrken neye dikkat etmeliyiz ???
cevap: tabiiki Ý.A ....

maniacemre

Alıntı yapılan: KeReMCeNK25 - Haziran 23, 2015, 15:39:38 öS

seni ekledim bile ama bana plaka bilgisi ver dostum :alkış

Plaka yerli kanka  <smiledance