4 Temmuz 2015 İftar Etkinliği

Başlatan Sayın, Haziran 22, 2015, 09:59:04 öö

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ahmet_53

Þampiyonlar da madara olurmuþ.

ozcan4x4

#31
Alıntı yapılan: Sayın - Haziran 23, 2015, 11:40:49 öö
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Ln92JBNMUQX0-yNDeFd7jb_agQefTwkvS3g68Q5D_L8/edit?usp=sharing


Gelecek arkadaşlar listeye isimlerini ekleyebilirler.


ARKADAŞLARR KATıŞıM LİSTESİ BURADAAA...
İleti Birleştirildi: Haziran 24, 2015, 22:10:44 öS

>
Mekan'dan bir kaç görüntü .....
twingo alýrken neye dikkat etmeliyiz ???
cevap: tabiiki Ý.A ....

swen_ss

Abi ben telefondan giriyorum yazamıyorum serkan içer (karaçocuk) 34ug9887 05556423635

ozcan4x4

Alıntı yapılan: swen_ss - Haziran 24, 2015, 22:40:10 öS
Abi ben telefondan giriyorum yazamıyorum serkan içer (karaçocuk) 34ug9887 05556423635


1 kişi olarak yazdım serkan kardeşim ...
twingo alýrken neye dikkat etmeliyiz ???
cevap: tabiiki Ý.A ....

swen_ss

Yok baba 2 kişi hatun da geliyor kemiklerimizi mi kirdiracan 😂😂😂😂

ozcan4x4

Alıntı yapılan: swen_ss - Haziran 24, 2015, 23:01:50 öS
Yok baba 2 kişi hatun da geliyor kemiklerimizi mi kirdiracan 😂😂😂😂


düzeltiyorum hemenn :))

twingo alýrken neye dikkat etmeliyiz ???
cevap: tabiiki Ý.A ....

yakamozkan

Sabah bende kişi sayımı duzeltecam.
Tabi :)
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

KeReMCeNK25

katlanarak çoğalan bir sayı ve araç artışı söz konusu umarım daha da çok sayıya ulaşabiliriz  :nazar

RENOCUPROF

SİZLERİ SEVİYORUM GENÇLER  HADİ HAYıRLıSı   <clap <clap

RedLine

Güzel bir organizasyon olacak , emeği olan ve olacak herkese şimdiden tşk ederim..

Uzun zamandır forumdan bekledigim hareketlilik nihayet başlamış.

Saygı sevgi ve bol hoşgörü dolu forumlar ve organizasyonlar arkadaşlar...
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

ozcan4x4

Alıntı yapılan: RedLine - Haziran 25, 2015, 19:35:06 öS
Güzel bir organizasyon olacak , emeği olan ve olacak herkese şimdiden tşk ederim..

Uzun zamandır forumdan bekledigim hareketlilik nihayet başlamış.

Saygı sevgi ve bol hoşgörü dolu forumlar ve organizasyonlar arkadaşlar...

Senide yazıyoruz ümit abi...
twingo alýrken neye dikkat etmeliyiz ???
cevap: tabiiki Ý.A ....

harunburcu

ümit abi aracınla gelmez isen benim twiyle beraber gidebiliriz bebegimiz dogdu :nazar abi ben tek gelicem  :cimcime :cimcime :cimcime <clap <clap <clap
Hurriyet mahallesi kagithaneden

Cadde53

Bende Rize de olduğumdan katılamayacam  ama Karadenizdeki iftar yemeğine inşallah gitmeye Çalışa cam şimdiden Allah kabul etsin niyetinizi

cuneytilkay


KeReMCeNK25

Aynı zamanda renkli bir organizasyon olacak kanımca ? :anlastik