4 Temmuz 2015 İftar Etkinliği

Başlatan Sayın, Haziran 22, 2015, 09:59:04 öö

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

TwinRS

Sen gelmiyorsan ver karacocugu gelsin tabi Ahmet Amcam birtane:)

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


CaffeeBean

Alıntı yapılan: RedLine - Haziran 28, 2015, 01:20:00 öö
Arkadaşlar organizasyon herkese açıktır,nerelere üye olduğumuzun bir önemi yok.

Amma , sulh'u bozacak davranışta bulunan olursa yada tatsızlık gerginlik yaratacak tavırla düşünce ile gelecek olan olursa bunun sonuçlarına katlanır,affınıza sığınarak söylüyorum ilk karşısına ben çıkarım..

Kimse kimseye saygısızlık etmesin, seviyesiz davranışları siz değerli arkadaşlarıma asla yakıştıramam.

Bölümde atışma ve imalı ileti görmek istemiyorum şahsen,forum kuralları bellidir.

Hayırlı geceler
İleti Birleştirildi: Haziran 28, 2015, 01:29:51 öö
>
Mübarek ramazan ayında olduğumuzu unutmayalım ve sulh içinde bir arada olalım, LÜTFEN


bitane haydar aldım eminönündeki ahşap işi yapan amcalardan işlemeli falan, anason yeşiline boyadım mis gibi oldu. nası bi renkse artık haydarı bile ayrı bi şeker gösteriyo  <clap ağızlarına vururum hepsinin anasonlu yeşilli  :sopa2


şaka bir yana okadar arkadaşımız (bende dahil) eşi ile kız arkadaşı ile geliyor. birazcık delikanlılık varsa içimizde kimse sorun çıkarmaz böyle aile ortamında kanımca


katılım süper yanlız  :nazar
0 sýkýntý O_o

KeReMCeNK25

sorun yok çok eğleneceğiz çok  :cimcime  organizasyon devam ediyor...

CaffeeBean

listede düzeltiyorum ben kendi sayımı 3 olduk. hatun ben ve kız kardeşim
0 sýkýntý O_o

ozcan4x4

twingo alýrken neye dikkat etmeliyiz ???
cevap: tabiiki Ý.A ....

RedLine

Ramazan'ın hayrı ile yola revan olup,nasibimizdeki sofraya oturup güzel sohbetler eşliginde bir iftar olmasını canı gönülden diliyorum.
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

yakamozkan

Bende onları canı gönülden diliyom.  <idea
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

FRACTURE

"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

yakamozkan

... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

LEVENT ÇELİK

Alıntı yapılan: RedLine - Haziran 30, 2015, 13:38:33 öS
Ramazan'ın hayrı ile yola revan olup,nasibimizdeki sofraya oturup güzel sohbetler eşliginde bir iftar olmasını canı gönülden diliyorum.

İftarınız vücudunuza afiyet, göynünüze muhabbet olsun inşallah   

RENOCUPROF

Alıntı yapılan: LEVENT ÇELİK - Haziran 30, 2015, 14:37:36 öS
İftarınız vücudunuza afiyet, göynünüze muhabbet olsun inşallah
şu   ramazan nın  mubarek günlerin de  insan sadece aç yada susuz kalarak  oruç tutmaz  .....(imtahan olmaz )   sabır   ve metanette çok önemli     inşaallah orucumu bozmam ...................

RedLine

Nesfinize,elinize,dilinize hakim olmanızı dilerim.

İslam hoşgörü dinidir.

Diliniz ve kalbinizle imtahan olacaksınız,ikisinide temiz tutmanızı dilerim.

Hayirli iftarlar
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

ÜSKÜDARLI

Ben ve ailem geliyoruz, iki kişi daha yazın... Ümit Bak ve Yakamozkan gelmezse iptal edeceğim  <bye <bye <bye

'' Kartal'ý vuran ok kendi tüyünden yapýlýrmýþ '' Türk Atasözü

yakamozkan

Alıntı yapılan: üsküdarlı - Haziran 30, 2015, 21:58:16 öS
Ben ve ailem geliyoruz, iki kişi daha yazın... Ümit Bak ve Yakamozkan gelmezse iptal edeceğim  <bye <bye <bye
Volkan abi ,
Ben geliyom.son anda bi aksilik çıkarsa geleyecam.inşallah bi aksilik çıkmaz.
Umitttttttttttt , volkan abi sana diyor. :)
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

ozcan4x4

Alıntı yapılan: üsküdarlı - Haziran 30, 2015, 21:58:16 öS
Ben ve ailem geliyoruz, iki kişi daha yazın... Ümit Bak ve Yakamozkan gelmezse iptal edeceğim  <bye <bye <bye


Volkan abi ismin listeye yazılmıştır.
:parti <shake
twingo alýrken neye dikkat etmeliyiz ???
cevap: tabiiki Ý.A ....