4 Temmuz 2015 İftar Etkinliği

Başlatan Sayın, Haziran 22, 2015, 09:59:04 öö

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

maniacemre

Vay vay vay bu ne kalabalık böyle ya  <clap Maaşallah diyelim  :nazar bu sene iftarımız çok bereketli geçicek inşallah    :tamamdir

RedLine

Alıntı yapılan: yakamozkan - Temmuz 01, 2015, 00:20:02 öö
Umitttttttttttt , volkan abi sana diyor. :)

:) ismimi yazmama bile gerek yok ama yinede yazdım ben..
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

ozcan4x4

Alıntı yapılan: maniacemre - Temmuz 01, 2015, 09:55:25 öö
Vay vay vay bu ne kalabalık böyle ya  <clap Maaşallah diyelim  :nazar bu sene iftarımız çok bereketli geçicek inşallah    :tamamdir


GADİRRR...
şu resmini değiştir artıgın yahuuu...


sütoğlanı koy...
tabii

twingo alýrken neye dikkat etmeliyiz ???
cevap: tabiiki Ý.A ....

zebb

#78
Sonradan çıkan bir Aile iftar yemeği nedeni ile twi ailemle olan iftar yemeğine katılamıycam herkese bol bol sohbet muhabbetler
Bol sevaplar Allah niyetlerinizi kabul eylesin. <bye <bye <bye :anlastik <shake
İleti Birleştirildi: Temmuz 01, 2015, 20:31:15 öS

>
Sopa yanlış olmuş
Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

ozcan4x4

#79
Konvoy bilgilendirme..
4 temmuz cumartesi organize edilen iftar yemeği için konvoy toplanma yeri :
Kozyatağı Carrefour karşısı (ankara istikameti)
Beyazevler otobüs durağı cebidir.
Konvoy hareket saati saat: 19:00 dır
E-5 karayolu üzerinden çayırovaya gidilecektir.
Toplam konvoy km'si 30 km dir. Tahmini ulaşım 1 saattir.

Şu an itibari ile kayıtlı araç sayımız 40 araçtır.
Saygılar
Twiteam / twingofanclub
twingo alýrken neye dikkat etmeliyiz ???
cevap: tabiiki Ý.A ....

TwinRS

Konvoya katilacak arkadaslarin zamaninda toplanma yerinde bulunmalari ve trafik kurallarina uygun bir sekilde konvoy duzenini bozmadan konvoyda yer almalari rica olunur.
Simdiden tesekkurler..

cuneytilkay

Alıntı yapılan: ozcan4x4 - Temmuz 01, 2015, 23:36:13 öS
Konvoy bilgilendirme...[/font]
[/size]4 temmuz cumartesi organize edilen iftar yemeği için konvoy toplanma yeri :
Kozyatağı Carrefour karşısı(ankara istikameti)
Beyazevler otobüs durağı cebidir.
Konvoy hareket saati saat: 19:00 dır
E-5 karayolu üzerinden çayırovaya gidilecektir.
Toplam konvoy km'si 30 km dir. Tahmini ulaşım 1 saattir.
[/font]
[/size]Şu an itibari ile kayıtlı araç sayımız 40 araçtır.[/font]
[/size]Saygılar
Twiteam
[/font]

Bu konvoy cok ses getırcek  <smiledance
Aman !!!  kazasız belasız guzel bır ıftar olur inşallah  :nazar :nazar

TwinRS

Alıntı yapılan: cuneytilkay - Temmuz 02, 2015, 01:03:11 öö


Bu konvoy cok ses getırcek  <smiledance
Aman !!!  kazasız belasız guzel bır ıftar olur inşallah  :nazar :nazar
ınsallah kardesim sizinkide oyle olacak insallah <clap

yakamozkan

... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

KeReMCeNK25

Ben konvoy a maltepe köprüsü yada zümrütevler köprüsünden katılırım kanımca :tamamdir

RedLine

bende yakacıktayım burdan katılıcam sanırım iş çıkışı
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

maniacemre

Çok büyük bir etkinlik olacağı kesin sayımız gittikçe artıyor.
Arkadaşlar  kimler geliyor peki  <s1
Forumun en popüler aracı Balbazar  ;D
Forumun en sepatikleri Somurtkan Şirin , Bukalemun,  ;D
Forumun en sesli aracı desibel makinası Boncuk Twi  ;D
Forumun ilk 4 disk fren Twingosu RENOCUPROF Osman Topcu  ;D
Forumun en güzeli Atom Karınca  ;D
Forumun en beyazı Sütoğlan  ;D
Forumun delisi Stone Kenan  ;D
Forumun yaramazı Haşarı  ;D
Forumun en gencı Duman Twi Tabi ;D
Va daha niceleri Magnet , Bal köpüğü , Çavuş , Beykozlu, Kiraz , Ayşegül , adını sayamadığım toplamda 40 araçlık bir konvoy bizleri bekliyor  <bigrin
:nazar :nazar :nazar





zebb

Mutlaka düşünmüşsünüzdür fakat hatırlatmak mahiyetinde !
Çok farklı bir organizasyon olacağı için medya ile geçmiş organizasyondaki gibi Bağlantı kurulursa birçok farklı mecrada Ailemizi görebiliriz
Üzüm yiyen köpeði pekmez çýkarana😀kadar kovalarlar

ataman_74

Böyle bir organizasyon için teşekkürler. Yemeğe gelemeyebilirim ama yemekten sonra aranızda olmaya çalışacağım.Şunun şurası 20 km bana :)
Afyon-Bartýn-Ýstanbul/Sarýyer

98 Üstü Açýlýr Twi

munsal1980

Alıntı yapılan: ozcan4x4 - Temmuz 01, 2015, 23:36:13 öS
Konvoy bilgilendirme..
4 temmuz cumartesi organize edilen iftar yemeği için konvoy toplanma yeri :
Kozyatağı Carrefour karşısı (ankara istikameti)
Beyazevler otobüs durağı cebidir.
Konvoy hareket saati saat: 19:00 dır
E-5 karayolu üzerinden çayırovaya gidilecektir.
Toplam konvoy km'si 30 km dir. Tahmini ulaşım 1 saattir.

Şu an itibari ile kayıtlı araç sayımız 40 araçtır.
Saygılar
Twiteam / twingofanclub



Bende o saatte orda olurum inş. varmı avrupa yakası buluşma yeri?  Baktım ama göremedim. Ben b.düzünden geleceğim..
Munsal