4 Temmuz 2015 İftar Etkinliği

Başlatan Sayın, Haziran 22, 2015, 09:59:04 öö

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Sayın

2015 Twingo Fan Club iftar yemeği organizasyon detayları belirlenmiştir.

Tüm aileleri, arkadaşları bekliyoruz.

Mekan: Şişecam sosyal tesisleri
Cam mekan restaurant Çayırova / Gebze
www.cammekanrestaurant.com

Tarih: 4 temmuz Cumartesi
Başlangıç iftardan 1 saat önce olup bitiş saat 23:00'dır.

Ulaşım: her katılımcı mekana münferit olarak gelebilir. Konvoy için ilerleyen zamanda bilgi verilecektir.

Menü : Fix menü şeklindedir.
40 tl kişi başı ücrettir.
Çocuk menüsü 20 tl olarak belirlenmiştir.
Otopark ücretsizdir.

Organizasyon bilgi ve irtibat tel:
Özcan Ceylan
0532 205 97 43
Kadir Emre Soyal
0533 469 61 93

Katılım gösterecek arkadaşların isimlerini belirtmeleri gerekmektedir.


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Ln92JBNMUQX0-yNDeFd7jb_agQefTwkvS3g68Q5D_L8/edit?usp=sharing

KeReMCeNK25

Eeeee bu süpermiş...
bu iftar organizasyonu bir harika dostum <s9


orada olabileceğiz inşallah...

harunburcu

 :nazar cümbür cemaat twingo ailesi olarak gelicez :cimcime :cimcime <clap <clap <kicking
Hurriyet mahallesi kagithaneden

stone

imza atmayý bilmiyorum parmak bassam olmazmý...

harunburcu

Ben cağlayandan gidicem deger ya okadar twilerle iyi insanlarla sohbet muhabbet icin  <shake <clap
Hurriyet mahallesi kagithaneden

stone

değer tabi kardeşim orası kesin

<clap
imza atmayý bilmiyorum parmak bassam olmazmý...

RENOCUPROF

bende   inşaallah orada 0lacagım     ailemle      :tamamdir

pinardenizz

Çok özledim sizleri.. :(


Rabbim tuttuğunuz oruçları kabul etsin..
Birinin ar damarý ne zaman çatlar bilir misin?
Birinin gönül kýrýklýðýna ve göz yaþýna sebep olduðu halde sanki hiçbir þey yokmuþ gibi davranmaya baþladýðýnda..

yakamozkan

Bende gelmek isterim.
Daha neler neler istiyomda ,
Tabi...   :(
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

ahmet_53

Abi kardeş  2 twingo toplam 6 kişi  biz de orda olucaz :cimcime :alkış :anlastik
Þampiyonlar da madara olurmuþ.

KeReMCeNK25

#10



anadolu yakasından avrupa yakasından veya şehir dışından gelecek sevgili arkadaşlar eğer ilgili arkadaşlarıma ulaşamazlar ise bende gönüllü olarak seve seve yardımcı olurum bilginize.


KeremCenk--0543 807 8263 :tamamdir

cuneytilkay


pinardenizz

arkadaşlar cidden boşverin bunları etkinliğinize bakın. İzmir bile 2'ye bölündü yeni yetmeler yüzünden ama sıkıntı yok. kim kiminle huzurlu ise onlar onlarla etkinlik yapsın ama şu foruma yansıtmayın burada hepimiz aileyiz birimizin canına bişi olsa yine bizler yardım ederiz birbirimize.
Birinin ar damarý ne zaman çatlar bilir misin?
Birinin gönül kýrýklýðýna ve göz yaþýna sebep olduðu halde sanki hiçbir þey yokmuþ gibi davranmaya baþladýðýnda..

TwinRS

Ahmet kimse ikilik yaratmıyor kardeşim.Senin organizasyonuna gelmek isteyen oraya gelir diğerine gelmek isteyen diğerine yada her ikisine de gelinebilir.Ama şu kötü niyetli düşüncelerden bir arınalım önce

cuneytilkay

Ramazan mubarek ay arkadaslar gereksiz polemiklere girip kalpleri kirmayalim sukunet hepimiz icin en hayirlisi..