4 Temmuz 2015 İftar Etkinliği

Başlatan Sayın, Haziran 22, 2015, 09:59:04 öö

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

cuneytilkay

Aranizda olamasakta gonlumuz inanin ordaydi twingofanclub bir kez daha kalitesini gosterdi on numara bir organizasyon oldu emegi gecen tum dostlari ayakta alkisliyorum  <clap <clap <clap <clap :nazar

TwinRS

Bizimnde kalbimiz sizinleydi.Gayet guzel bir organizasyon duzenlemissiniz Cuneyt tebrikler <clap :nazar

maniacemre

#107
Hayırlı Pazarlar arkadaşlar gelen herkesin ayağına sağlık bukadar güzel bir etkinliği unutulmaz yapan sizlersiniz bizi kırmadiğiniz için teşekkür ederiz. Gerçekten tam bir aile yemeği oldu sanki düğün havasindaydi ama gelin ve damat eksikti  <hehe Büyük küçük herkes keyif aldı eminim inşallah :nazar daha güzelleri ile tekrar bulusmak ümidi ile seviliyorsunuz Küçük TWİNGOlarin Büyük yürekli insanları  <clap <clap <clap
İleti Birleştirildi: Temmuz 05, 2015, 16:17:42 öS

>

İleti Birleştirildi: Temmuz 05, 2015, 16:18:39 öS

>

İleti Birleştirildi: Temmuz 05, 2015, 16:19:31 öS

>




İleti Birleştirildi: Temmuz 05, 2015, 16:27:18 öS

>







İleti Birleştirildi: Temmuz 05, 2015, 16:39:16 öS

>












İleti Birleştirildi: Temmuz 05, 2015, 16:47:22 öS

>












İleti Birleştirildi: Temmuz 05, 2015, 16:53:33 öS

>









İleti Birleştirildi: Temmuz 05, 2015, 17:10:19 öS

>







İleti Birleştirildi: Temmuz 05, 2015, 17:24:55 öS

>




ve gecenin sonu emeklerinden dolayı TWıTEAM ekibine teşekkürler....  :cimcime :cimcime :cimcime

TwinRS

Kadir harika kareler bunlar.Herkesin emegine yuregine saglik.Twingo fan club'in ne kadar buyuk bir aile oldugunu bir kere daha gördük.Bir daha ki etkinlikte yine bu gulen yuzlu ailemle birlikte olmak istiyorum.
ınsallah Türkiye bulusmasi da bu sekilde cok guzel olacak <clap <clap <clap

22S@met

İş sebebiyle güzel bi etkinliği daha kaçırdım :( Emeği gecenlerin eline sağlık.
'"█▀,,▀<lac Yavru Bukalemun'um olmadan asla<lac ,,▀,,█"'
'"█,,▀,,34 FV 3163,,▀█"'

LEVENT ÇELİK

Fotoğraflar harika. İşte idim ama aklım gönlüm sizinle beraberdi. Saate bakıyorum, şimdi konvoy halindedirler, şimdi varmislardir diye kendi kendime düşünüp durdum. :)

stone

güzel bir org. olmuş emeği geçen herkesin gönlüne sağlık <clap
imza atmayý bilmiyorum parmak bassam olmazmý...

maniacemre

Alıntı yapılan: LEVENT ÇELİK - Temmuz 05, 2015, 22:45:59 öS
Fotoğraflar harika. İşte idim ama aklım gönlüm sizinle beraberdi. Saate bakıyorum, şimdi konvoy halindedirler, şimdi varmislardir diye kendi kendime düşünüp durdum. :)

Aynen bizimde aklımızda gelemeyenleri vardı. Levent abi, keşke yanımızda olsalardı diye hayıflandik  :( gelemeyenleri nde çanları saolsun  kalplerimiz bir olsun. <bigrin

BlueBeach


CaffeeBean

sandığımdan daha güzel çıkmış fotolar. ama bidaha fotograf makinasını arabama almicam arkadaş fotolar benim SKY dan çekildiği için yolda 1 tane fotografım yok  <p


şaka bi yan hepsi birbirinden güzel TWİ lerin. çok güzel kareler  <clap
0 sýkýntý O_o

KeReMCeNK25

fotoğraflar ortam yapılanlar hepsi bir harika dostlar emeği geçen herkesin emeğine eline koluna ve yüreğine sağlık  :tamamdir

w116

Şahane bi iftar olmuş aklımız istanbulda lakin bedenimiz fatsa meydandaydı nasıpse buluşcaz bu ekiple ilk fırsatta  <bigrin
Ýki kapýlý Twingo'yla, gidiyorum gündüz gece ...

swen_ss

Emeği geçen Herkese teşekkürler mükemmel bir aile ortamiydi muhabbeti ayrı güzeldi yani kisacasi güzel insanlar topluluğuydu

maniacemre

Alıntı yapılan: swen_ss - Temmuz 07, 2015, 20:23:36 öS
Emeği geçen Herkese teşekkürler mükemmel bir aile ortamiydi muhabbeti ayrı güzeldi yani kisacasi güzel insanlar topluluğuydu

Serkan ayağına sağlık gerçekten sizlerin katılımıyla dahada güzel oldu  :tamamdir
Sırada büyük buluşma var hazırlıklarını yapmaya şimdiden başla  <smiledance

swen_ss

Allah kısmet ederse inşallah gelicem