12 Ocak Pazar Öğle Yemeği Buluşması

Başlatan Sayın, Ocak 09, 2014, 10:38:33 öö

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Sayın

Mekan Samandıra merkezdeki Erzurum Cağ Kebapçısı. Saat 14:00

Osman abi organize etmiş olup mekan sahibini de tanımaktadır.

Çorba, kebap, salata, tatlı olarak menü 25 liradır.
Doymadan kalkmak yasak ona göre :)   

Gelmek isteyen herkesi bekleriz.

Avrupa Yakası buluşma noktası 1.köprü girişi  ( Gişeler öncesi karayolları binası önü )
SAAT :13.00


Bu taraftaki arkadaşlarda toplanıp birlikte geçebiliriz.

Bir liste yapıp mekana verelim ki hazırlık yapsınlar. Siz yazdıkça ben güncellerim.


1- RENOCUPROF
2- Sayın
3- EMREREN
4- Diado
5- Mediz
6- Redline
7- Hasta_twci
8- Ottoman
9- sezginsaffak
10- pörtük
11- FRACTURE
12- twicoper
13- Serkan
14- SİNAN

emiroglu25

abooooovvv :) Erzurumlu oluruk kaçırmak istemem doğrusu.Bir aksilik olmazsa bende gelirim inşallah:)

FRACTURE

Alıntı yapılan: emiroglu25 - Ocak 09, 2014, 10:51:02 öö
abooooovvv :) Erzurumlu oluruk kaçırmak istemem doğrusu.Bir aksilik olmazsa bende gelirim inşallah:)


Nereden gelecen avrupa yak. anadolu yak. ona göre beni de alsan ?Sıkıntı olmazsa tabi.
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

emiroglu25

Alıntı yapılan: FRACTURE - Ocak 09, 2014, 10:52:52 öö

Nereden gelecen avrupa yak. anadolu yak. ona göre beni de alsan ?Sıkıntı olmazsa tabi.
Pendikten bende ozanı takip etmeyi düşünüyorum ilker hocam.

RENOCUPROF

Alıntı yapılan: FRACTURE - Ocak 09, 2014, 10:52:52 öö

Nereden gelecen avrupa yak. anadolu yak. ona göre beni de alsan ?Sıkıntı olmazsa tabi.
avrupa yakasın dan gelecek  arkadaşlar benim işyerim de bulusabilirler

hasta_twci

Rahatsýzzz etme baþka biþey istemem

mediz

Samandıra dediğiniz Sancaktepe merkez mi oluyor?
Belki de… “Saðlýk”a en ziyâde zararlý olan “insanlar”dýr!?..

“Ayný dili konuþanlar deðil, ayný duyguyu paylaþanlar anlaþabi­lir…” (Mevlana)

RedLine

Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

RENOCUPROF



pörtük

Gelsem mi gelmesem mi_? Geliyorum desem değişen bişey olur mu_? Gelmiyorum desem değişen bişey olur mu_?

Ben karar verene kadar sanırım hafta biter. Du bakalım noolacak.

Aber ederim ben size.

Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

mediz

Alıntı yapılan: RedLine - Ocak 09, 2014, 11:15:58 öö
yok sultançiftliği merkezde ediz :)
Hacı Samandıra kalmadı kaynattılar arada Sancaktepe yaptılar dedim belediyenin oralarda falan mı acaba o yüzden sordum... Merkeze yakın sayılırmış gugul mapsten baktım. Osman Abi Göztepe köprüsünde buluşup baraj yolundan gidelim olmam mı hem ı. köprüye daha yakın ;D
Belki de… “Saðlýk”a en ziyâde zararlý olan “insanlar”dýr!?..

“Ayný dili konuþanlar deðil, ayný duyguyu paylaþanlar anlaþabi­lir…” (Mevlana)

ottoman

Alıntı yapılan: pörtük - Ocak 09, 2014, 11:21:17 öö
Gelsem mi gelmesem mi_? Geliyorum desem değişen bişey olur mu_? Gelmiyorum desem değişen bişey olur mu_?

Ben karar verene kadar sanırım hafta biter. Du bakalım noolacak.

Aber ederim ben size.

gel gel hadi :) amaç seven ve sevılenlerın bır arada olması gelemeyenlerıde gonlumuze buyur ederlim
Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

mediz

Alıntı yapılan: pörtük - Ocak 09, 2014, 11:21:17 öö
Gelsem mi gelmesem mi_? Geliyorum desem değişen bişey olur mu_? Gelmiyorum desem değişen bişey olur mu_?

Ben karar verene kadar sanırım hafta biter. Du bakalım noolacak.

Aber ederim ben size.
Ne ağırdan sattın kendini be.... Gelme ne olursan ol gelme çık dışarı ;D
Belki de… “Saðlýk”a en ziyâde zararlý olan “insanlar”dýr!?..

“Ayný dili konuþanlar deðil, ayný duyguyu paylaþanlar anlaþabi­lir…” (Mevlana)

pörtük

Ağırdan satmak değil de başka bir isim bulalım ona. Ne zaman geliyorum desem bir sıkıntı çıktı başıma. Bu sefer gelmiyorum bakalım noolacak_?  <hehe

Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!