12 Ocak Pazar Öğle Yemeği Buluşması

Başlatan Sayın, Ocak 09, 2014, 10:38:33 öö

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

SİNAN

anibalite can kardeşim bekliyorum senide buluşmaya dostum özlettin kendini gelmeye çalış :)

98 TWÝ 130.000 KM KAPALI 34UE 6899 ÝSTANBUL
SAKS MAVÝ

EMREREN

Alıntı yapılan: Sayın - Ocak 09, 2014, 21:47:22 öS
Tavanlı tavansız herkesi bekliyoruz güzel bir organizasyon olacak  <idea
tavan konusunu açmasak heryerde   :offf :agla

pörtük

Alıntı yapılan: EMREREN - Ocak 10, 2014, 12:38:33 öS
tavan konusunu açmasak heryerde   :offf :agla

Eyvah eyvah.. Bu kadar takıntılıysan geçen akşam ben senin tavana sıvadım o halde_?  <utan

Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

merhans

Alıntı yapılan: Sayın - Ocak 10, 2014, 08:04:46 öö
Ne demek Erhan abi bekleriz tabiki ama ne zaman buluşma olsa sana mesai yazıyorlar :D

genelde organizasyonlar pazar günü oluyor vardiya dönüşlerinde pazar geceden başlıyoruz bu sebeple gündüz uyumam gerekiyor ee gece vardiyası dönüşleri ayrıca gündüz vardiyası sonu pazar mesai olabiliyor üretim hattında oluşan aksaklık arıza duruş malzeme stok gelmemesi gibi üretim kayıplarını ve hattan problemli inen araçların tamiri mesai ile kapatıyorlar

üstüne yeni modele geçmemiz ve aracın yeni olması ortaya çıkan sorunların arızaların çözülmesi yani anlıyacağın çok baskı var
facebook twingo41
resim

kadirist1

Merhaba,
Çalıştığım şirketin yıl sonu sayımı gazabına uğradığımı öğrenmem nedeniyle özür dileyerek katılamayacağımı bildiriyorum.Bir sonraki buluşmaya katılmak ve tanışmak dileğiyle..


Kadir BİROL
33 BUB 58
ÜMRANİYE

LEVENT ÇELİK

Ben de nihayet bir siftah edeyim müsaadenizle :)

merhans

 <kicking


bu gün pazar günü için mesai durumu belli olur .inşallah olmaz pazar günü birlikte oluruz <smiledance
facebook twingo41
resim

LEVENT ÇELİK

Alıntı yapılan: LEVENT ÇELİK - Ocak 11, 2014, 00:43:58 öö
Ben de nihayet bir siftah edeyim müsaadenizle :)

Arkadaşlar yarın akşam Mevlîd Kandili... Katılmam gereken Mevlid Programı için prova yapmamız gerekliliği zuhûr etdi. Bu sebebten ötürü yarın ki buluşmaya çok istediğim halde katılamayacağım.

Herkesin Mevlid Kandili mübârek olsun şimdiden. Selamlar.

ottoman

Alıntı yapılan: LEVENT ÇELİK - Ocak 11, 2014, 15:38:46 öS
Arkadaşlar yarın akşam Mevlîd Kandili... Katılmam gereken Mevlid Programı için prova yapmamız gerekliliği zuhûr etdi. Bu sebebten ötürü yarın ki buluşmaya çok istediğim halde katılamayacağım.

Herkesin Mevlid Kandili mübârek olsun şimdiden. Selamlar.
üstad ben yapardim ufaktan bir program yahu
Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

merhans

arkadaşlar az önce işten geldim maalesef yarın yani pazar günü 08:00-16:00 det line çalışması yapılacak kısacası mesai yazıldığından aranızda olamayacağım herkese iyi muhabbetler afiyet olsun mevlid kandilinizde kutlu olsun ALLAHa emanet olun
facebook twingo41
resim

FRACTURE

Arkadaşlar yarın Tarsus'tan gelen misafirim olduğu için buluşmaya kendi aracımla katılacağım madem öyle dedik o zaman kendi aracımızla gelelim Sanırım Mahmut abi ve Cihan arkadaşımızla yola devam edeceğiz buluşup EDİRNEKAPı da .
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

LEVENT ÇELİK

Alıntı yapılan: ottoman - Ocak 11, 2014, 18:09:46 öS
üstad ben yapardim ufaktan bir program yahu

Varsa öyle bir mârifetin, birlikte yaparız bir gün inşallah :)

pörtük

Değerli dostlar yarın aranızda olacağımı net olarak bildireyim dedim.


Diğer taraftan yarın kandil olması sebebi ile pazartesi günü resmi kurum ve kuruluşlar ile okullar tatil olacakmış. Böyle bir haber duydum. Bu ne alakadır_?

Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

merhans

 <s1 ama diyeyim bi ihtimal mesai yi ekme gibi bi ihtimal oluştu bi mucize bi sürpriz yaparak aranızda olabilirim sanki? <bigrin
facebook twingo41
resim

stone

Yatak dosek hasta oldum sansima ne edeyim
uzulerek gelemeyecegimi bildiriyorum arkadaslar
imza atmayý bilmiyorum parmak bassam olmazmý...