12 Ocak Pazar Öğle Yemeği Buluşması

Başlatan Sayın, Ocak 09, 2014, 10:38:33 öö

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

stone

listeye bende adımı yazdırmak istiyorum
imza atmayý bilmiyorum parmak bassam olmazmý...

anibalite

öööeeeh samandıra, yok Gürcistan.
Ayda yılda bir pazar günü yapacak bir işim yok aha giderim dedim, öyle bir yerde ki cumartesiden çıkmam lazım yola.
Gelmiyorum yani :)
But, the more you love, the longer you live..

Sayın

Kenan ekliyorum dostum.

Abi sen kalk Tekirdağdan İstanbula gel oradan buraya geleme. Yok öyle dünya işin yoksa gel işte  :P

mediz

Alıntı yapılan: anibalite - Ocak 09, 2014, 21:17:20 öS
öööeeeh samandıra, yok Gürcistan.
Ayda yılda bir pazar günü yapacak bir işim yok aha giderim dedim, öyle bir yerde ki cumartesiden çıkmam lazım yola.
Gelmiyorum yani :)

Aydos'tan daha uzak değil :)  Gelde yeni cam tavanlı arabanı görelim <shake
Belki de… “Saðlýk”a en ziyâde zararlý olan “insanlar”dýr!?..

“Ayný dili konuþanlar deðil, ayný duyguyu paylaþanlar anlaþabi­lir…” (Mevlana)

Sayın

Valla ya tek başıma sıkıcı oluyor  :seytani

anibalite

Alıntı yapılan: Sayın - Ocak 09, 2014, 21:29:39 öS
Valla ya tek başıma sıkıcı oluyor  :seytani
:)
Pazar sabahı karar veririm.
But, the more you love, the longer you live..

mediz

Alıntı yapılan: Sayın - Ocak 09, 2014, 21:29:39 öS
Valla ya tek başıma sıkıcı oluyor  :seytani

Bu kısmı anlamadı ney sıkıcı oluyor konuşşşş :)
Belki de… “Saðlýk”a en ziyâde zararlý olan “insanlar”dýr!?..

“Ayný dili konuþanlar deðil, ayný duyguyu paylaþanlar anlaþabi­lir…” (Mevlana)

Sayın

ıııı şey abi ya kalabalık olsun herkes gelsin diye dediydim.

Yeni araba cam tavanmış hani bende de olan  ;D

mediz

Alıntı yapılan: Sayın - Ocak 09, 2014, 21:42:07 öS
ıııı şey abi ya kalabalık olsun herkes gelsin diye dediydim.

Yeni araba cam tavanmış hani bende de olan  ;D

Hasta etmeyin olum adamı sizin arabanızın tamamı kadar cam tavan var benim arabamda ;D 
Belki de… “Saðlýk”a en ziyâde zararlý olan “insanlar”dýr!?..

“Ayný dili konuþanlar deðil, ayný duyguyu paylaþanlar anlaþabi­lir…” (Mevlana)

Sayın

Tavanlı tavansız herkesi bekliyoruz güzel bir organizasyon olacak  <idea

merhans

banada yer var mı? <hımm

:arastiriyorum   pazar günü için mesai yazmazlarsa sanırım en uzak mesafeden gelecek olan benim <kicking
ıMAG0331[size=78%]


:nazar malum yeni araba yeni model yeni sorunlar çok işimiz var müşteri memnuniyeti için çalışıyoruz :nazar


<s9 size bu kadar ipucu yeter  :tamamdir [/size]
facebook twingo41
resim

kadirist1

Alıntı yapılan: Sayın - Ocak 09, 2014, 19:48:59 öS
Sezgin ekliyorum hemen. Ferhan abi Kartal köprüsünde buluşup beraber çıkabiliriz.




Merhaba,


Osman ustanın dükkkanın orda size katılacağım.Selamlar.


33 BUB 58
KADİR BİROL

Sayın

Ne demek Erhan abi bekleriz tabiki ama ne zaman buluşma olsa sana mesai yazıyorlar :D

kadirist1 ekledim listeye.

SİNAN

Arkadaşlar bi aksilik olmazsa bende ordayım
98 TWÝ 130.000 KM KAPALI 34UE 6899 ÝSTANBUL
SAKS MAVÝ

pörtük

Erhan, Sezgin, Fethi ve arayıp ulaşmaya çalıştığım ve şu an ulaştığım Aytaç gelmeye çalışacak. Söz veremiyor.

Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!