12 Ocak Pazar Öğle Yemeği Buluşması

Başlatan Sayın, Ocak 09, 2014, 10:38:33 öö

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

pörtük

Alıntı yapılan: RedLine - Ocak 09, 2014, 12:43:58 öS
aha gitti tikcet'ler ..!   :'(

Adam kayıbı görünce ticket diye yazamadı bile.

Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

FRACTURE

Alıntı yapılan: ottoman - Ocak 09, 2014, 12:46:07 öS
valla genelde aracıma bınenler benzın doldurma hayalıyle yasarlar senı bu hayalden mahrum etmeyı hiç düşünmem :)


Geçen buluşmada 11,5 litre benzin getirdim Bizim Cihan 'a hemde damacana ile.
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

RedLine

Alıntı yapılan: FRACTURE - Ocak 09, 2014, 12:45:02 öS

Bende kimin arabasıyla gidersem ona misafir olup hesap ödemem diye düşünmüştüm  :seytani


bi ben seni ararım muhakkak.Saat kaç gibi 4 levent de olursun?

tlf numaram değişti benim :) arama beni ulaşamazsın- :)
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

ottoman

Alıntı yapılan: FRACTURE - Ocak 09, 2014, 12:51:37 öS

Geçen buluşmada 11,5 litre benzin getirdim Bizim Cihan 'a hemde damacana ile.

tamda paylaştıgın zilzal süresi aklıma geldi hadı bakalım bır damacana da bana hayır getır :)
Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

hasta_twci

ilker 50 lira istediğim direksiyona karşılık olarak n11 den bedavaya getirdiğin benzinin lafını yapıp bizide reklam yapıyosun buralarda
Rahatsýzzz etme baþka biþey istemem

FRACTURE

Alıntı yapılan: pörtük - Ocak 09, 2014, 12:51:03 öS
Adam kayıbı görünce ticket diye yazamadı bile.


Arkadaş konuya giriyorum 2 dakikada hemen gırgıra bağlayıp konuyu bana dağıttırıyorsunuz ayıp yahu...


1. Tercihim Mahmut Abi( 1. tercih sebebim olması Edirnekapı Metrobüs hattı yakın olmasıdır tek abille bitirilecek bir iş.Vee durak sayısı daha az akbil iade daha çok olur  :tamamdir

2. Tercihim Ümit  Abi (.Tercih sebebim metrobüsten indikten sonra yaklaşık 3 km yürüyeceğim veya 2. Bir İett oda extra olacak)
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

ottoman

Alıntı yapılan: hasta_twci - Ocak 09, 2014, 12:54:30 öS
ilker 50 lira istediğim direksiyona karşılık olarak n11 den bedavaya getirdiğin benzinin lafını yapıp bizide reklam yapıyosun buralarda

cideenmi yahu vay arkadaş :) bizde hayır yaptı sandık
Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

FRACTURE

#37
Alıntı yapılan: hasta_twci - Ocak 09, 2014, 12:54:30 öS
ilker 50 lira istediğim direksiyona karşılık olarak n11 den bedavaya getirdiğin benzinin lafını yapıp bizide reklam yapıyosun buralarda


Bşkan ben oraya öyle birşey yazdım mı sadece getirdim dedim nasıl ne amaçlı ne karşılıklı yazdım mı Cihan hocam yanlış sulardasın yanlış yollardasın bizden o tür şeyler çıksa her yerde reklam ederdik ayıpsın. :yapma
İleti Birleştirildi: Ocak 09, 2014, 12:58:47 öS

>
Alıntı yapılan: RedLine - Ocak 09, 2014, 12:53:02 öS
tlf numaram değişti benim :) arama beni ulaşamazsın- :)


ayıpsın biriniz darılsa gelmem abi o zaman buluşmaya.Eyvallah derim. <drunk
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

hasta_twci

n11 ilker bu tehtidmi yanlış yoldaysam doğru yola koy yanlış sulardaysam senide boğarım
Rahatsýzzz etme baþka biþey istemem

ottoman

ilker herkez senı sevıyor kızma hemen millete :)
Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

FRACTURE

Alıntı yapılan: hasta_twci - Ocak 09, 2014, 12:58:59 öS
n11 ilker bu tehtidmi yanlış yoldaysam doğru yola koy yanlış sulardaysam senide boğarım


Yok ben seni ciddi lasfını ediyomuşum gibi dediğini sandım.Yakıt n11 değil kesinlikle OPET petrolün saf ve 95 oktan katkısız hocam.


Neyse bilemedim ciddi mi dedin gerçek mi laf ediyorsun demeyi de klavuzuna dikkat et derim  :tamamdir
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

hasta_twci

emin ol ciddi değilim ciddi olsam bana karşılık en ufak sözde beni karşında bulursun 
Rahatsýzzz etme baþka biþey istemem

pörtük

Alıntı yapılan: FRACTURE - Ocak 09, 2014, 12:56:21 öS

Arkadaş konuya giriyorum 2 dakikada hemen gırgıra bağlayıp konuyu bana dağıttırıyorsunuz ayıp yahu...

Vay arkadaş o kadar makara lafın arasından sen cımbızla benim lafımı aradan çek alıntı yap alıntı yaptığın lafa alınganlık yap alınganlık yaptığın adama atar yap atar yaptığın adama blööblööblöö.

Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

Sayın

Sevgili abiler kardesler; döner var köfte var kebap var tatlı var burada, başka birsey olmasın mümkünse.

ottoman

Alıntı yapılan: Sayın - Ocak 09, 2014, 13:11:04 öS
Sevgili abiler kardesler; döner var köfte var kebap var tatlı var burada, başka birsey olmasın mümkünse.

yok ozaman Allahın ıznıyle de olmaz eskıdendı onlar :) espırılu muhabbet işte
Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali