12 Ocak Pazar Öğle Yemeği Buluşması

Başlatan Sayın, Ocak 09, 2014, 10:38:33 öö

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Sayın

Kenan çok geçmiş olsun.

Ferhan abi bu konuda ciddi misin?

emiroglu25

Arkadaşlar gelmeyi çok istiyordum fakat kandil münasebetiyle asya avrupa arası yapmam gereken işler çıktı.bir sonraki sefere görüşmek dileğiyle.iyi forumlar,hayırlı kandiller.

KeReMCeNK25

#92
Alıntı yapılan: sezginsaffak - Ocak 09, 2014, 19:22:00 öS
nasıbse ben de gelicem benıde eklermısınız listeye pörtük e takılır gelırım gelırse yoksa ozanla gelirim herkese slmlar.

sezgin bakıyorumda renkdaşlarını çabuk unutuyorsun bak sonra conta yakarsın hava yaparsın kardeşimmm :seytani
İleti Birleştirildi: Ocak 12, 2014, 10:58:04 öö

>
Alıntı yapılan: pörtük - Ocak 10, 2014, 09:43:23 öö
Erhan, Sezgin, Fethi ve arayıp ulaşmaya çalıştığım ve şu an ulaştığım Aytaç gelmeye çalışacak. Söz veremiyor.

beni aramamışın hayret sana...
İleti Birleştirildi: Ocak 12, 2014, 11:04:07 öö

>
sayıncığım kardeşim sen hiç ateş böceği gördünmü diyerek sözüme başlamak istedeim :yapma

saat 1400 de orada olamam ama yemekten sonraki eğer olacaksa çay muhabbetine katılmaya çalışırım bunun içinde haberleşiriz pörtük fethi irtibat halinde oluruz diye düşünüyorum dağılmadan bende gelebilirim sanırım...özellikle de davet edilmedik ama neyseee <hehe

pörtük

#93
Evet Sayın. Ciddiyim.


Pazartesi günü Mevlid Kandili dolayısı ile resmi tatilmiş. Ancak KKTC'de..   <hehe <hehe


Haberin en baş tarafını kaçırdığımdan dolayı böyle bir çelişkiye düştüm.
İleti Birleştirildi: Ocak 13, 2014, 13:13:58 öS

>
Heyy. Dostlar. az kaldı videomuz yükleniyor. Bu sefer nasıl olduysa biraz hızlı davrandım galiba...

Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!


FRACTURE

Bak bu buluşmaya da gelmişim bir dehiçbirine gelmez mişim?
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)