12 Ocak Pazar Öğle Yemeği Buluşması

Başlatan Sayın, Ocak 09, 2014, 10:38:33 öö

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

hasta_twci

olmaz kardeşim merak etme seviyorum ilkeri sıkıntı yok
Rahatsýzzz etme baþka biþey istemem

RedLine

ara beni ilker bır aksılık olursa - saat 13:00 de 4.leventte ol

- numaralarım degısmedı şaka yapıyorum -

ara benı pazar gunu - olmadı zıncırlıkuyu'dan alırım senı metrobüs ün ordan ...
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

FRACTURE

Alıntı yapılan: Sayın - Ocak 09, 2014, 13:11:04 öS
Sevgili abiler kardesler; döner var köfte var kebap var tatlı var burada, başka birsey olmasın mümkünse.


Ozan alkolsüz olmaz Kola şart.  ;D
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

RedLine

Osman Gazi Mah. Hilal Cad. No:8 Samandıra, Sancaktepe

https://maps.google.com/  40.985835,29.231839
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

mediz

Alıntı yapılan: RedLine - Ocak 09, 2014, 14:51:22 öS
Osman Gazi Mah. Hilal Cad. No:8 Samandıra, Sancaktepe

https://maps.google.com/  40.985835,29.231839
Linke tıklayınca Barrak'ın memleket çıkıyo ya da sadece bana Barrak çıkıyo ;D
Belki de… “Saðlýk”a en ziyâde zararlý olan “insanlar”dýr!?..

“Ayný dili konuþanlar deðil, ayný duyguyu paylaþanlar anlaþabi­lir…” (Mevlana)

RedLine

Alıntı yapılan: mediz - Ocak 09, 2014, 14:54:57 öS
Linke tıklayınca Barrak'ın memleket çıkıyo ya da sadece bana Barrak çıkıyo ;D

şunuda arama cubuguna ekle ediz cim -   40.985835,29.231839 enlem boylam hesabı  -   bırrak barrak ı :P
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

Sayın

Bana da Facefood çıktı abi :D

Emre bey linki bir düzeltelim mümkünse.


pörtük

Bana da 2 amorti 1 çift rakam çıktı.

Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

Fevcin


RedLine

#55
Avrupa yakası buluşma noktası ;

1.köprü girişi karayolları binaları önü saat 13:00 
İleti Birleştirildi: Ocak 09, 2014, 17:40:33 öS

>
Buluşma noktasından sonra Usman abi'nin dükkanının ordaya hareket edilecektir..! Usman usta tükkanın orda bizi karşıyalacak ve yemek yenecek mekanın oraya duhul olacagız arkadaşlar :) 
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

OzanK

Abiler, kardeşler,
bu taraflara da gelin..

sezginsaffak

nasıbse ben de gelicem benıde eklermısınız listeye pörtük e takılır gelırım gelırse yoksa ozanla gelirim herkese slmlar.

pörtük

Vay vay vay. Sezgin kardeşimde geliyormuş. Alırız 2 kilo baklava Birimiz doğacak diğerimiz doğmuş olan çocuğu kutlamasını hallederiz.

Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

Sayın

Sezgin ekliyorum hemen. Ferhan abi Kartal köprüsünde buluşup beraber çıkabiliriz.