12 Ocak Pazar Öğle Yemeği Buluşması

Başlatan Sayın, Ocak 09, 2014, 10:38:33 öö

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

FRACTURE

Alıntı yapılan: ottoman - Ocak 09, 2014, 11:29:45 öö
gel gel hadi :) amaç seven ve sevılenlerın bır arada olması gelemeyenlerıde gonlumuze buyur ederlim


Hafız abi geleceksen bende senle gelsem yerin var mı yoksa yerin dar mı ?
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

pörtük

Alıntı yapılan: FRACTURE - Ocak 09, 2014, 11:48:52 öö

Hafız abi geleceksen bende senle gelsem yerin var mı yoksa yerin dar mı ?

Ah be İlker. LPG takılmış araçtaki Stepne gibisin. Sıkışacak yer arıyorsun.  <hehe <hehe

Ya hatalarýnla yüzleþirsin..! Ya da hatalarýnla yüzsüzleþirsin..! Cahil olmak ayrý birþey; pislik olmak ayrý birþeydir..!!

RedLine

ilker 4.levente gel alıyım senı ordan , yoksa kalacan yollarda :)
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

mediz

Alıntı yapılan: RedLine - Ocak 09, 2014, 11:55:25 öö
ilker 4.levente gel alıyım senı ordan , yoksa kalacan yollarda :)
Emin misin... Son kararın mı ;D 
Belki de… “Saðlýk”a en ziyâde zararlý olan “insanlar”dýr!?..

“Ayný dili konuþanlar deðil, ayný duyguyu paylaþanlar anlaþabi­lir…” (Mevlana)

RedLine

benim hesabı odeticem ediz çaktırma - onda tikcet felan var :P
Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

ottoman

Alıntı yapılan: FRACTURE - Ocak 09, 2014, 11:48:52 öö

Hafız abi geleceksen bende senle gelsem yerin var mı yoksa yerin dar mı ?

yerımızde gonlumuzde genış hamd olsun kapından bile alırım seni benım benzın tupten az yakıyor :) sıkıntı yok
Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

RedLine

Bazýlarý alçak gönüllüdür , ama bazýlarýda ALÇAK olmaya gönüllüdür..  Zamanla Anlarsýnýz...

ottoman

Alıntı yapılan: RedLine - Ocak 09, 2014, 12:43:58 öS
aha gitti tikcet'ler ..!   :'(

ayıpsın abı ben senın adına almış sayarım :)
Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

FRACTURE

Alıntı yapılan: RedLine - Ocak 09, 2014, 12:24:34 öS
benim hesabı odeticem ediz çaktırma - onda tikcet felan var :P


Bende kimin arabasıyla gidersem ona misafir olup hesap ödemem diye düşünmüştüm  :seytani


bi ben seni ararım muhakkak.Saat kaç gibi 4 levent de olursun?
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

EMREREN

ya bizim bi fethi abi vardı nerelerde o

ottoman

Alıntı yapılan: FRACTURE - Ocak 09, 2014, 12:45:02 öS

Bende kimin arabasıyla gidersem ona misafir olup hesap ödemem diye düşünmüştüm  :seytani


bi ben seni ararım muhakkak.Saat kaç gibi 4 levent de olursun?

valla genelde aracıma bınenler benzın doldurma hayalıyle yasarlar senı bu hayalden mahrum etmeyı hiç düşünmem :)
Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali


ottoman

Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali

FRACTURE

Alıntı yapılan: ottoman - Ocak 09, 2014, 12:42:20 öS
yerımızde gonlumuzde genış hamd olsun kapından bile alırım seni benım benzın tupten az yakıyor :) sıkıntı yok


Allah razı olsun abi.
"Her kim ki, zerre kadar hayır işlerse, onun mükafatını görür. Kim de zerre miktarı kadar şer işlemişse onur görür." (Zelzele Suresinde geçer.)
"Hasetçinin huzuru,Çabuk darýlanýn dostluðu, Yalancýnýn ise yiðitliði olmaz. Hz Ali (r.a)

ottoman

Alıntı yapılan: FRACTURE - Ocak 09, 2014, 12:49:30 öS

Allah razı olsun abi.
"Her kim ki, zerre kadar hayır işlerse, onun mükafatını görür. Kim de zerre miktarı kadar şer işlemişse onur görür." (Zelzele Suresinde geçer.)

eywallah hocam )
Önce hakký öðren , sonra haklýnýn kim olduðunu öðreneceksin.Hz Ali