Twingo fun club istanbul halısaha etkinliği

Başlatan remzi55600, Mart 24, 2016, 17:18:50 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

remzi55600

Alıntı yapılan: TwinRS - Temmuz 28, 2016, 21:57:25 öS
Erdek dönüşü bunu geleneksel hale getirelim beyler  <shake
O iş bende abi , rahat ol :)

SM-G710 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


remzi55600

Evet konu çok altlarda kalmış tekrar horlatalim :) Evet güzel bir hafta sonu tatilinden sonra Erdek yorgunluğunu atalım diyorum, 2.halisaha etkinliğimizde oynamak isteyen arkadaşlar varsa burdan iletisime geçebilir :)

SM-G710 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


TwinRS


zomas34

bu sefer bende varım diyorum. biraz uzağım sultangazi tarafında ama saatler uygun olacağı için katılırım diyorum.

burkan

Valla devamlılık ve kadroda yer olacaksa bende kadroda yer almak isterim.

remzi55600

Alıntı yapılan: burkan - Ağustos 03, 2016, 16:15:37 öS
Valla devamlılık ve kadroda yer olacaksa bende kadroda yer almak isterim.
Hocam abonelik alacağız öyle görünüyor sürekli olacak yani isim soy isim telefon numarasi atabilir misin, bu arada kısa bi dipnot kadroda öncelik geçen hafta kadroda olan arkadaşların ama herkes zaten her hafta oynamaz yinede burada belirteyim dedim küskünluk darginlik olmaması açısından iyi forumlar :)


SM-G710 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


LEVENT ÇELİK

Beni 1-2 hafta daha yok sayın. Biraz hizli yurudugumde baldırim hala cekiyor sisligi inmedi henuz..Zorlayip da başımıza iş acmayalim.

ksenyuzlu

Aman abi dikkat daha kötü olmasın. Gelirsen izlemeye çay veya limonata ısmarlarız [emoji23][emoji23]


Sent from my iPhone using Tapatalk

remzi55600

Çengelköy nato bulvarındaki ekspress halı sahada çarşamba 11 12 yer ayirtilmistir oynamak isteyen ilgili arkadaslara duyrulur .

SM-G710 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


yakamozkan

sipor önemli.düzenli olarak topa depik vurmak iyidir :)
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

ksenyuzlu

Çarşamba görüşmek üzere herkes gelsin


Sent from my iPhone using Tapatalk

TwinRS


metallica061

bende orda olacağım inşallah fırtınayla birlikte  :parti :seytani
2004 Mavi Honda Cývýc 1.6 Sport 34 EFS 39

tolgakamil

Sağlık ekibi olarak orada olacağım maç sonu itinayla iğne vurulur 😂