Twingo fun club istanbul halısaha etkinliği

Başlatan remzi55600, Mart 24, 2016, 17:18:50 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

yakamozkan

Alıntı yapılan: EKE58 - Nisan 07, 2016, 17:01:29 öS
Remzi benim yerime de başka istekli arkadaş varsa onu yaz. Ben top oynamayı bilmiyorum

ogretiriz  8)
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

remzi55600


Ozkan abi seni cok kendine guvenli goruyorum nasil oynuyorsun çok merak ettim :)
Alıntı yapılan: yakamozkan - Nisan 07, 2016, 17:21:28 öS
ogretiriz  8)
Ozkan abi seni cok kendine guvenli goruyorum nasil oynuyorsun çok merak ettim :)

Avea inTouch 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


yakamozkan

5-10 kere yaz.anca anlarım  ;D

bana okulda pırekazigibitopavurantopaortayapanoğulu derler idi   ;D
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

ksenyuzlu

Benim isim Kubilay.
Benim için saat önemli


Sent from my iPhone using Tapatalk

remzi55600

Alıntı yapılan: ksenyuzlu - Nisan 07, 2016, 20:36:32 öS
Benim isim Kubilay.
Benim için saat önemli


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hocam saat kesin degul suan sen bir irtibat numarasi ver ama tahmini cumartesi aksam saatlerinde olucak en erken 7-8 olur

Avea inTouch 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


ksenyuzlu

05319784182
Ben 8:30-9:00 gibi işten çıkıyorum yenibosna da çalışıyorum



Sent from my iPhone using Tapatalk

remzi55600

Alıntı yapılan: ksenyuzlu - Nisan 07, 2016, 20:45:32 öS
05319784182
Ben 8:30-9:00 gibi işten çıkıyorum yenibosna da çalışıyorum



Sent from my iPhone using Tapatalk
Hocam saat netlesince irtibata gecelim o zaman .

Avea inTouch 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


EKE58

Alıntı yapılan: yakamozkan - Nisan 07, 2016, 17:21:28 öS
ogretiriz  8)
Özkan abi canından bezersin yani öyle bi yeteneksizim bu konuda  :offf

yakamozkan

bana bide
azmindenherkesişaşırtanoğlu derler idi  8)
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

remzi55600

Alıntı yapılan: yakamozkan - Nisan 07, 2016, 22:18:48 öS
bana bide
azmindenherkesişaşırtanoğlu derler idi  8)
Özkan abi insallah bizde sana 20dakkasonradildışardagezeroğulları demeyiz :)

Avea inTouch 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


yakamozkan

Alıntı yapılan: remzi55600 - Nisan 07, 2016, 22:47:07 öS
Özkan abi insallah bizde sana 20dakkasonradildışardagezeroğulları demeyiz :)

Avea inTouch 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


bana
maşşallah sankicogerdegilkörükvaroğlu derler  <hehe
... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

LEVENT ÇELİK

Remzi noldu bizim maçın akıbeti gelişme var mı?

remzi55600

Levent abi yarin bos gunum ustanin ordayim herkesi tek tek arayacagim artik yapicaz umarim bu hafta sonu :)

Avea inTouch 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


ksenyuzlu

Selamun aleyküm. Halısaha etkinliğimiz nezaman olucak acaba [emoji5][emoji5][emoji5] iptal değildir inşallah


Sent from my iPhone using Tapatalk

cuneytilkay

Remzi ne halisahaymis bi yapamadiniz benide yaz kadroya 😂😂