Twingo fun club istanbul halısaha etkinliği

Başlatan remzi55600, Mart 24, 2016, 17:18:50 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

TwinRS

Evet bu hafta maçı Salı günü yani yarına aldık. Saat :23:00-24:00 oynuyoruz.Oynamak isteyenlerin parmaklarını görelim.
Levent abi bir hafta arada iyi dinlendin haydi yarın seni de bekliyoruz  :tamamdir

remzi55600

Evet akşam tekrardan ekspress hali sahadayız maç yine 11 12 olacak var mı oynamak isteyen.

SM-G710 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


burkan

Çok isterim ama saat hafta içi için çok geç eve gelip kafayı yastığa koyana kadar saat 2 oluyor:-\ Hatun geçen hafta git twingo da yat bir daha dedi ::) 

tamertamer

Alıntı yapılan: TwinRS - Ağustos 16, 2016, 00:04:02 öö
Evet bu hafta maçı Salı günü yani yarına aldık. Saat :23:00-24:00 oynuyoruz.Oynamak isteyenlerin parmaklarını görelim.
Levent abi bir hafta arada iyi dinlendin haydi yarın seni de bekliyoruz  :tamamdir


:tamamdir

zomas34

Bende gelmek isterdim ama hem bu hafta twim kayınpederde. Biraz dinlensin diye karşıya yavuztürke bıraktım twimi. Çok özlüyorum. Hemde ek iş olarak ingilizce ders verdiğim için bu akşam dersim var. maalesef gelemiyorum ama haftaya tekrardan katılmak isterim. Eğer müsait olursa.

TwinRS

#125
Sıkıntı yok İbrahim haftaya tekrar haberleşiriz.
İleti Birleştirildi: Ağustos 16, 2016, 10:04:25 öö

>
Evet akşam spor yapmak isteyen yokmu başka fun club??? :alkış

LEVENT ÇELİK

Remzi nerede sana mı devretti bu isleri  ;)
Geliyorum Ben de  :tamamdir

TwinRS

Alıntı yapılan: LEVENT ÇELİK - Ağustos 16, 2016, 10:07:52 öö
Remzi nerede sana mı devretti bu isleri  ;)
Geliyorum Ben de  :tamamdir
40 yasında adamı çalıştırıyorlar abi bu gençler  :)

LEVENT ÇELİK


metallica061

2004 Mavi Honda Cývýc 1.6 Sport 34 EFS 39

RENOCUPROF

biri yaşlımı dedi           <grr bende varım  kabul edersenizz <hehe

remzi55600

Alıntı yapılan: LEVENT ÇELİK - Ağustos 16, 2016, 10:07:52 öö
Remzi nerede sana mı devretti bu isleri  ;)
Geliyorum Ben de  :tamamdir
Levent abi burdayım sikinti yok :))) Evet yok mu başka gelen 1 kişilik daha yerimiz var :)

SM-G710 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


yakamozkan

... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...

TwinRS


yakamozkan

... adýmýz zaten imza.bide kaðýtmý karalayalým ...