Twingo fun club istanbul halısaha etkinliği

Başlatan remzi55600, Mart 24, 2016, 17:18:50 öS

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

yasko

mesafe yakınsa trubundede boş koltuk varsa seyirci olmaya çalışırım belki bu sefer belki diğerleri. saha semt olarak nerede ?


zomas34

üsküdar  nato yolunda kardeşim. osman ustanın dükkan solda kalacak geçince biraz ileride sağda halı saha var orada. ama önce dükkanda buluşursun arkadaşlarla.

yasko

Alıntı yapılan: zomas34 - Ağustos 16, 2016, 20:20:49 öS
üsküdar  nato yolunda kardeşim. osman ustanın dükkan solda kalacak geçince biraz ileride sağda halı saha var orada. ama önce dükkanda buluşursun arkadaşlarla.

çok saol araya köprü girdi :) bi aksilik çıkmazsa gelmeye çalışıcam bunu kaçırırsam bi sonrakıne varım

remzi55600

Alıntı yapılan: yasko - Ağustos 16, 2016, 20:05:46 öS
mesafe yakınsa trubundede boş koltuk varsa seyirci olmaya çalışırım belki bu sefer belki diğerleri. saha semt olarak nerede ?
Gel tabiki hocam bekleriz .

SM-G710 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


cuneytilkay


TwinRS

Dede nin  maşallahı  var Cüneyt baksana ☺


CASPER_VıA_M1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


cuneytilkay


LEVENT ÇELİK

http://sosyalhalisaha.com/mac-detay/72122

Organizasyonda emeği olanlara sahada ter akitanlara firikigi cataldan donenlere yuruyenlere kosanlara takilip dusenlere bilcumle butun fitbolsever twiseverlere selam olsun.   :D

RENOCUPROF


metallica061

2004 Mavi Honda Cývýc 1.6 Sport 34 EFS 39

TwinRS


RENOCUPROF

serbest  vurusu kimse konusmuyo  :sopa2 :sopa2

LEVENT ÇELİK

Alıntı yapılan: RENOCUPROF - Ağustos 18, 2016, 14:23:44 öS
serbest  vurusu kimse konusmuyo  :sopa2 :sopa2

Yazdım ya abi "firikigi cataldan dönen " diye. ;)

metallica061

gol olsaydı sen gör o zaman Osman abi yıkılmıştı şimdi buralar  :seytani
2004 Mavi Honda Cývýc 1.6 Sport 34 EFS 39

TwinRS

Alıntı yapılan: RENOCUPROF - Ağustos 18, 2016, 14:23:44 öS
serbest  vurusu kimse konusmuyo  :sopa2 :sopa2
Ayıp ya sayfamda paylaştım yani. Bizde doğruluk esastır bacak arası attığımızı da paylaşırız frikiğide  ;D